Online marketing borítókép

Hogyan legyen
vevőszerző weboldalam?

Ingyenes
E-book Letöltése!

Heti 1 db marketing cikk ami hozzásegít a vállalkozásod fejlődéséhez!

Kérem a heti cikket!

Olvasási idő: 5 perc

Az online marketing fogalma. Milyen online marketing eszközök vannak?

Napjaink egyik legdivatosabb kifejezése az online marketing. Szeretik ezt a kifejezést az egyetemeken tanuló fiatalok, a kezdő vállalkozók és az üzletemberek is. Na de mit is jelent? Milyen online marketing eszközök vannak? Mit csinál egy online marketinges? Olvass tovább, ha érdekelnek a válaszok! 🙂

1. Az online marketing fogalma

Online marketing alatt olyan marketinget értünk, amelyben az internetes források által kerülünk kapcsolatba a vásárlókkal. Legfontosabb előnye a gyorsaság, ami az üzenetek eljuttatását érinti a fogyasztók felé.

Kétféle online marketinget különböztetünk meg:

  • A passzív online marketing esetén csak egy weboldalról beszélünk;
  • Az aktív online marketing már a leendő fogyasztók elérésére törekszik válogatott eszközökkel az interneten át.

Fontos tényező a fogyasztói lojalitás, ezért igyekeznek a vásárlók folytonos informálására a reklámok, fórumok és hírlevelek útján.

Az információs rendszerek gyors fejlődése nagy hatással volt a marketing eszköztárára is. Az online interakciós csatornák használatával a cégek sikeresen közvetíteni tudják azokat az üzeneteket a fogyasztók felé, amelyeket szeretnének folyamatosan közölni a potenciális vásárlókkal.

Rengeteg előnye van az online marketing alkalmazásának, mint például az időtakarékosság, egy biztonságos átviteli csatorna megléte és egy barátságos kommunikációs környezet.

A stratégiai tervezés megvalósítható a SWOT elemzés módszerével is.

A vállalatok számára manapság elengedhetetlenné vált az új trendekhez való alkalmazkodás, így az online kommunikációs felületeket sem hagyhatják figyelmen kívül a sikeresség elérése érdekében.

Az online marketing a kommunikációra épül.

Kialakult az úgynevezett hálózati marketing (angolul network marketing), amelyben az eladók és vevők már partneri kapcsolatban állnak egymással.

Nagyon fontos, hogy a termékeket eladásra kínáló cég gondosan megválogassa eszközeit, mivel amint valaki belép az adott cég weboldalára, egyből potenciális fogyasztóvá/vásárlóvá válik.

2. Az online marketing stratégia lépései

1) Tervezés: meghatározzuk, milyen eszközökkel és mely csatornák használatával fogjuk közvetíteni üzenetünket. A legelterjedtebb eszközök a weboldalak, hírlevelek, e-mailek, szponzorált tartalmak, blogok, közösségi oldalak, fórumok és internetes portálok.

2) Végrehajtás: miután kiválasztottuk a megfelelő eszközöket, megkezdődik a közölni kívánt üzenet testreszabása, pontosítjuk a jellemzőit és kinézetét.

3) Ellenőrzés: a marketingfolyamat megfigyelése, közbeavatkozással szükség esetén. Értékelni kell az eredményeket, amelyeket a marketingeszközzel elértünk, így a jövőben ezeket az adatokat fel tudjuk majd használni.

Változott a marketing célja: már nem az a legfontosabb, hogy mindenhol a mi hirdetésünk kerüljön elő, hanem hogy minőségi reklámot szolgáltassunk a potenciális vásárlóknak, amely felkelti a figyelmüket.

Az online marketing eszközeivel, az internetes hirdetésekkel kell ösztönözni az embereket a vásárlásra, informálni kell őket a termékek tulajdonságairól. Fontos az is, hogy a legjövedelmezőbb hirdetéstípusokat és felületeket használjuk, ezért szükséges a monitoring.

Egyértelműen meg kell határoznunk, hogy milyen fogyasztói csoportokat és piaci szegmenseket kívánunk elérni a marketinggel, mi a célunk. Fel kell derítenünk a fogyasztók jellemzőit, a leghasznosabb hirdetési módokat és erre kell építeni az online marketingmixet.

Egyik legkönnyebb módszer a keresleti trendek figyelmen kísérésére, ha megvizsgáljuk a Google keresési trendjeit, a leggyakrabban használt kulcsszavakat. Erre a célra jól használható a Google Trends szolgáltatása.

3. Online marketing eszközök bemutatása

Az alábbiakban felsoroljuk, hogy milyen módszerek alkotják az online marketing eszköztárát.

Online marketing eszközök

3.1. Keresőmarketing (SEM) és keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőmarketing (angolul Search Engine MarketingSEM) az online marketing egyik eszköze, típusa. Lényege, hogy adott weboldalakat tesz előre az internetes keresések során, ezzel a fogyasztók figyelmének középpontjába kerülve.

Ennek megfelelő működése érdekében fontos, hogy a weboldal designja a keresőmotorhoz legyen optimalizálva.

A weboldalak tulajdonosai bizonyos hirdetések megvásárlása által a keresőmotorok üzemeltetőitől, magasabb helyre kerülhetnek a keresési találatokban. Más módszerek is vannak, hogy weboldalunk előkelőbb helyre kerüljön: a megfelelő kulcsszavak alkalmazásával magasabb forgalom generálható.

Kulcsszókutatásra ajánljuk az Ubersuggest felületét, valamint a Google Search Console használatával is mielőbb ismerkedjünk meg!

A keresőmarketing egyik része a keresőoptimalizálás (Search Engine OptimizationSEO), amely a kulcsszavak megfelelő alkalmazásával foglalkozik.

Szükséges a weboldal tartalmi felépítésének is keresőbarátsága, valamint más weboldalakkal való kapcsolat kiépítése, ezáltal internetes kereskedelmi hálókat alakíthatunk ki.

Bizonyos online hirdetések után a weboldalak üzemeltetői pénzt kapnak. Ez általában úgy működik, hogy a weboldalon van egy kiadó reklámfelület, amelynek tulajdonosa minden látogató után fizet valamennyit az üzemeltetőnek. Ezeket hívjuk banner hirdetéseknek.

Weboldalunkra vásárolhatunk kulcsszavakhoz kapcsolódó hirdetéseket is, amelyek segítenek a keresési listában előrébb kerülni – ezek a keresőbarát hirdetések.

Nagyon fontos weboldalunk sikeressége érdekében, hogy a kulcsszavakra optimalizált bejegyzéseink a találati lista első két oldalán legyenek megtalálhatók, mivel az internethasználók nem foglalkoznak a hátrébb került oldalakkal.

3.2. Blogmarketing

A blog kiváló eszköz a cégeknek, hogy visszajelzéseket gyűjtsenek a fogyasztóktól, új ötleteket szerezzenek, csökkentsék a bejövő üzenetek számát a többi platformon (például e-mailen) és könnyebben testreszabhassák termékpalettájukat.

A tartalommarketing egyik részét képezi az üzleti blog, amelynek célja, hogy a cégünk szolgáltatásait vagy saját márkanevünket népszerűsítse valamilyen webes tartalom gyártásával.

A blogok segíthetnek marketingtevékenységünk folytatásában, mivel folyamatos kapcsolatban állunk a követőinkkel, akik egyben a potenciális fogyasztók. Kikérhetjük véleményüket, hogy annak megfelelően tudjuk termékeinket alakítani.

Sok cég azért kezd blogok írásába, hogy új ötleteket gyűjtsön, mivel a fogyasztók jobban tudják mit szeretnének, mint a cégek. Egy szakmai blog emellett növelheti egy vállalkozás hitelességét is.

A blogmarketing alkalmazásának három alapvető irányvonala:

1) A külsős, más cégek által üzemeltett blogok nyomon követése.

2) Saját üzleti blog kialakítása, amellyel adott márkát vagy egy egész vállalkozást kívánunk reklámozni. Ezáltal egyfajta emberi arcot kölcsönözhetünk vállalkozásunk számára. Kétoldalú kommunikációt alkalmazva tudunk a fogyasztóinkkal beszélni.

3) Hamis blogok létrehozása, ahová kitalált felhasználók kommentelnek pozitív dolgokat adott termékekről, ezzel megtévesztve a többi fogyasztót. Az ilyen típusú blogok azonban veszélyesek, mivel ha kiderül az igazság, akkor a visszájára sülhetnek el a dolgok és negatív fényben tüntetjük fel vállalkozásunkat.

Nem mellesleg, a megtévesztő üzleti tevékenységet a legújabb Általános Szerződési Feltételek-módosítás szigorúan tiltja!

3.3. Mobilmarketing (online marketing eszköz)

A mobilmarketing is egy fontos eszköz az online marketing területén. Különböző vezeték nélküli eszközök (okostelefonok, táblagépek, laptopok) segítségével a marketingkommunikáció sokkal gyorsabbá és bárhol, bármikor elérhetővé válik.

Kezdetben a rövid szöveges üzenetek (SMS) voltak a mobilmarketing alapjai, de mára sokkal fejlettebb üzenetküldő programok állnak rendelkezésre.

Hasonlóan működik a rendszer, mint az e-mail marketing esetén a hírlevelekkel. A listában szereplő feliratkozott fogyasztók üzeneteket kapnak mobil eszközeikre, melyek lehetnek célzott marketinganyagok is.

Ezen üzenetek általában a fogyasztó személyes preferenciáihoz vannak igazítva, amelyet egy adatbázisban igyekeznek tárolni. Csak engedéllyel lehet küldeni bárkinek bármilyen üzenetet a mobileszközére!

Nem ritkák az olyan rövid ideig tartó akciók és kedvezmények, melyeket a vállalatok direkt módon olyan felhasználóknak találnak ki, akik rendszeresen használják vezeték nélküli eszközeiket.

Jó példa erre a Virgin America 2010-es ajánlata, amely négy óráig volt elérhető. A felhasználóknak ez idő alatt be kellett jelentkezni az interneten megadott gyorséttermi helyeken, cserébe két repülőjegyet nyerhettek Mexikóba egy áráért. A rövid ideig tartó akcióban több mint 1300 ember vett részt és nagy reklámfogásnak számított a cég számára.

3.4. Vírusmarketing (online marketing eszköz)

A közösségi hálók nagyban hozzájárulnak a vírusmarketing működéséhez (angolul viral marketing). Vírusmarketing alatt azt a marketingstratégiát értjük, ahol az emberek egymásnak adják tovább az információt, így az egyre gyorsabban és nagyobb rétegben tud elterjedni, mint egy vírus.

Ezzel az információmegosztással a felhasználók/fogyasztók képesek egymást informálni például új termékekről, a jó marketingesnek pedig időt és pénzt takarítanak meg.

A mai technológia-vezérelt világban már sokkal könnyebb a hírterjesztés, mivel az emberek össze vannak kapcsolódva a számítógépes hálózatokon, közösségi oldalakon.

Az interneten gyorsabban terjednek a hírek, a megosztások széleskörű platformokon elérhetőek és az emberek egyszerűbben kommunikálhatnak egymással.

Szájpropaganda a neve ennek a jelenségnek az online színtéren kívül. A vírusmarketing egyik fő eleme a közölni kívánt üzenet vonzósága.

Például, ha azt hirdetjük, hogy valamilyen szolgáltatást ingyenesen kínálunk, akkor sokkal gyorsabban fog elterjedni az interneten ennek a híre és az “ingyenes” szó láttán a felhasználók könnyebben megosztják velünk saját adataikat, elérhetőségeiket.

Az adott vírus-üzenet átadásának rengeteg módja van a felhasználók között: e-mail, üzenetküldő oldalak, közösségi hálók, weblapok, levelezési listák, internetes cikkek, hírlevelek, további hálózatok.

Egy további módszer a hashtag használata, amivel érdemes megismerkedned!

Van egy kritikus pont az elterjedtségben, amely után az üzenet terjedése igazán felgyorsul és érezhetővé válik. Rengeteg példája van a vírusmarketing hasznosságának, például a Hotmail esete, amely az 1990-es évek végén az ingyenes e-mail szolgáltatás reklámozása révén lett világhírű.

Online marketing eszközei

3.5. E-mail marketing

Az e-mail marketing az egyik legköltséghatékonyabb marketingforma, amikor kapcsolatépítésről vagy egyirányú kommunikációról van szó.

Egyik nagy hátránya a visszaélésre való lehetőség, mivel sokan idegesítőnek találják a folyamatosan érkező hírleveleket e-mailen, de tudni kell, hogy ezek általában a felhasználó engedélyével kerülnek kiküldésre. Ez az opt-in marketing, amely beleegyezésen alapszik.

Nem téveszthető össze a spam fogalmával, ami engedély nélküli, kéretlen üzenetek sorozatát jelenti!

Előnye viszont sok van az e-mail marketingnek, mivel ez a legjövedelmezőbb marketingforma. Már csak egy egyszerű hírlevél is nagyban növelheti az interneten való jelenlétünket.

Egy jól megtervezett e-mail marketing programba való befektetéshez nem kell sok pénz, és rengeteg potenciális fogyasztót, érdeklődőt el lehet érni vele.Emellett jó eszköz lehet a fogyasztói lojalitás kialakításához is, de csak akkor, ha a hosszútávú kapcsolatépítés a célunk.

Az elektronikus levelek megtekintését mérni tudjuk, így változtatásokra is van lehetőség a jelenlegi irányvonalunkat illetően, ha szükséges (A/B tesztelés).

Tágabb értelemben az e-mail marketinghez több tevékenység tartozik:

  • A jelenlegi vagy korábbi ügyfeleknek küldött elektronikus levelek, melyek a fogyasztói lojalitást és az ismételt üzletkötést hivatottak elősegíteni;
  • Új fogyasztók szerzése e-mail útján, vagy a jelenlegi ügyfelek azonnali vásárlásra biztatása;
  • Reklámanyagok küldése üzenetekben, amelyek akár limitált ideig lehetnek érvényesek.

Az e-mail rendszerét összeköthetjük weboldalunkkal, így automatikus üzeneteket küldhetünk például az újonnan regisztrált felhasználóknak, vagy időközönként hírleveleket továbbíthatunk a vásárlóink felé.

Fontos azonban, hogy azügyfelekönként iratkozzanak fel a hírfolyamra, így nem bombázzuk őket feleslegesen üzenetekkel. Lehetőséget kell adni továbbá a leiratkozásra is a felhasználóknak, így ha nem szándékoznak többé tőlünk vásárolni, akkor megszüntethetik a velünk való kapcsolatot.

3.6. Online videómarketing: YouTube

A YouTubetöbb milliárdos felhasználóbázisa nem elhanyagolható az online marketing szempontjából sem. A legnépszerűbb internetes videómegosztó portál egy kiváló lehetőség a vállalkozásunk vagy termékünk reklámozására.

Egy hatalmas nézőközönséget érhetünk el nagyon kevés befektetéssel, ha a videót is hozzáadjuk marketingmixünkhez.

Egy rövid 3 perces videó lehet egyszerre szórakoztató, informáló és oktató jellegű, de a legfontosabb, hogy érdekes legyen és felkeltse az emberek figyelmét. Ezért vált a többnyire pár másodperces, izgalmas videókkal operáló TikTok a legdinamikusabban növekedő videós platformmá a 2020-as években.

A videók elé behelyezett hirdetések sokkal hatékonyabbak, mint az egyszerű weboldalakon látható banner hirdetések, ezért alkalmasak egy termék reklámozására.

A legnagyobb cégek is előszeretettel használják a YouTube-ot, több célból:

  • márkanév erősítése,
  • vásárlók csábítása a cég weboldalára,
  • új dolgozók toborzása,
  • vásárlói kérdések megválaszolása,
  • segítség nyújtása a termékekkel kapcsolatban.

Vlogok, azaz videóblogok szintén készíthetők. Ezek sokkal személyesebb tónusban közölnek információkat, de tartalmazhatnak rejtett reklámokat is, vagy akár márkaelhelyezéseket.

Sok videóban találkozhatunk termékekről szóló összefoglalókkal, bemutatókkal, kicsomagoló ’unboxing’ videókkal, márkanevekhez köthető tartalmakkal, élő közvetítésekkel.

A vállalatok nemcsak saját videók készítésével reklámozhatják termékeiket, hanem szponzorált tartalmakkal is. Főképp a szépségápolási, élelmiszeripari és számítástechnikai cégek kötnek szponzori megállapodást a legnépszerűbb YouTube csatornák üzemeltetőivel, hogy elhelyezzék termékeiket videóikban vagy más módon reklámozzák az adott céget.

Három típust különböztetünk meg a szponzorált tartalmak között:

1) Nyíltan szponzorált videók: ezen kategóriába azon tartalmak tartoznak, amelyek csak azzal a céllal kerülnek publikálásra, hogy egy adott céget vagy terméket reklámozzanak. A szponzor különbözőképpen fizet a videósnak. A fizetés történhet előre meghatározott összegben, a videóból származó pénz bizonyos százalékában vagy a nézettség után, például ezer nézőnként egy bizonyos összeg.

2) Csatolt linkekkel való reklámozás: a YouTube videó nem egy termékről szól, nem is nyíltan van szponzorálva. A cég partneri szerződést köt a videóssal, és a videókhoz tartozó leírásokban a videós megemlíti az adott céget, mint támogató partnerét, linkeket csatol hozzá, amelyen át a követői eljuthatnak a cég weboldalára. A videóst általában a nyereség egy bizonyos százalékában fizetik ki.

3) Ingyenes próbatermékekkel való szponzorálás: bizonyos cégek az új termékeik népszerűsítése érdekében ingyenes tesztmintát küldenek népszerű videósoknak, vagy egy időre lehetővé teszik számukra, hogy használják az adott tesztpéldányt, így a videósok elmondhatják véleményüket és vásárlásra biztathatják követőiket is, ezzel reklámozva a céget.

3.7. Online hirdetések: bannerek, felugró ablakok

Az internetes környezet segítségével új hirdetéstípusok jelentek meg a marketing eszköztárában, a banner hirdetések és a felugró ablakok (pop-up angolul).

A banner kifejezés alatt olyan hirdetéseket értünk, melyek adott weboldalak kijelölt részein jelennek meg, általában előre megszabott pixelméretben. Elemei lehetnek különböző grafikus és szöveges tartalmak, valamint egy átirányító linket is tartalmaz a hirdető weboldalára, ha a böngésző felhasználó rákattint a hirdetésre.

Sok szakember nem ért egyet abban, hogy a bannerhirdetések mennyire segítik a profit elérését. Kutatások azonban bizonyították, hogy az internetes bannerek igenis hatással vannak a fogyasztókra és vásárlásra késztetik őket.

Minél több weboldalon rendelkezik bannerekkel egy adott cég, annál nagyobb az esélye, hogy növekedni fognak az eladásai.

A bannerek célja a figyelemfelkeltés, ezért jól megtervezettnek kell lenniük. Alkalmazhatunk animációkat, képeket, videókat, kialakíthatunk intelligens bannereket, vagy csak hagyományos statikus hirdetéseket is.

A felugró pop-up ablakok egy másik hirdetéskategóriába tartoznak, melyeket rengeteg ember idegesítőnek tart. Általában egy külső program segítségével le tudják követni az internethasználót érdeklő oldalak sorát, és amikor gyanútlanul böngészik az interneten, akkor a semmiből előugrik egy reklámablak formájában a hirdetés.

Ezek célzott hirdetések, a potenciális vásárló számára fontos dolgokkal kapcsolatban kínálnak ajánlatokat, árkedvezményeket. Tolakodó stílusuk miatt igyekeznek megszüntetni ezen hirdetéseket minden eszközzel a felhasználók.

Sok weboldalt üzemeltető személy kerüli ezeket az online marketing eszközöket, mivel az előugró hirdetések gyakran elijesztik a weboldalon böngésző látogatókat.

A pop-upok nem kívánt reklámot erőszakolnak rá a felhasználókra, így sokan nem tartják ezeket a hirdetéseket etikusnak és blokkoló programok segítségével meggátolják működésüket.

Az előugró ablakokat a felhasználók általában nagyon hamar be is zárják, és sokszor el se olvassák, miről szól a hirdetés. Így ez a típusú hirdetés nem tekinthető túl hatásosnak, mert a bannerek több ideig láthatók és nem is zavarják az embereket olyan mértékben.

3.8. Webáruházak, mint online marketing eszközök

Az online marketing szempontjából elengedhetetlen megemlíteni az online shopping (internetes vásárlás) fontosságát.

Az internetes boltoknak számos előnye van a hagyományos boltokkal szemben, de legfőbb a kényelem, mivel a vásárlók otthonról szerezhetik be a szükségleteik kielégítéséhez kellő termékeket, mindenféle erőfeszítés nélkül.

A vásárlás előtt lehetőség van az árajánlatok böngészésére több boltban egyszerre, így össze tudják hasonlítani az ajánlatokat.

Széles termékpalettát vásárolnak az emberek online, hála az egyre inkább fejlődő szállítási feltételeknek. Az elektronikai cikkek, ruhadarabok, könyvek, és egyéb kiegészítő árucikkek a legkeresettebbek az interneten, de már bármilyen termék beszerzésére van lehetőség.

Az online vásárlást népszerűsítő marketingtevékenységek: rövid ideig érvényes árkedvezmények, az új vevőknek adott kuponok, és a közösségi média platformjain való képviselet, pozitív céghírnév.

Az online vásárlás lépései a következők:

  • A szükségletek kielégítéséhez szükséges termék hiányának felismerése;
  • Adatgyűjtés a termékről és az adott weboldalról egyaránt, ezzel is segítve a következő lépés megbízhatóságát;
  • Döntéshozatal, melyben az ár és a szállítási lehetőségek a legfontosabbak;
  • Végül pedig az utólagos értékelés, amely az interneten történhet fórumokon, közösségi oldalakon, más weboldalakon is.

4. Mit csinál egy online marketinges?

Online marketinges alatt több dolgot is érthetünk:

  • Lehet egy konkrét személy a saját vállalkozásodon belül, akinek a cég marketingjével kell foglalkoznia;
  • Vagy ugyancsak egy konkrét személy, de valamilyen külső cég alkalmazásában áll, amely kifejezetten online marketingre specializálódott, és más vállalatok marketing kampányait szervezi meg;
  • Végül pedig ott van az a lehetőség, hogy nem egy adott személyről beszélünk, hanem egy egész ügynökségről vagy marketingcégről, amilyen a Kiszervezett Marketing Kft. is.

Az online marketinges feladata a piackutatással kezdődik, amelynek során felderíti a kihasználható piaci réseket. Ezt követően úgy alakítják ki egy adott cég szolgáltatásait, weboldalát, közösségi média profiljait és misszióját, hogy az passzoljon a fogyasztók (vagyis a célközönség) igényeihez.

Emellett az online marketinges végzi a termékek és szolgáltatások népszerűsítését, kiveszi részét az értékesítésből online hirdetésekkel, keresőoptimalizálással, és egyéb online marketing eszközök felhasználásával.

Itt azonban a teendők még mindig nem érnek véget, hiszen az értékesítést követően is a vásárlói igényeket ki kell szolgálni. Ez történhet elégedettségi felmérésekkel, csillagos és szöveges értékelések bekérésével (pl. Trustindex), hírlevelek küldésével és a hosszútávú elköteleződés kialakításával.

Lényegében ezt nevezzük értékesítési tölcsérnek (sales funnel), aminek a megtervezését egy online marketing szakember végzi.

Szóval pontosan mit csinál egy online marketinges?

Az összes elérhető online marketing eszköz felhasználásával hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozásod és annak termékei/szolgáltatásai eljussanak a célközönségedhez.

Legfontosabb célja, hogy a potenciális ügyfeleket minél nagyobb arányban elégedett vásárlókká alakítsa át.

5. Összefoglaló

Az online marketing fogalma minden vállalkozás életében előkerül, hiszen ez a kommunikációra épülő megközelítés segíti elő a cégek és a fogyasztók közötti kapcsolatteremtést.

Egy marketingstratégiát gondosan fel kell építeni, ezért mindig piackutatás előzi meg a tényleges értékesítést, majd azt az ügyfelek elégedettségének nyomon követése és a fogyasztói lojalitás kialakítása követi.

Az online marketing eszközök közé tartozik a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás, a blogok, webáruházak, online hirdetések, e-mail marketing és hírlevelek, a mobileszközök és a hatalmas tömegeket megmozgató vírusmarketing-eljárások is.

Ha tetszett összefoglaló írásunk, tekintsd meg többi bejegyzésünket is online marketing és weboldal készítés témában! 🙂

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

A weboldal készítő csapat egy tagját ábárzol

Dávid Ádám

Szia, Dávid Ádám vagyok a Kiszervezett Marketing Ügynökség alapítója. Több mint 120+ weboldalt építettünk már sikeresen az ügyfeleink számára. Az így szerzett tapasztalataimat blog formájában szeretném megosztani veled. Sok sikert számodra a megvalósításban!

Hogyan legyen
vevőszerző weboldalam?

Ingyenes
E-book Letöltése!

Heti 1 db marketing cikk ami hozzásegít a vállalkozásod fejlődéséhez!

Kérem a heti cikket!

Send this to a friend