Saját blog készítése ingyen és egyszerűen (Tanácsok)

Ha érdekel a blog készítése, mindezt ingyenesen, akkor ez a cikk mindent tartalmaz, ami egy sikeres blog indításához kell.
Blog készítése

Saját blog készítése ingyen és egyszerűen. Hasznos tanácsok

Valószínűleg azért olvasod most ezt a bejegyzést, mert Téged foglalkoztat a saját blog készítése ingyen, legyen szó akár személyes élménybeszámolókat tartalmazó blogról, vagy üzleti célú blog oldalról, ahol a vállalkozásodat szeretnéd reklámozni. Cikkünkben részletesen bemutatjuk a blog készítésének az alapjait. Kitérünk arra, hogy miért érdemes blogolni, hogyan épül fel egy sikeres blog oldal, és milyen lehetőségeid vannak, ha ingyenesen szeretnéd létrehozni a saját személyes felületedet az online térben. Tarts velünk! 🙂

1. Sikeres blog készítése – személyes példa

Az interneten böngészve könnyen levonhatjuk a következtetést, hogy manapság rengeteg oldal rendelkezik blog részleggel, illetve nagyon sok ember kezd blogolásba, mert az „menő” és „nagy látogatottságot” eredményez.

Sajnos a valóság egy kicsit más összképet fest, mivel a legtöbben néhány hét vagy hónap elteltével felhagynak a cikkek írásával. Mégpedig azért, mert nem hozott gyors eredményt.

Ha a saját példánkból indulunk ki, akkor hiába írtunk több tucat minőségi cikket hónapokon keresztül, az első 3 hónapban alig nőtt a látogatottság. Kitartás kellett hozzá, hogy ne adjuk fel.

Blog látogatottsága

A fenti görbén látható, hogy milyen forgalomnövekedés tapasztalható az utóbbi hónapokban, köszönhetően a Kiszervezett Marketing szakmai blog oldalának.

De nem volt ez mindig így, hiszen február végétől egészen május végéig, alig érkezett 7-8 kattintás egy nap az oldalra. Augusztusra már az átlagos forgalom napi 50-60 kattintás lett – márciusban az egész havi forgalom állt ennyiből. Decemberre már napi 200-250 kattintás érkezett. A kulcsszó tehát a kitartás.

Lehet, hogy az első három-négy hónapban csak havi 80-100 ember érkezik az oldaladra, de ha minőségi tartalmakat készítesz és kitartó vagy, folyamatosan publikálsz, akkor annak meglesz a gyümölcse. 🙂

A kis személyes példát követően, nézzük meg a blog készítésének alapjait, avagy hogyan fogsz tudni kitűnni a tömegből.

Weboldal készítés

2. Mi a blog jelentése pontosan?

A blog olyan, mint egy napló, csak éppen az online térben. Egy blog készítése révén kifejthetjük bármilyen témáról a véleményünket, ami a világban körülöttünk történik.

De persze dönthetünk úgy is, hogy csak egy adott témához kötjük a blogcikkeket. Ez akkor érdemes, ha egyéni vállalkozóként dolgozol, például személyi edző írhat nagyon jól teljesítő blogot táplálkozási tanácsokról és a helyes testmozgás, egészséges életmód fontosságáról.

Ha egy saját céggel rendelkezünk és szerteágazó szolgáltatásokat nyújtunk az ügyfeleknek, akkor célszerű lehet az üzleti blog készítése. Itt szakmai cikkeken keresztül tudjuk elérni a közönségünket.

És mint azt mindenki tudja, az interneten hatalmas közönségre tehetünk szert.

A legfontosabb az, hogy próbáljunk újat mutatni a célközönségünknek. Olyan tanácsokat és útmutatásokat adjunk, amikről még nem olvashattak korábban.

WordPress tárhely

3. Milyen blog típusok vannak?

A blog fajtái eltérhetnek attól függően, hogy milyen tartalmú cikkeket ír a szerzője, és ki a bejegyzések célközönsége.

1) Közösségi blog – egy adott közösség számára írjuk a blogcikkeket, például egy Facebook csoport tagjainak.

2) Szakmai blog – a blog készítése egy olyan szakember kezében van, aki évek óta az adott szakterülettel foglalkozik, és megosztja személyes tapasztalatait, tanácsokkal látja el az olvasókat.

3) Személyes blog – a cikkek írása nem szakmai céllal történik, csak szimplán a mindennapok eseményeire, és a világ történéseire reflektál a szerző.

4) Üzleti blog – kereskedelmi céllal végzett blogtevékenység, mely az adott cég / vállalkozás szakterületének és szolgáltatásainak bemutatásával igyekszik új ügyfeleket szerezni.

5) Hobbi blog – valamilyen érdeklődési körhöz kapcsolódik a cikkek témája, amelyeket hobbiból készítenek el, például sorozatokat vagy könyveket mutatnak be, jellemeznek.

Szakmai Blog példa

4. A blog készítés céljai

Kezdetben a blog készítése csak az információmegosztás egyik módszereként működött. A szerzők saját véleményüket fejtették ki egy adott témával kapcsolatban. Mára azonban szerepet kapnak az üzleti célok is egy sikeres blog készítése során.

4.1. Látogatók szerzése a weboldalon

Egy blog készítése során egyaránt számít a minőség és a mennyiség is. A legjobb az, ha minél több magas minőségű tartalmat tudsz összeállítani, ami sok embert érdekel és a Google is előrébb rangsorolja az oldalad ezáltal.

A látogatóid száma folyamatosan növekedni fog, de az elején csak nagyon lassú ütemben. Láthattad a mi példánkból is, hogy hosszú hónapokat kell várnod, mire kiemelkedő eredményeket tudsz felmutatni látogatottság terén.

A több látogató szerzése viszont üzleti célból is megéri, hiszen népszerűsítheted a szolgáltatásod az emberek körében, tájékoztathatod őket az egyedi kedvezményekről, bemutathatod, hogy miért vagy jobb a versenytársaidnál.

Ezért tanácsos nemcsak egy különálló blog készítése, hanem a weboldal készítés részeként alkalmazni egy blog szekciót, amely kitűnő eszköz a forgalom növelésére.

4.2. Üzleti közösség építése

A több látogató egyben magában hordozza a közösségépítés lehetőségét is, mivel a látogatók egy része folyamatosan követni fogja a bejegyzéseinket.

Rövid időn belül kialakulhat egy közösség, akik érdeklődnek a blogunk témája iránt. Az érdeklődő látogatókat pedig csak egy lépés választja el a konverziótól, és az ügyféllé válástól.

Egy sikeres blog készítése hosszútávon kamatozik csak igazán. A kapcsolatfelvételi űrlapok hozzájárulhatnak az ügyfelekkel történő kommunikáció meggyorsításához.

4.3. Termékek és szolgáltatások reklámozása

Ha megvan a szakértelmed és a megfelelő közönséged, akkor a blog készítése megdobja majd az értékesítésed is. Az organikus forgalom ugyanis akár évekre bebiztosíthatja a látogatókat az oldaladon, és nem kell súlyos pénzeket költened Google Ads hirdetésekre.

A blog készítése révén bizalmat ébreszthetünk a látogatókban, ezzel alátámasztva a témához való hozzáértésünket.

Ugyanakkor a banner hirdetéseknél már említettük, hogy a Google Display Hálózattal együttműködve akár pénzt is kereshetünk, ha hirdetéseket helyezünk el a blog felületén (Google AdSense).

5. Blog készítése – Mire figyelj oda?

Az első és legfontosabb dolog a témaválasztás, mert csak olyan témában tudunk szakmai blogot készíteni, aminek mi magunk is tapasztalt szakértői vagyunk.

Ezen túl figyelembe kell venni a piac telítettségét is: minél több a versenytárs, annál több a blogcikk az adott témakörben. Ahhoz, hogy legyen esélyed látogatókat szerezni, el kell érned a Google Kereső első oldalát legalább néhány cikkeddel.

Ehhez már szükséged lesz olyan dolgokra is, mint a backlinkek szerzése vagy a keresőoptimalizálás (SEO) elvégzése.

Hiszen blog készítése során nemcsak tartalomgyártó szerepkört töltesz be, hanem emellett értékesítő, vállalkozó, szakértő és SEO szakemberként is meg kell állnod a helyed egy személyben.

A blogcikkek terén pedig alapvető elvárás a magas minőség. Ne másold le mások gondolatait, mert az duplikálásnak számít. Ezt a Google is hátrányosnak tekinti.

Igyekezz saját ötletekből gazdálkodni, egyéni történeteket és tanácsokat belevinni a szövegekbe. A cikkekre érkező kattintásokat és a tartalom helyét a Google találatok között befolyásolják még az alábbi tényezők is:

  • Legyen jó a helyesírás! Másképpen nem fognak komolyan venni, hiába vagy kiemelkedő szakértője egy témának.
  • A cikk szerkezete jól tagolt legyen! Használj alcímeket, H1-H4 címsorok a legcélszerűbbek. 300 szónál hosszabb vázlatpontot ne írj, mert az olvashatóság is fontos.
  • Figyelemfelkeltő cím és első bekezdés. A látogatókat a címmel kell meggyőzni, hogy a Te tartalmadra kattintsanak. Az ütős első bekezdés pedig motiválja őket, hogy tovább olvassák a cikkedet.
  • Nyiss a közösségi oldalak felé! Próbáld népszerűsíteni vállalkozásodat a Facebookon, Instagramon, LinkedInen és a TikTokon.
  • Használj képeket és videókat! Egy érdekes blog készítése nemcsak szövegből tevődik össze, hanem multimédia tartalmakat is fel kell használnod. Jogtiszta képek vagy saját képernyőfotók és videók beillesztése a legjobb módszer a figyelem fenntartására.

De persze mindez nem ér semmit, ha nincs egy megfelelően felépített és jól működő weboldal a blog mögött.

6. Saját blog készítése ingyen

Alapvetően két lehetőségünk van blog készítése terén. Az egyik, hogy egy ingyenes blog motort kezdünk el használni. Ez talán első hallásra nagyon jó lehetőségnek látszik, de megvannak a maga hátrányai is.

A legtöbb esetben például nem lesz egyéni domain neved, így nehezebb a brandépítés is. Sőt, egy ingyenes blog készítése csak kezdőknek ajánlott, akik ki akarják próbálni a blogírást.

Viszont ha nem akarsz pénzt költeni egy blog elindítására, akkor számos lehetőség közül választhatsz. Ezekből bemutatunk most néhányat.

6.1. Blog készítése ingyen – Google Blogger

A Blogger.com a Google saját szolgáltatása, amellyel gyerekjáték az ingyenes blog készítés. Kapunk ingyenes blogspot.com domain nevet, de van lehetőségünk pénzért egyedi domaint vásárolni is.

Blogger ingyenes blog készítése

Csak egy Google-fiók szükséges, és két perc regisztrációt követően már el is indíthatod a saját blog oldalad. Kapsz mellé elemzési funkciókat, és banner hirdetéseket is el lehet helyezni a pénzkeresés érdekében.

A Blogger használati útmutatóban részletesen bemutatjuk a szolgáltatás működését.

6.2. Blog készítése ingyen – Blog.hu

A Blog.hu egy másik nagyszerű lehetőség, ha érdekel minket egy saját blog készítése ingyen. Gyors regisztrációt követően számos blogsablon közül válogathatunk.

Blog készítése ingyen - Blog.hu

Emellett az oldalon belül kikerülhetünk a címlapra is, hogy minél több látogató figyelmét fel tudjuk kelteni a blogcikkeinkkel.

Választhatunk, hogy milyen kategóriába szeretnénk besorolni a blogunkat (pl. autós blog, közélet blog, fitness blog), illetve hirdetésmentes vagy megosztott hirdetéses formában akarjuk létrehozni az oldalunkat.

A blog kezelőfelülete egyébként így néz ki:

Blog készítése ingyen

Kapunk összefoglaló elemzéseket a legutóbbi bejegyzésekről, kommentekről, statisztikákról. Megnézhetjük, hogy kik hivatkoznak ránk, illetve hogy alakult a látogatók száma és a konverziók aránya napokra lebontva.

6.3. Blog készítése ingyen – Webnode

A Webnode népszerű weboldal készítő szolgáltatás globális szinten, de természetesen magyar nyelven is elérhető. Használhatod okostelefonról vagy táblagépről is, így bárhol, bármikor tudod szerkeszteni a blog oldalad.

Webnode blog készítése ingyen

Nemcsak blog készítése lehetséges, hanem akár webáruházat is létrehozhatunk egyedi dizájnnal. Vásárolhatunk új domaint, vagy használhatjuk az ingyenes változatot (www.sajatdomain.webnode.hu).

A rengeteg elérhető sablon közül néhány így néz ki:

Blog sablonok

A Prémium csomagok lehetővé teszik a webáruház bérlést is saját domainnel. A weboldalak gyorsan töltenek be, profi e-mail fiókokat is kapunk hozzájuk, illetve biztonsági mentést is kapunk.

6.4. Blog készítése ingyen – Reblog.hu

A Reblog a negyedik opció, amit ingyenes blog készítés során figyelembe tudunk venni. Működése nagyban hasonlít az imént bemutatott választásokhoz.

Reblog ingyenes blog készítése

7. WordPress blog készítése

A WordPress CMS rendszer egy nyílt forráskódú tartalomkezelő, amellyel az interneten található weboldalak közel 50%-a működik. Szintén alkalmazhatjuk blog készítésére, azonban itt már szükségünk lesz saját domain névre és tárhelyre.

Hogy mi mindennel kell még számolnunk, arra részletesen a weboldal készítés árak témakörrel foglalkozó cikkünkben foglalkoztunk.

Lehet, hogy nem olyan egyszerű, mint egy teljesen ingyenes blog készítése, viszont rengeteg előnye van. Egyrészt nemcsak egy blogod lesz, hanem egy teljes weboldalad.

Hozzá tudsz adni korlátlan mennyiségben aloldalt, bejegyzéseket, átalakíthatod webáruházzá, bővítményeket telepíthetsz fel. További információ: WordPress weboldal készítés szupercikk.

Az egyedi domain név és a profi felépítés, egyéni megjelenés következtében sokkal meggyőzőbb lesz a benyomás Rólad és a vállalkozásodról.

Úgy fejlesztheted folyamatosan az oldalad, hogy hosszabb távon is eredményes lesz és organikus forgalommal számolhatsz. A Google Analytics és a Google Search Console mind részletes adatokkal látnak el a blog eredményességéről.

Ha szeretnél egy saját weboldalt blog funkcióval, mindezt elérhető áron, hogy éveken keresztül biztos lábakon álljon a vállalkozásod online jelenléte, akkor tekintsd meg honlap és blog készítést bemutató oldalunkat.

8. Összefoglaló

Egy sikeres blog készítése nem egyszerű feladat, mivel rengeteg munkát, kitartást és türelmet igényel. Lehet, hogy csak fél évvel később lesznek látható eredményei, de megéri a befektettet energiát.

Egyrészt organikus forgalmat szerezhetsz, közösséget építhetsz és népszerűsítheted a szolgáltatásaidat, vagy csak szimplán megoszthatod nézeteidet a világról.

Cikkünkben közöltünk néhány hasznos tanácsot egy új blog készítése szempontjából, illetve bemutattunk olyan oldalakat, ahol lehetséges a blog készítése ingyenesen.

Ajánlatos azonban (ha nem vagyunk már kezdők) egy minőségibb weboldal és blog készítése a WordPress használatával, hiszen tartósabb eredményeket hoz és végtelen számú lehetőséget ad a kezünkbe.

Ha szeretnél blogot készíteni, lépj velünk kapcsolatba, és szívesen válaszolunk a kérdéseidre! 🙂

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

9. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Hogyan tudok blogot készíteni ingyen?

Kezdők számára célszerű lehet kipróbálni olyan ingyenes blogmotorokat, mint a Google Blogger, Blog.hu, Reblog.hu, vagy éppen a Webnode. Ezekről szó esik a bejegyzésünkben is.

❓ WordPress blog készítése – kihez forduljak?

Ha hosszabb távon gondolkodsz, és szeretnél egy saját weboldalt is a blogod mellé (amit bármikor átalakíthatsz webáruházzá), akkor tekintsd meg weboldal készítést bemutató oldalunkat, és vedd fel velünk a kapcsolatot!

❓ Mi a sikeres blog készítés titka?

A kitartás és a folyamatos munka. Minimum 3 hónap, mire kézzel fogható eredményeket tudsz elérni, de a forgalomnövekedés utána szépen fokozatosan megindul.

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Picture of Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 430+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!