TikTok hirdetési fiók és TikTok hirdetések létrehozása

Egy TikTok hirdetési fiók létrehozása révén lehetőséged nyílik a TikTok hirdetés készítésre, amellyel rengeteg új ügyfelet szerezhetsz.
TikTok hirdetési fiók

TikTok hirdetési fiók és TikTok hirdetések létrehozása

Napjainkban a legdinamikusabban növekvő közösségi oldal a TikTok, amelyre rövid videókat tölthetnek fel a felhasználók és élő videókat közvetíthetnek. Ezzel együtt a vállalkozások egy egyedülálló lehetőséget kapnak ahhoz, hogy elérjék a célközönségüket. Ehhez szükség van egy TikTok hirdetési fiók létrehozására, amellyel TikTok hirdetések indíthatók.

1. Miért szükséges egy TikTok hirdetési fiók?

Egy TikTok hirdetési fiók létrehozása akkor lesz hasznos, ha egy vállalkozás kifejezetten olyan célközönséget akar elérni, amely kifejezetten a TikTok platformján aktív. Egy másik cikkben a TikTok marketing lehetőségek bemutatása során már írtunk róla, hogy a TikTokon főként a fiatalabb korosztály tevékenykedik aktívan (16-25 év).

Miért érdemes TikTok hirdetési fiókot létrehozni?

  1. Célzott hirdetések: egy TikTok hirdetési fiók létrehozása lehetővé teszi, hogy célzott hirdetéseket hozz létre, amelyeket a kívánt demográfiai adatok, érdeklődési körök és viselkedési mintázatok alapján pontosan a megfelelő közönséghez juttathatsz el. Ezáltal hatékonyabban érheted el a potenciális ügyfeleidet, és növelheted a hirdetések megtérülését.
  2. Különböző hirdetési formátumok: a TikTok for Business platformon számos hirdetési formátum közül választhatsz, mint például az In-Feed videók, a Brand Takeover hirdetések, a TopView hirdetések, a Branded Hashtag Challenge-ek és a Branded Effectek. Ezek a TikTok hirdetési formátumok lehetővé teszik, hogy kreatív és figyelemfelkeltő módon mutasd be a márkádat és a termékeidet.
  3. Részletes elemzések: a TikTok for Business részletes elemzési adatokat nyújt a hirdetési kampányaidról, beleértve a megjelenítések számát, az elérési adatokat, a kattintásokat, a konverziókat és a költségeket. Ezek az információk segítenek megérteni, hogy melyik hirdetés működik a legjobban, és melyik igényel módosítást, így optimalizálhatod a kampányaidat a jobb eredmények érdekében.
  4. Kreatív eszközök: a TikTok for Business platformon számos kreatív eszköz áll rendelkezésedre, amelyekkel könnyedén készíthetsz vonzó és hatékony TikTok videókat. Ezen eszközök segítenek a videók szerkesztésében, az effektek hozzáadásában, zenék kiválasztásában és még sok másban.
  5. Influencer marketing: a TikTok for Business segítségével könnyedén találhatsz olyan influencereket, akikkel együttműködve még hatékonyabban népszerűsítheted a márkádat és a termékeidet a platformon.
Google hirdetéskezelés

2. TikTok hirdetési fiók regisztrációja

A TikTokon két típusú fiók létezik: személyes és üzleti fiók. A személyes fiókokat az egyszerű felhasználók és a tartalomgyártók használják.

Ha már rendelkezel Te vagy a céged egy személyes TikTok fiókkal, akkor könnyedén átalakíthatod üzleti fiókká. Hasonlóan működik a folyamat, mint az üzleti Instagram fiókok esetében.

A TikTok alkalmazáson belül válaszd a Profil menüpontot, majd a jobb felső sarokban található Menü gombra kattintva elérheted a Beállítások és adatvédelem opciót. Itt a Fiók elemet válaszd, és a Váltás üzleti fiókra lehetőséget. Ezután hozzáférsz majd az Üzleti kreatív központ nyújtotta lehetőségekhez.

De regisztrálhatsz egy fiókot egyből a TikTok for Business weboldalán is, csak kattints a Get started gombra. 🙂

Miután létrehoztad a TikTok hirdetési fiókodat, bejelentkezhetsz a megadott e-mail címmel és jelszóval, így már elérheted a TikTok Ads Manager kezdőoldalát.

3. TikTok hirdetés létrehozása

Két lehetőség közül választhatsz, ha TikTok hirdetéseket szeretnél létrehozni: a Basic módszer segítségével rövidebb idő alatt hozhatsz létre hirdetéseket, míg az Advanced módszer fejlettebb beállításokat biztosít, így egy picit bonyolultabb és időigényesebb.

3.1. TikTok hirdetés létrehozása a Basic módszerrel

A Basic módszer kiválasztása esetén négy lépésből áll a TikTok hirdetés készítés:

1) Hirdetési cél kiválasztása:

  • Forgalomszerzés a weboldaladra;
  • Közösségi interakciók ösztönzése (követők szerzése, profilmegtekintések);
  • Lead-generálás (kitöltendő űrlapokkal);
  • Weboldal-konverziók.

2) Célközönség kiválasztása: a TikTok automatikusan kiválasztja a számunkra legideálisabb célközönséget. A célcsoport meghatározás alapjai: földrajzi elhelyezkedés, demográfiai adatok (életkor, biológiai nem, nyelvek), érdeklődési területek és viselkedési mintázatok.

3) Költségvetés beállítása: a TikTok hirdetés készítés részeként meg kell határozni, hogy a napi költségvetési limit hány ezer forintból fog állni. Emellett megadhatsz egy kezdő és végső dátumot a TikTok hirdetésekhez, amelyek között egy megadott költségvetésből fog gazdálkodni a TikTok, hogy minden nap a lehető legjobb eredményeket érje el.

4) TikTok hirdetés létrehozása: utolsó lépésként meg kell határozni, hogy milyen hirdetési kreatívokat akarsz használni. Megadhatsz egy korábban publikált TikTok bejegyzést és átalakíthatod hirdetéssé (ehhez csatlakoztatni kell a TikTok üzleti profilodat a TikTok Ads Managerhez), vagy készíthetsz egy teljesen új videót is, amely hirdetésként fog futni. A TikTok videó hirdetés létrehozásánál az alábbi paramétereket kell figyelembe venni:

  • Videó létrehozása képekből: maximum 20 kép adható hozzá, a fájlok mérete nem haladhatja meg az 500 MB-ot, és 5-60 másodperc között lehet a videó hossza. Használhatsz videó sablonokat is.
  • Meglévő videó feltöltése: maximum 30 képpel, 100 MB fájlmérettel.
TikTok hirdetés készítés

3.2. TikTok hirdetés létrehozása az Advanced módszerrel

Ha a részletesebb Advanced módszert választjuk, akkor az alábbi lépéseket követve kell létrehoznunk TikTok hirdetéseket.

1) TikTok kampány beállítása:

  • TikTok hirdetési kampány céljának meghatározása: elérések növelése, forgalomszerzés, videómegtekintések növelése, közösségi interakciók, applikáció népszerűsítése, lead-generálás, weboldal-konverzió.
  • Kampány nevének megadása.
  • Beállíthatunk tesztközönségeket is, ezzel is vizsgálva, hogy mely célcsoportokra érdemes célozni.
  • Automatikus kampány büdzsé optimalizálást kérhetünk a napi költségvetésünk alapján.
  • Akárcsak a Basic módban, beállíthatunk napi és élettartamra vonatkozó költségvetéseket.

2) TikTok hirdetési csoportok beállítása:

  • A hirdetési csoport nevének megadása.
  • A célhely megadása (pl. forgalomszerzés esetén weboldal vagy applikáció forgalmának növelése).
  • Elhelyezések megadása (TikTok hirdetések automatikus elhelyezése, manuális meghatározás (pl. TikTok mellett a Pangle felületén), valamint engedélyezhetjük vagy letilthatjuk a kommenteket, a TikTok videónk letöltését és megosztását).
  • TikTok hirdetési csoport targetálása (széleskörű célzás, elmentett célcsoportok használata, demográfiai jellemzők szerinti célzás, technológiai eszközök és költési hajlam szerinti célzás).
  • Hirdetési büdzsé és időzítés megadása.
  • Licitálási beállítások optimalizálása.
TikTok hirdetési fiók

3) TikTok hirdetés beállítása:

  • TikTok hirdetés elnevezése.
  • Használhatunk Smart Creative hirdetéseket, amelyek folyamatosan alkalmazkodnak a célközönséged igényeihez.
  • A TikTok hirdetéseket futtathatod egy meglévő TikTok fiók bejegyzései alapján, de akár teljesen új identitást is létrehozhatsz a hirdetéseknek egyedi profilképpel és profilnévvel.
  • TikTok hirdetés részletek (formátum megadása pl. videó, kép, carousel; hirdetési kreatívok megadása pl. videó, szöveg, CTA gomb, cél URL megadása).
  • Nyomonkövetés beállítása (pl. weboldal események, applikáció események vagy offline események nyomon követése).
TikTok hirdetés létrehozása

4. Összefoglaló

A TikTok hirdetések létrehozása nagyszerű lehetőség a cégek számára, ha a fiatalabb célközönséget szeretnék elérni.

Ehhez szükségük lesz egy TikTok hirdetési fiók regisztrációjára, amellyel hirdetéseket hozhatnak létre kétféle módon.

Összességében részletes beállításokat alkalmazhatunk a TikTok hirdetések célzására, optimalizálására és létrehozására egyaránt. Ha szeretnéd profikra bízni a TikTok hirdetés készítést, lépj velünk kapcsolatba! 🙂

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

5. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Milyen TikTok hirdetés típusok vannak?

A TikTok hirdetés típusok közé tartoznak a Brand Takeover, TopView, One Day Max, Brand Premium, az In-Feed, Branded Hashtag Challenge, és a Branded Effects hirdetések.

❓ Hogyan mérhetem a TikTok konverziók számát?

Érdemes lesz bekötni a TikTok Pixelt a weboldaladra.

❓ TikTok hirdetéskezelő céget keresek, hol érdeklődjek?

Töltsd ki a kapcsolatfelvételi űrlapunkat!

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Picture of Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 430+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

0%
FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

0%
FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés