Az aktuális Facebook hirdetés méretek (2024)

Cikkünkben az éppen aktuális Facebook hirdetés méretek lesznek a téma, amelyek 2024-ben érvényesek (hírfolyam, Stories, Reels, Marketplace).
Facebook hirdetés méretek

Az aktuális Facebook hirdetés méretek (2024)

Cikkünkben kitérünk arra, hogy melyek az aktuális Facebook hirdetés méretek 2024-ben. Minden eltérő Facebook hirdetéstípus egyedi méretekkel, ajánlott felbontással és képpontmérettel rendelkezik. Ezeket járjuk most végig, hogy még átláthatóbb és gördülékenyebb legyen a Facebook hirdetéskezelés! 🙂

1. Facebook-hírfolyam hirdetés méret 2024

A Facebook-hírfolyam az ismerőseink, a csoportjaink, az általunk követett oldalak és végül, de nem utolsó sorban, a hirdetők bejegyzéseit és frissítéseit jeleníti meg. Képformátumú hirdetések esetén bemutathatod a céged termékeit és szolgáltatásait, de akár animációkat és hangot is használhatsz, hogy felkeltsd az emberek figyelmét.

Facebook hirdetéskezelés

A következő Facebook hirdetés méretek és jellemzők az ajánlott előírások a hírfolyamban megjelenítendő hirdetésekhez:

  • Fájltípus: JPG vagy PNG (más formátumok is támogatottak);
  • Oldalarány: 1,91:1–1:1 (az 1,91:1 és 4:5 közötti oldalarányokat támogatják, de a 4:5 képarány nem működik minden esetben, pl. ha hivatkozás is szerepel a hirdetésben);
  • Felbontás: legalább 1080 x 1080 képpont (maximális felbontás nincs);
  • Maximális fájlméret: 30 MB;
  • Minimális szélesség és magasság: 600 x 600 képpont;
  • Képarány-tűréshatár: 3%.
Facebook hírfolyam hirdetés méret

Forrás: Meta Business

2. Facebook beágyazott videóhirdetés méret 2024

Videókat vagy képeket jeleníthetsz meg a Facebook beágyazott videós hirdetéseivel, amelyek influencerek, digitális tartalomkészítők videóiban, vagy a Facebook sport- és játékpartnereinek élő közvetítéseiben is megjelenhetnek, 15 másodperccel a fő videós tartalom kezdete után.

Ilyenkor ha egy felhasználó valamilyen videós tartalmat néz a Facebookon, akkor a videó alatt fog megjelenni a képes hirdetésed. A technikai követelmények ugyanazok, mint a Facebook-hírfolyam hirdetések esetében. Annyi a változás, hogy a kis képméret miatt nem ajánlatos szöveget helyezni a képekre, inkább a hirdetés leírásába.

  • Fájltípus: JPG vagy PNG (más formátumok is támogatottak);
  • Oldalarány: 1,91:1–1:1 (az 1,91:1 és 4:5 közötti oldalarányokat támogatják, de a 4:5 képarány nem működik minden esetben, pl. ha hivatkozás is szerepel a hirdetésben);
  • Felbontás: legalább 1080 x 1080 képpont (maximális felbontás nincs);
  • Maximális fájlméret: 30 MB;
  • Minimális szélesség és magasság: 600 x 600 képpont;
  • Képarány-tűréshatár: 3%.
Facebook videós hirdetés méret

Forrás: Meta Business

3. Facebook Marketplace hirdetés méret 2024

A Facebook Marketplace egy nagyszerű lehetőség online apróhirdetések feladására, ahol könnyen lehet termékeket, járműveket és ingatlanokat vásárolni és eladni. Ugyanis a Facebook Marketplace hirdetésekben megjelenő képek számos felhasználó figyelmét felkelthetik, akik a közeledben élnek.

Ha egy jól sikerült képet töltesz fel a termékedről, amit kiemeltként állítasz be, az arra ösztönzi a potenciális vásárlókat, hogy ismerkedjenek meg közelebbről is a hirdetéseddel. Ajánlott technikai specifikációk Facebook Marketplace hirdetésekhez:

  • Fájltípus: JPG vagy PNG (más formátumok is támogatottak);
  • Oldalarány: 1:1 (a 16:9 és 9:16 közötti oldalarányok támogatottak);
  • Felbontás: legalább 1080 x 1080 képpont (maximális felbontás nincs);
  • Maximális fájlméret: 30 MB.
Facebook Marketplace hirdetés méret

Forrás: Meta Business

4. Facebook Stories-hirdetés méret 2024

A Facebook Stories-hirdetések a felhasználók számára akkor jelennek meg, ha az ismerőseik történeteiben vagy napjában megjelenő képeket böngészik. Lehetőség van matricákat, hangulatjeleket és egyéb kreatív összetevőket elhelyezni.

Teljes képernyős, álló formátumú Facebook hirdetések ezek, amelyek maximum 5 másodpercig jelennek meg a felhasználók organikus Facebook-történetei között. A felhasználók tovább is pöccinthetik őket.

  • Fájltípus: JPG vagy PNG (más formátumok is támogatottak);
  • Oldalarány: 9:16 (1,91:1 és 9:16 közötti képarányokkal kompatibilis a rendszer, a 9:16-nál kisebb képarányú képeknél színátmenetes sáv jelenik meg a tartalom felett és alatt);
  • Felbontás: legalább 1080 x 1080 képpont (maximális felbontás nincs);
  • Maximális fájlméret: 30 MB;
  • Minimális szélesség: 500 képpont;
  • Képarány-tűréshatár: 1%.

Emellett érdemes arra odafigyelni, hogy a kép felső részének kb. 14%-át (250 képpont), valamint alsó részének 20%-át (340 képpont) hagyjuk szabadon. A szöveg, a logók és a kreatív tartalmak kerüljenek ezen határterületeken kívül, így nem takarják majd el őket a felhasználói kezelőfelület elemei (pl. hívásgomb).

Facebook Stories hirdetés méret

Forrás: Meta Business

5. Facebook Reels-hirdetés méret 2024

A Facebook Reels-videókra is ráhelyezhetünk hirdetéseket, amelynek eredményeként egy statikus kép jelenik meg a Reels-tartalmak alján, szalaghirdetés formájában, általában a videó elején.

A hirdetés neve: „Hirdetések a Facebook Reels funkcióban”. A képek kis méretéből adódóan azonban nem ajánlott a szöveg elhelyezése a képeken.

  • Fájltípus: JPG vagy PNG (más formátumok is támogatottak);
  • Oldalarány: 1:1;
  • Felbontás: legalább 1080 x 1080 képpont (maximális felbontás nincs);
  • Maximális fájlméret: 30 MB;
  • Minimális szélesség és magasság: 600 x 600 képpont;
  • Oldalarány-eltérés tűréshatára: 3%.
Facebook Reels hirdetés méret

Forrás: Meta Business

6. Facebook jobb oldalsávban elhelyezett hirdetés méret 2024

Csak asztali számítógépen jelennek meg a Facebook jobb oldali oszlopában elhelyezett hirdetések. Az itt látható Facebook hirdetés méretek nagyban hasonlítanak a korábbiakhoz.

Viszonylag kis képméretről beszélünk, ezért nem ajánlatos szöveget elhelyezni rajta. Az alábbiak a specifikációk:

  • Fájltípus: JPG vagy PNG (más formátumok is támogatottak);
  • Oldalarány: 1:1;
  • Felbontás: legalább 1080 x 1080 képpont (maximális felbontás nincs);
  • Minimális szélesség és magasság: 254 x 133 képpont.
Facebook hirdetés méret jobb oldalsáv

Forrás: Meta Business

7. Ajánlott Facebook hirdetés képméretek 2024

Facebook hirdetés típusokKép képpontmérete
Facebook-hírfolyamHivatkozással ellátott képeknél asztali gépen 479 × 246 képpont, mobilon pedig legalább 320 képpont szélesség. 1080 × 1350 képpontot javaslunk.
A Facebook jobb oldali oszlopaMin. 254 × 133 képpont. 1200 × 1200 képpontot javaslunk.
Azonnali cikkekHivatkozással ellátott képeknél 1200 × 1200 képpontot javaslunk.
Facebook MarketplaceHivatkozással ellátott képeknél 1200 × 1200 képpontot javaslunk.
Facebook-történetek1080 × 1920 képpontot javaslunk.
Messenger-történetek1080 × 1920 képpontot javaslunk.
Messenger „Bejövő üzenetek” mappa1200 × 1200 képpontot javaslunk.
HirdetésüzenetHivatkozással ellátott képeknél 1200 × 628 képpontot javaslunk.

8. Támogatott képformátumok Facebook hirdetésekhez

Az alábbi képformátumok támogatottak Facebook hirdetéseknél:

  • BMP
  • DIB
  • HEIC
  • HEIF
  • IFF
  • JFIF
  • JP2
  • JPE
  • JPEG
  • JPG
  • PNG
  • PSD
  • TIF
  • TIFF
  • WBMP
  • WEBP
  • XBM

A legjobb azonban mindenképpen a JPG vagy PNG formátumok használata.

9. Összefoglaló

Cikkünk témája a Facebook hirdetés méretek voltak, amelyek 2024-ben érvényesek a Meta hivatalos tájékoztatása szerint.

Kitértünk az alábbi Facebook hirdetés méretekre: hírfolyam-hirdetés, beágyazott videóhirdetések, Marketplace hirdetés méretek, Facebook Stories-hirdetések, Reels-hirdetés méretek, valamint a jobb oldalsávban megjelenő hirdetések.

A legjobb az, ha JPG vagy PNG képformátumokat használunk. Ha érdeklődni szeretnél Facebook hirdetéskezelés és hirdetések létrehozása céljából, vedd fel velünk a kapcsolatot! 🙂

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

10. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Hogyan tudok Facebook hirdetéseket létrehozni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és megtervezzük számodra a bevételnövelő és vevőszerző Facebook kampányodat!

❓ Milyen Facebook hirdetés típusok vannak?

Cikkünkben olyan Facebook hirdetés típusok méreteire tértünk ki, mint a hírfolyam-hirdetések, beágyazott videóhirdetések, Marketplace hirdetés méretek, Facebook Stories-hirdetések, Reels-hirdetés méretek, és a jobb oldalsávban megjelenő hirdetések.

❓ Mennyibe kerülnek a Facebook hirdetés árak?

Olvasd el Facebook hirdetés árak témájú cikkünket!

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Picture of Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 430+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!