Minden generáció jelen van, miközben kimagasló megtérülést kínál a hirdetőknek.
összesen: 2.880.000 - 3.521.000
Gyakran bizonytalan vagyok abban, hogy hogyan érjem el pontosan azokat, akik valóban érdeklődnek a termékeim vagy szolgáltatásaim iránt és ennek következtében alacsony az általam elért emberek száma.
Túlságosan idegen nekem a TikTok, ahol a figyelemfelkeltő és vonzó tartalmak készítése kulcsfontosságú. Úgy érzem, hogy a TikTok hirdetéseim nem ragadják meg a felhasználók figyelmét, és nem generálnak elegendő interakciót. Ez a probléma elbátortalanít, hiszen a versenytársak tartalmai könnyen elvonják a célcsoportom figyelmét.
Félek attól, hogy a befektetett pénzem nem hoz elegendő értéket, és nem érjük el a kívánt eredményeket a TikTok hirdetéskezeléssel. Ez a pénzügyi bizonytalanság stresszes és megnehezíti a hosszú távú üzleti tervezést.
Nem tudom, hogyan értelmezzem és optimalizáljam a TikTok kampányok teljesítményét. Nehézséget okoz számomra, hogy megértsem, melyik adat mit jelent, és hogyan tudnám ezeket felhasználni a hirdetési stratégiám javítására.
Erős a verseny a TikTokon, és nehezen tudok kitűnni a tömegből. A hirdetéseim elvesznek a számtalan másik TikTok hirdetés között, így nehéz a márkám láthatóságának növelése. Ez a versenyhelyzet frusztráló, mivel hiába teszek meg mindent, mégsem hozom a várt eredményeket.
Próbálkozom a TikTokkal, hogy megértsem az algoritmusát és a gyorsan változó trendeket, de nehéz lépést tartanom a platform folyamatosan változó szabályaival és funkcióival. Ez akadályoz abban, hogy hatékonyan optimalizáljam a tartalmaimat és növeljem az eléréseket a TikTok hirdetéseimmel.
Regisztráció, beállítás, aktiválás
Hogyan kezdj? Kiknek szól? Mi működik?
Tervezés, készítés,
publikálás.
Megismerjük a vállalkozásod Először is megismerkedünk a webáruházaddal, és felmérjük, hogy hogyan teljesít a piacon. Megnézzük, mit csináltál eddig, és mi az, amit még jobban ki lehetne hozni. Ez után javaslunk egy megoldást, hogy hogyan lépj tovább.
Meghatározzuk, mi a célod a TikTok kampányokkal. Közösen összerakjuk a terveket, és megbeszéljük, hogy mik azok a feladatok, amiket te végzel el, és mik azok, amikben mi segítünk. A TikTok kampányokat természetesen mi irányítjuk.
Beállítjuk a szükséges technikai dolgokat, hogy a kampányok jól működjenek. Integráljuk a TikTokot a webáruházad rendszerével, beállítjuk a követőkódokat és a mérési eszközöket, hogy pontosan láthassuk a kampányok eredményeit.
Ezután közösen átbeszéljük, milyen hirdetéseket szeretnél futtatni, és kiket szeretnél elérni. A tervezés után elkészítjük a kampányokat, majd elindítjuk őket.
Miután elindultak a kampányok, folyamatosan figyeljük és javítjuk őket, hogy még jobban teljesítsenek. Minden hónapban elkészítünk egy jelentést, és ha szükséges, egyeztetünk veled a kampányok eredményeiről.
Referencia munka 2
Referencia munka 2
Referencia munka 3
Referencia munka 4
Referencia munka 5
Referencia munka
Videó
Videó
A TikTok hirdetési költségek rugalmasak és skálázhatóak, így könnyen alkalmazkodhatnak a marketing büdzsédhez!
TikTok hirdetéseknél az átlagos költség kattintásonként 40-100 Ft között mozog.
Ez a TikTok hirdetések ezer megjelenítésenkénti költsége, és átlagosan 200-700 Ft között alakul.
A TikTok hirdetéseknél a napi költségvetés rugalmasan beállítható, kezdve már napi 500 Ft-tól.
Beállíthatjuk a költségvetést úgy, hogy napi szinten optimalizáljuk a hirdetéseket, így csak akkor költesz, ha azok tényleges eredményeket hoznak.
Nincs elegendő időd a TikTok hirdetések kezelésére és optimalizálására, ezért szeretnéd átadni ezt a feladatot szakértőknek.
Most kezded a TikTok hirdetésekkel való ismerkedést és szeretnéd biztonságosan megalapozni jelenlétedet a platformon. Emellett szeretnél kreatív, figyelemfelkeltő tartalmakat létrehozni, de nincs elegendő időd vagy szakértelmed hozzá.
Nem rendelkezel még kidolgozott TikTok hirdetéskezelési stratégiával, és a vállalkozásodhoz igazított egyedi tervezést szeretnél.
Nincs mélyreható ismereted a TikTok analitikájáról és az online hirdetések kezeléséről, szívesen tanulnál szakértőinktől a közös munka során.
Ha olyan TikTok hirdetéskezelőt keresel, aki magas szintű szakértelmet, szoros együttműködést és egyéni figyelmet biztosít a hirdetési kampányok kezelésében.
Ha várod, hogy azonnali és gyors eredményeket érj el TikTok hirdetésekkel anélkül, hogy hosszú távú stratégiát követnél.
Ha nem kívánsz beruházni az online marketingbe vagy nem tulajdonítasz nagy jelentőséget az online jelenléted növelésének.
Ha nem tudsz vagy nem kívánsz megfelelően finanszírozni egy komplex TikTok hirdetéskezelési stratégiát vagy szolgáltatást.
Ha célod csak a közvetlen versenytársaid felülmúlása, nem pedig egy hosszú távú online hirdetési stratégia kialakítása.
Ha nem helyezel hangsúlyt az organikus elérések fontosságára, és csak a fizetett hirdetésekre koncentrálsz.
Szolgáltatásunk magában foglalja a TikTok hirdetési kampányok teljes körű kezelését, beleértve a hirdetési stratégia kialakítását, kreatív tartalmak készítését, célzás beállítását, kampányok indítását és folyamatos optimalizálását, valamint a részletes elemzést és riportkészítést.
A TikTok hirdetéskezelés árak a választott csomagtól és a kampány méretétől függően változnak. Három különböző csomagot kínálunk, amelyek különböző szolgáltatásokat és árazást tartalmaznak. Részletes árajánlatot az első konzultáció után tudunk adni.
Az eredmények elérésének ideje változhat a kampány céljaitól és összetettségétől függően. Általában már az első hónapban láthatók az első változások, de a legjobb eredmények hosszabb távú stratégiai kampányok során érhetők el.
Kreatív csapatunk figyelemfelkeltő és professzionális videókat készít, amelyek illeszkednek az ügyfél márkájához és céljaihoz. Ezeket a tartalmakat a legjobb gyakorlatok szerint készítjük el, hogy a lehető legnagyobb elérést és elköteleződést érjük el a TikTok hirdetések segítségével.
Részletes jelentéseket és elemzéseket biztosítunk, amelyek bemutatják a TikTok kampányok teljesítményét, beleértve a megtekintések számát, az elköteleződési arányt és egyéb kulcsfontosságú mutatókat. Rendszeres konzultációkat is tartunk, hogy ügyfeleink mindig naprakészek legyenek.
Szeretjük a WordPress és WooCommerce kombinációt. Ebben nagy tapasztalattal is rendelkezünk és szükség esetén segíteni is tudunk. Nem gond, ha a webshop Shoprenter, UNAS vagy Shopify. Természetesen ezektől eltérő weboldal/webshop is jó lehet, ha azt megfelelően fel lehet készíteni TikTok hirdetéskezelésre.
Precíz célzási technikákat alkalmazunk, beleértve a demográfiai, földrajzi és érdeklődési alapú célzást, hogy a TikTok hirdetések a legmegfelelőbb közönséghez jussanak el. Folyamatosan optimalizáljuk a célzást a kampány teljesítménye alapján.
Ebben az esetben biztosan kapsz visszajelzést tőlünk, hogy esetlegesen min kell változtatnod, mivel számszerűsíteni tudjuk azt, hogy a hirdetés nem megfelelő vagy pedig a weboldalon akadnak el a látogatók.
Első lépésként egy ingyenes kezdeti konzultációt ajánlunk, ahol felmérjük az igényeidet és céljaidat. Ezt követően közösen kialakítjuk a megfelelő kampánystratégiát és elkezdjük a hirdetési folyamatot.
A TikTok gyorsan növekvő közössége különösen a fiatalabb korosztály körében népszerű. A platform kreatív és dinamikus tartalmai lehetővé teszik, hogy egyedi és figyelemfelkeltő kampányokat hozzunk létre, amelyek nagy elérést és magas elköteleződést eredményeznek.
A TikTok szinte minden iparág számára hasznos lehet, különösen azok számára, akik főleg a fiatalabb közönséget célozzák meg. Különösen ajánlott divat, szépségápolás, élelmiszer, technológia és szórakoztatás terén működő vállalkozásoknak.
Az együttműködés elején mindenképpen szükség van a közreműködésedre. A vállalkozásoddal kapcsolatos alapvető információkat kell majd átadnod számunkra. Ne aggódj, a marketinggel kapcsolatos részeket ránk bízhatod.
Nincs! Sok ügynökségnél minimum 3 hónapos együttműködést kell kötni. Nálunk nincs ilyen kötelezettség.
Sajnos nem vállalunk jutalék alapú együttműködést. Hogy miért? Mert egy vállalkozás eredményessége rengeteg tényezőn múlik és a marketing nem old meg mindent!
Minden héten e-mailben értesítünk az előző heti költségekkel, bevételekkel és lead-számokkal kapcsolatban. Ez az, amit szeretünk. De egyedi kéréseket is tudunk teljesíteni. Például egyik ügyfelünk kérte, hogy a vezetői meetingje pénteken van, ezért csütörtöktől csütörtökig küldjük számára a heti eredményeket.
Figyelembe fogjuk venni a vállalkozásod egyedi szükségleteit és céljait. Ennek megfelelően fogjuk javasolni a megfelelő TikTok hirdetési stratégiát és a költségkeretet.
A kampányok gyorsan észrevehető hatást gyakorolnak. 1–2 hét alatt már lehet látni, hogy pozitív vagy negatív ez a hatás. Az optimalizáció és finomhangolás folyamatosan történik a maximális hatékonyság és a legjobb eredmények elérése érdekében.
A TikTok hirdetéskezelés egy remek lehetőség, hogy a megfelelő célcsoporthoz juttassuk el a terméked vagy szolgáltatásod hírét. Azonban nem csak a hirdetésen múlik, hogy vásárolnak-e vagy sem! 1001 tényező van, ami ezt befolyásolja. Természetesen, ha nem eredményes a kampány, akkor mindig visszajelzünk, hogy pontosan min kellene változtatni annak érdekében, hogy eredményeket érjünk el.
"A TikTok hirdetések nem a jövő – hanem a jelen."
Dávid Ádám
Az Év Marketing Nagykövete 2023
2025 Kiszervezett Marketing Kft.
© Minden jog fenntartva!
Weboldalunkon olyan megoldásokat használunk, amelyekkel személyre szabottabb élményt tudunk nyújtani és amivel testreszabott hirdetést tudunk megjeleníteni Neked. Ehhez kérlek engedélyezd a cookie-k és más követőmegoldások használatát. Ezt a későbbiekben is módosíthatod a láblécben található "Cookie tájékoztató" -ban.
Jó böngészést kívánunk!