A PayU fizetési rendszer beállítása weboldalon

A PayU segítségével számos online fizetési módot integrálhatunk weboldalunkra, kezdve a bankkártyás fizetésektől egészen az e-pénztárcákig.
PayU fizetés

A PayU fizetési rendszer beállítása weboldalon

A PayU fizetés egyik nagy előnye, hogy az egész világon elterjedt fizetési módokat tesz elérhetővé weboldalunkon, így potenciális vásárlóink számos lehetőség közül válogathatnak az online tranzakciók lebonyolítása során. A PayU Hub integrálásával egy globális fizetési kaput adhatunk hozzá webáruházunkhoz.

1. Mi az a PayU?

A PayU (hivatalos oldal) a piac egyik vezető globális fizetési szolgáltatója, amely nagy szerepet tölt be az e-kereskedelem és az online tranzakciók lebonyolításában világszerte.

A számok nyelvén: több mint 50 piacon működik a Föld különböző pontjain, 3 ezernél is több alkalmazottja van, és napi 10 millió tranzakciót bonyolítanak le a rendszerein keresztül.

A PayU egyszerre nyújt fejlett online fizetési szolgáltatásokat közel félmillió kereskedőnek globálisan, miközben folyamatosan az innovációra törekszik. Ennek egyik eredménye a FinTech területén elért nagy eredmények.

Jogosan merül fel a kérdés, hogy mit is jelent a FinTech?

A FinTech az angol „Financial Technology” (pénzügyi technológia) kifejezésből ered, és innovatív digitális pénzügyi szolgáltatókra utal, akik új informatikai rendszerekkel és pénzügyi megoldásokkal igyekeznek növelni az e-kereskedelem biztonságát és kényelmét.

A PayU tehát globális szinten az egyik vezető FinTech cég, rengeteg befektetéssel igyekeznek fejleszteni az online fizetési szektort.

PayU fizetés számokban

A vállalat víziója a következő:

Egy pénzügyi határok nélküli világ létrehozása, ahol mindenki könnyen boldogulhat.

A legfontosabb értékek is ezt tükrözik a PayU vezetésében és üzletfilozófiájában:

  • Nyitottság: gondolkodjunk globálisan, legyünk elérhetőek bárhol, támogassuk a diverzitást;
  • Integritás: építsünk bizalmat, cselekedjünk igazságosan;
  • Együttműködés: legyünk egységesek, értékeljük partnereinket, segítsük egymást, osszuk meg tudásunkat;
  • Bátorság: vállaljuk a rizikót, tanuljunk a hibáinkból;
  • Vezetés: legyünk felelősségteljesek, koncentráltak, tegyük meg a kezdő lépést.

Ezeket az értékeket figyelembe véve nem meglepő, hogy a PayU vállalati kultúrája büszkén hirdeti, hogy munkatársai közel 50 különböző nemzetiséghez tartoznak.

Láthatjuk, hogy a PayU sokkal kiterjedtebb szintű fizetési szolgáltató a Barionnál.

Webshop készítés

2. Milyen szolgáltatásokat nyújt a PayU?

Miután részletesen esett szó a vállalat alapvető értékeiről és a FinTech területén végzett kutatásairól, térjünk ki arra is, hogy pontosan milyen tevékenységeket is folytat a PayU.

Három alappillére van:

  • Innovatív fizetési megoldások;
  • Hitelszolgáltatás;
  • Befektetések a FinTech területén.

2.1. Innovatív fizetési megoldások

A vállalat arra törekszik, hogy globálisan tudjunk tranzakciókat bonyolítani és termékeket eladni bármelyik piacon a világ körül, mindezt egyetlen fizetési megoldás segítségével.

Jelenleg 450 ezer kereskedő használja a PayU online fizetési rendszerét, több millió vásárlóval egyetemben.

A PayU fizetési kapuja ötvözi a technológiai innovációkat, a statisztikai elemzéseket, valamint a biztonságot az online fizetések elfogadása esetén.

Az iparágban az egyik legtöbb választható lehetőséget biztosítják a helyi és globális online fizetési módszerek terén.

Mesterséges intelligencián alapuló FinTech rendszerük egyetlen platformon belül nyújt fizetési megoldásokat az egész világon.

2.2. Hitelszolgáltatás

A vásárolj most, fizess később elvet követve a PayU fizetés előnyös lehet mind a vásárlóknak, mind az online kereskedőknek egyaránt.

Számos opció közül válogathatunk. Lehetővé tehetjük vásárlóinknak, hogy csak a rendelt termékek átvétele után fizessenek, vagy egy előre meghatározott időpontig. Ezzel is növelhetjük online ügyfeleink elégedettségét és a megrendeléseink számát.

Több embert húzhatunk be az e-kereskedelem világába, ha ehhez hasonló vásárlóbarát megoldásokat alkalmazunk.

A PayU szolgáltatásával a vásárlóink fizethetnek akár részletekben is!

Számos biztonsági lehetőség áll rendelkezésünkre, amelyek egyrészt biztosítják a vásárlóinkat a pénzvisszafizetési garanciákról, így ők hajlandóbbak nagyobb összegű rendeléseket tenni.

Másrészt, a kereskedőnek sincs miért aggódnia, mivel a PayU és partnerei vállalják a rizikót helyette, és már a vásárlás pillanatában hozzájut terméke vételi árához.

2.3. Befektetések a FinTech területén

A PayU gyakran karol fel start-up vállalkozásokat, amelyek technológiai innovációkat szolgáltatnak cserébe.

Minden egyes országban, ahol megjelennek, igyekeznek a helyi piacot erősíteni az ott élő emberek számára. Céljuk minél több céggel jó kapcsolatot ápolni, így javítani az online fizetési rendszerek működését.

3. PayU Hub – a globális fizetési platform

Különlegessége, hogy a PayU egyszerre funkcionál fizetési kapuként és az online tranzakciós művelet feldolgozójaként. Néhány piacon a vállalat úgy működik, mint egy igazi bank.

Mivel ezeket a fizetési szinteket egy helyen összesítik, így a kereskedők sokkal többet profitálhatnak az online fizetésekből, maximalizálhatják a tranzakciók elfogadási arányát, és minimalizálhatják az ezzel kapcsolatos díjakat.

Ezáltal növekszik a biztonság, az eladások összege, miközben csökken a közvetítők felé kiadott pénz mértéke. A vásárlók is sokkal elégedettebbek lesznek, mivel a PayU Hub több száz elérhető fizetési módszert kínál számukra.

Többek között a következő óriásvállalatok is a PayU fizetési rendszert használják: Netflix, Uber, Adidas.

A PayU tranzakciók díja 2% + a vásárlásokra vonatkozó áru- és szolgáltatásadó (Visa, Mastercard, Netbank, BNPL, online pénztárcák, országon belüli tranzakciók), valamint 3% + a vásárlásokra vonatkozó áru- és szolgáltatásadó (American Express, EMI, nemzetközi tranzakciók).

Az alábbiakban bemutatjuk, milyen fizetési megoldások érhetők el a PayU Hub platformján keresztül.

3.1. PayU Fizetési Kapu

A cég nemcsak egy szimpla fizetési kaput ajánl ügyfeleinek, hanem egy egész finomhangolt fizetési rendszert.

PayU fizetési rendszerForrás: corporate.payu.com

Lehetőségünk van mesterséges intelligencia felhasználásával olyan fizetési útvonalakat létrehozni webáruházunkban, amelyek automatikusan kijelölik a különböző tranzakciók legoptimálisabb feldolgozási helyét.

Online boltunkban számos különböző tényező nehezíti meg az elektronikus fizetések feldolgozását, főleg ha globális szinten több országban működünk.

Ügyfeleink különböző pénzügyi szolgáltatókat használhatnak, eltérő lehet a piaci helyzet a világ egyes pontjain, valamint változó a tranzakciók elfogadási aránya is.

Online bevételünk maximalizálása érdekében a PayU Hub több mint 100 útvonal-elrendezést kínál üzletünk számára.

A tranzakciókat eloszthatjuk több szempontból is:

  • Földrajzi elhelyezkedés;
  • Tranzakció mérete;
  • Alkalmazott fizetési mód jellege;
  • Bankkártya típusa.

Le is tilthatunk bizonyos változókat, például egyes veszélyesnek ítélt országokat vagy bankkártya-típusokat.

Sőt, ha a megkezdett tranzakció sikertelen, akkor azonnali újrapróbálkozást állíthatunk be, csak egy másik szolgáltatóhoz kapcsoljuk át a fizetési műveletet.

A PayU Hub Fizetési Kapujának segítségével részletes statisztikai elemzéseket kaphatunk üzletünk teljesítményéről:

  • Tranzakciók állapota;
  • Teljes összeg USD pénznemben;
  • A tranzakciók teljes száma;
  • Az átutalások lebontása (szolgáltató, fizetési mód, tranzakció állapota, pénznem szerint).

3.2. Online fizetési módok széles választéka

A mai technológiai fejlesztéseknek köszönhetően rengeteg fizetési módszer áll rendelkezésünkre, amit weboldalunkon alkalmazhatunk.

Igyekezzünk minél több választási lehetőséget biztosítani ügyfeleinknek!

Várható előnyök:

  • Több vásárló elérése;
  • Nagyobb rugalmasság;
  • Terjeszkedés a globális piacok felé;
  • Megnövekedett online forgalom;
  • Több sikeres tranzakció.

Szóval, milyen online PayU fizetési módok közül választhatok weboldalamon?

1) Hitelkártyás fizetések: a hitelkártya segítségével egy bank, egy üzlet vagy valamilyen más típusú pénzügyi szolgáltató számlájáról hitelezhetünk pénzösszegeket.

2) Bankkártyás fizetések: a bankkártya által közvetlenül a bankszámlánkról fizethetünk.

3) E-pénztárcák: a digitális pénztárcák az elektronikus kereskedelem egyik legelterjedtebb alternatív fizetési módjai közé tartoznak. Például: PayPal, Apple Pay, Google Pay.

4) Vásárolj most, fizess később: a kereskedő már azelőtt pénzhez jut, hogy a vásárló fizetne az általa rendelt termékért. A szolgáltatást biztosító fél vállalja a rizikót.

5) Banki és elektronikus készpénz átutalások: közvetlenül utalhatnak nekünk pénzt a bankszámlájukról a vásárlóink, valamint elektronikusan küldhetnek pénzt egy kódon (linken) keresztül, amit a webáruházat üzemeltető fél küld feléjük e-mailen keresztül.

6) Nyílt bankolás: az open banking lényege, hogy a banki ügyfelek szabadon fizethessenek online, amihez csak a mobiljukra és az online banki alkalmazásra van szükségük.

Magyarországon az alábbi online fizetési módok közül válogathatunk:

PayU fizetés Magyarországon

Az érdeklődők ezen a weboldalon kereshetnek rá, hogy pontosan milyen online fizetési módokat kínál a PayU fizetési rendszere.

3.3. Hogyan juthatok hozzá a PayU Hub fizetéshez weboldalamon?

Az alábbi űrlap kitöltésével felveheted a kapcsolatot a PayU munkatársaival, akik a legoptimálisabb globális fizetési módokat fogják neked ajánlani webáruházad számára.

4. A PayU fizetési rendszer a weboldalamon

A fizetési kapu webáruházadba történő integrálásához szükséges pluginokat itt tekintheted meg.

A fenti linken látható, hogy ha WordPress (WooCommerce) weboldalunk van, akkor könnyen tudjuk integrálni a weboldalunkra a PayU fizetést.

Azonban nemcsak WooCommerce weboldallal lehet összekötni a PayU fizetést, hanem a Shoprenter rendszerével is lehetséges!

Először is regisztrálnunk kell egy PayU fiókot, amit ezen a linken tehetünk meg.

A fiók létrehozása fizetett, amelynek ellenőrzését követően a PayU munkatársai lehetővé teszik számunkra, hogy elkezdjük használni a fizetési rendszert az online boltunkban, de csak egy megadott felső limitig a rendelések terén.

Miután sikeresen teljesítettük első tranzakciónkat, és pozitív visszajelzéseket adnak rólunk, megkezdhetjük a PayU rendszerének teljeskörű használatát.

Emellett van lehetőség tesztelni is a PayU fizetést webáruházunkban egy demó környezetben, amire itt tudunk jelentkezni.

Ezután ki kell választanunk, hogy milyen integrálási modellt szeretnénk használni. Az alábbi kérdésekre kell választ adnunk:

  • Minden rendelést a PayU rendszerén fogok teljesíteni?
  • Szeretnék nagyobb tételű rendeléseket is lebonyolítani?
  • Biztosítom a pénzvisszafizetés lehetőségét?
  • Lehetővé teszem vásárlóimnak, hogy szabadon választhassanak a fizetési módok közül?
  • Ügyfeleim létrehozhatnak felhasználói profilokat?
  • Szeretnék havidíjat beszedni vásárlóimtól?

Ezen kérdések megválaszolása esetén mindenre van külön lehetőség az általunk használni kívánt funkciók beállítására. Itt tekinthető meg a részletes leírás a PayU fizetési rendszer beállításairól.

5. Összefoglaló

A PayU fizetés globális szinten elterjedt, napi 10 millió tranzakciót bonyolítanak le a használatával. A vállalat nagy választékot biztosít a támogatott fizetési módok közül, kezdve a hagyományos online banki fizetésektől, egészen az alternatív fizetési módokig (pl. vásárolj most, fizess később).

Egy másik fontos jellemzője a szolgáltatásnak a FinTech területén keresendő. Hatalmas összegeket fektetnek az online fizetési rendszerek technológiai innovációinak támogatásába.

A PayU egy nagyon fejlett és folyamatosan terjeszkedő e-kereskedelmi rendszer, amit bátran ajánlunk webáruházak üzemeltetőinek! Amennyiben saját weboldalt vagy webshopot szeretnél, keress minket bátran! 🙂

Ha tetszett a cikkünk, kérlek oszd meg ismerőseiddel is.

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

6. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Mi az a PayU fizetés?

Egy online fizetési rendszer, amelyet beköthetsz saját weboldaladra is. Több millió tranzakciót bonyolítanak le a használatával minden nap, kezdve a bankkártyás átutalásoktól, egészen az alternatív fizetési módokig.

❓ Milyen más online fizetési módok vannak?

Tekintsd meg online fizetési rendszerekkel kapcsolatos összefoglaló cikkünket!

❓ Hogyan használhatom a PayU rendszerét a webhelyemen?

Egy PayU-fiók regisztrációját követően csak le kell töltenünk a szükséges bővítményeket.

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Picture of Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 430+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
FONTOS2: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!

Ajánlatkérés

FONTOS1: Mindössze 60 másodperc az ajánlatkérés!
FONTOS2: Töltsd ki 100%-ra a kapcsolatfelvételt, csak abban az esetben kapjuk meg az ajánlatkérésed!
Szuper kezdés! Folytasd, már csak két apró lépés van hátra!
Nagyszerű! Még egy utolsó lépés, és minden kész az ajánlatkéréshez!