Legyen saját Dzsinned

Olyan csapat aki teljesíti a kívánságaidat ami a weboldaladdal kapcsolatban felmerül.
Elvarázsolunk az ügyfélszolgálatunkkal!

Személyi testőrség csak Neked

Kijelölünk a Te számodra a csapatunkból egy weboldal készítő szakértőt akivel kommunikálhatsz!

Nyomonkövethető kérések

Biztosítunk számodra egy felületet, ahol minden kérésed tudod számunkra jelezni!

Beszéljük a tárhelyszolgáltató nyelvét

Kapcsolatot tartunk a tárhelyszolgáltatóval, és felmerülő problémákat/igényeket, elintézzük helyetted.

Mindig elérhető csapat

Olyan csapatra bízod a weboldalad aki folyamatosan elérhető és villám gyorsasággal reagál a kéréseidre.

Havi riport emailben

Részletes tájékoztatást kapsz minden hónap elején a weboldalad állapotával kapcsolatban.

Havi weboldal karbantartás

Ft9.990/hónap
  • Betöltődési sebesség ellenőrzés
  • Saját dedikált webes
  • Vírus ellenőrzés
  • Bővítmények frissítése
  • Adatbázis tisztítás
  • Biztonsági mentések
  • 1 óra módosítás / hó

Mit tartalmaz, a havi weboldal karbantartás…

Minket válassz!

a szövegek módosítását;

Minket válassz!

a képek módosítását;

Minket válassz!

a blogbejegyzések feltöltését;

Minket válassz!

az árak módosítását.

A havi karbantartás NEM tartalmazza…

Ne válassz minket!

a weboldal egyedi fejlesztését;

Ne válassz minket!

az új aloldalak elkészítését.

Ügyfeleink véleménye

Gyakori kérdések

1. Hogyan működik a havi weboldal karbantartás?

Havi rendszerességgel karbantartjuk a weboldalad. Minden hónap elején  végezzük el a karbantartást amiről emailes tájékoztatást küldünk.

2. Hogyan tudom jelezni a módosítási kérelmeimet?

Mind jól tudjuk, hogy az emailben továbbított kérések olykor “elvesznek”. Nem érkezett meg, vagy épp figyelmen kívül maradt. Annak érdekében, hogyez ne történjen meg, és minden kérést megkapjunk biztosítunk számodra egy felületet, ahol játszó könnyedséggel tudod számunkra jelezni a kéréseidet. Így nincsenek olyan kérések amik emailben megküldve elkerülnék a figyelmünket. Mindezt úgy, hogy nyomonkövethető az egész.

3. Hogyan tudom nyomonkövetni a módosítási kérelmeimet?

Amikor beküldted hozzánk a kérésedet akkor az megjelenik számunkra elvégzendő feladatként.

A rendszerben 3 státusz van:
1. Nyílt státusz – a beérkezett kérelmek szerepelnek itt
2. Függőben lévő státusz – amin dolgozunk
3. Lezárt státusz – megoldott kérések

Az alábbi képen látsz egy 3 benyújott kérelmet, amelyik mind különböző státuszban van.

4. Mennyi ideig tartjátok karban a weboldalam?

Ameddig az előfizetésed aktív, addig minden hónapban karbantartjuk az oldalad.

5. Több weboldalamat is karban tudjátok tartani?

Igen, természetesen.

Ebben az esetben a weboldalak domain neveit a következő szakaszban add meg:

6. Hogyan történik a havi fizetés?

A fizetés automatikus. A fizetési rendszer a háttérben titkosítva automatikusan dolgozik. Nem férünk hozzá a bankkártyád adataihoz sem mi, sem pedig a bank!

7. Hol tudom megadni, hogy melyik weboldalam karbantartását kérem?

Ezt a pénztár oldalon tudod jelezni a következő szakaszban.

 

8. Mi történik a vásárlás után?

1. Felvesszük veled a kapcsolatot.
2. Kérünk egy hozzáférést a weboldaladhoz.
3. Bemutatjuk a saját dedikált webesed, aki a karbantartást fogja végezni.
4. Elkezdjük a havi karbantartásokat.
5. Minden hónapban e-mailben értesítünk, hogy elvégeztük a karbantartást.

9. Bármikor lemondhatom a havi weboldal karbantartást?

Természetesen, bármikor EGYSZERŰEN megteheted!
A fiókod menüpontjában van egy Lemondás gomb, amire kattintva azonnal lemondod a havi weboldal karbantartás előfizetésed.

10. Bármikor újra tudom aktiválni a weboldal karbantartás szolgáltatást?

Természetesen, bármikor EGYSZERŰEN megteheted!

A fiókod menüpontjában van egy Újraaktiválás gomb, amire kattintva azonnal megújíthatod a havi weboldal karbantartás előfizetésed.

 

Stripe

2021 Kiszervezett Marketing Kft.
© Minden jog fenntartva! | Impresszum | Adatvédelmi nyilatkozat | Általános Szerződési Feltételek