Salonic borítókép

Hogyan legyen
vevőszerző weboldalam?

Ingyenes
E-book Letöltése!

Heti 1 db marketing cikk ami hozzásegít a vállalkozásod fejlődéséhez!

Kérem a heti cikket!

Olvasási idő: 4 perc

Salonic – Hazai fejlesztésű időpontfoglaló rendszer

A Salonic nemcsak időpontfoglaló rendszer, hanem marketing eszköz, pénzügyi szolgáltató és digitális naptár is egyben. Rendkívül meg tudja könnyíteni egy vállalkozó dolgát, ha jól átlátja a heti teendőit, rendszerezi az ügyfelekkel megbeszélt találkozókat, valamint folyamatos statisztikákat kap a cég és az alkalmazottak teljesítményéről. Bemutatjuk a hatékonyságnövelés új szintjét! 🙂

1. Mi az a Salonic?

A Salonic egy digitális naptár és időpontfoglaló rendszer marketingeseknek és fejlesztőknek, melynek különlegessége, hogy teljes mértékben hazai fejlesztésű.

Mivel felhőalapú rendszer, ezért internetkapcsolat mellett elérhető laptopról, PC-ről és okostelefonról is.

Salonic főoldala

A Salonic már 2015 óta dolgozik azon, hogy a hazai vállalkozók életét megkönnyítse egy könnyen átlátható és kezelhető adminisztrációs felülettel.

A szolgáltatást integrálhatjuk közösségi felületeinkre és weboldalunkra is a Salonic által generált HTML/JavaScript beágyazási kóddal, ezzel megkönnyítve az egyéni vagy csoportos időpontfoglalás és ügyfélkezelés menetét.

Emellett emlékeztetőket küld a közelgő eseményeinkről, online bankkártyás fizetést tesz lehetővé automatikus számlázással, és még marketing eszközökkel is rendelkezik.

A digitális naptár nagyon jól kezelhető és színes képet nyújt az ügyfeleink időpontjairól. Ezt akár mobilunkon is nyomon tudjuk követni.

Az online időpontfoglalást mi magunk engedélyezhetjük, akár automatikus vagy manuális visszaigazolással is.

Ügyfeleinknek előre beállított e-maileket is küld a Salonic, ha igénybe veszik valamelyik szolgáltatásunkat, de még hírleveleket és marketing kampányt is létrehozhatunk.

Az ügyfelektől véleményt kér és értékeléseket, amik láthatóak a foglalási felületen is. Tehát az ügyfélkezelés és megbízhatóságunk is javul ezáltal.

Ha eddig más típusú időpontfoglalót használtunk, a Salonic ingyenesen átköltözteti adatainkat a saját rendszerébe.

A további hasznos funkciókat a következő vázlatpontokban ismertetjük. Lesz belőlük bőven! 🙂

2. Kiknek lehet hasznos a Salonic?

1) Vállalkozóknak és cégeknek: átfogó ügyfélkezelő rendszert nyújt, átláthatóvá teszi az ügyfeleink időpontjait és pénzügyi statisztikákat mutat, amelyek hasznosak lesznek a vállalkozásfejlesztés területén. A Salonic használatával garantáltan nem lesz káosz a sok feladat közepette!

2) Szolgáltatóknak: bármilyen kereskedelmi vagy szórakoztatóipari szolgáltatást is nyújtasz, sokkal egyszerűbb dolgod lesz az ügyfélkezelés és az adminisztráció automatizálása által a gyors online időpontfoglalástól egészen az automata számlázásig.

3) A szépségipar dolgozóinak: legyen akár szépségszalonod vagy fodrászatod, a vendégek könnyen tudnak majd időpontot egyeztetni és a Salonic rendszerezi is az ügyfeleid adatait, levéve minden adminisztrációs terhet a válladról.

4) Egészségügyben dolgozóknak: magánrendelők, kórházak és bármilyen egyéb esztétikai-egészségügyi szolgáltatást biztosító szakembereknek hasznára lesz a bármikor elérhető gyors digitális naptár és az ügyfeleknek küldött emlékeztetők.

5) Edzőknek és magánoktatóknak: adhatsz különórákat vagy tarthatsz sportfoglalkozásokat, a Salonic összekötése a közösségi oldalaiddal megkönnyíti tanítványaid és mentoráltjaid dolgát a szabad időpontok foglalásában.

6) Cégvezetőknek: átláthatóvá válik az alkalmazottak munkavégzése, teljesítménye, valamint rendszerezett időpontfoglalás, számlázás és marketing elemzések is rendelkezésünkre állnak.

7) Marketingeseknek és webfejlesztőknek: a Salonic segít a márkaépítés terén is, mivel összekapcsolja weboldalunk, Facebook és Instagram oldalaink időpontfoglaló rendszerét, ezzel növelve a felhasználói élményt és modern arculatot kölcsönözve vállalkozásunknak.

8) Ügyintézőknek és hivataloknak: egyszerűvé válik az automatizált ügyfélfogadás, felgyorsítva a hivatali ügyintézés menetét.

3. Salonic regisztráció menete

A Salonic ingyenesen is kipróbálható egy regisztrációt követően, ahol megadjuk személyes elérhetőségeinket és vállalkozásunk adatait, amelyhez az időpontfoglaló rendszer tartozni fog.

A Salonic beállítása

A következő dolgokat kell majd beírnunk:

  • Általános adatok a vállalkozásunk és Salonic profilunk webcímének a megnevezéséről;
  • Helyszíni adatok, elérhetőségek és nyitvatartási időpontok a hét folyamán;
  • Az általunk nyújtott szolgáltatások jellemzése, ára, időtartama, szünetek gyakorisága;
  • Munkatársaink adatai és elérhetőségei;
  • A naptár tagolásának beállítása, SMS és e-mail emlékeztetők aktiválása.

Miután ezek megvannak, már használhatjuk is a Salonic időpontfoglaló rendszerét és személyre is szabhatjuk azt.

Bármilyen probléma esetén nyugodtan lépjünk kapcsolatba a segítőkész ügyfélszolgálattal, amely elérhető e-mailen, telefonon és Messengeren is.

Emellett minden ügyfélnek dedikált kapcsolattartót biztosítanak, még a próbaverzió alatt is, amelyet 30 napig ingyen használhatunk.

4. A Salonic funkciói

Bemutatjuk azokat a hasznos funkciókat, amelyek mindenkinek könnyebbé varázsolják az életét.

4.1. Digitális naptár

Itt tudjuk összegezni az ügyfeleink időpontjait a Facebook és Instagram felületeiről, valamint a weboldalunkról, sőt még manuálisan beleírhatunk új időpontokat is, ha személyesen foglalnak nálunk az online időpontfoglalás helyett.

Digitális naptár

SMS-ben vagy e-mailben emlékezteti az ügyfeleket, hogy találkozójuk van az adott időpontban.

A naptár kinézetét a saját elvárásainknak megfelelően állíthatjuk be:

  • Az ügyfelek profilképeinek beállítása;
  • Színek és szekciók kialakítása;
  • Egyedi bontások, pl. 15 perces vagy 1 órás időközök;
  • Szünetek és szabadnapok hozzáadása;
  • Jegyzetek és várólisták alkalmazása;
  • Eltérő nézetek (napi/heti bontás, idővonal, napirend).

A Google Naptár és a Salonic összekötése is pár kattintással megoldható a Beállítások menüpont Integráció alpontja alatt.

4.2. Online időpontfoglalás a Salonic rendszerével

Amikor ügyfeleid időpontot foglalnak a weboldaladon vagy Facebookon/Instagramon, akkor nagyjából ezt látják majd, amit az alábbi képen is.

Salonic időpontfoglalás

Az emberek ezt bárhol és bármikor elérhetik, így nem kell időpontegyeztetésre áldoznunk értékes órákat, mivel megoldják maguknak a dolgot online.

Ezek az időpontfoglalások megjelennek az Online bejelentkezések fül alatt a naptárunkban. Láthatjuk az időpontokat 90 napra visszamenőleg, külön színnel jelölve a visszaigazolt, várakozó, fizetésre váró és lejárt foglalásokat.

Online bejelentkezések

Szintén hasznos lehetőség, hogy az ügyfeleinket csoportokba tudjuk rendezni, ha pl. csoportos jógaoktatást tartunk. Ilyenkor megszabhatjuk, hogy egy órára max. hány fő jelentkezhet, és így lehetőségük van a csoportos időpontfoglalásra, amíg a létszám engedi.

4.3. Okos ügyfélkezelés

Az Ügyfelek menüpont alatt tudunk új ügyfeleket hozzáadni, vagy ügyfél-listákat importálni más alkalmazásokból.

Okos ügyfélkezelés

Amikor időpontot foglalnak nálunk, egyből saját felhasználói profilt kapnak. Korlátlan számú ügyfelet regisztrálhatunk, és megadhatjuk személyes adataikat, fényképet is társíthatunk hozzájuk a könnyebb beazonosíthatóság érdekében.

Új ügyfél hozzáadása

Az ügyfelek lemondhatják vagy módosíthatják is az időpontokat, így a felszabaduló helyekre új kuncsaftok érkezhetnek.

Nincsenek többé elfelejtett időpontok, mert SMS-ben és e-mailben is emlékeztetőt állíthatunk be. Sőt, feketelistát is létrehozhatunk azon ügyfelekről, akik értesítés nélkül nem jelennek meg a megbeszélt időpontban.

Olyan opció is van, hogy a Salonic utánkövetéssel egy időszak után emlékeztetőt küld a klienseidnek, miszerint ideje újból ellátogatniuk hozzád.

4.4. A Salonic marketing funkciói

Egy online időpontfoglaló rendszer használata marketingértékkel bír, mivel hatékony ügyfélkezelést biztosít és emeli vállalkozásunk profizmusát.

A Salonic összeköthető a Facebook Pixel, Google Tag Manager és Google Analytics szolgáltatásokkal, így hatékonyan tudjuk kezelni hirdetéseinket is.

Ingyenesen küldhetünk hírleveleket, valamint SMS kampányokat is kreálhatunk, bár ehhez extra SMS egyenleg is szükséges.

Sikeres foglalások esetén saját köszönőoldalt állíthatunk be az ügyfeleink számára, illetve ajándékutalványokkal is meglephetjük őket.

A kevésbé népszerű időpontokra kedvezményes időszakot hirdethetsz, ami külön kiemelve jelenik meg a Salonic naptárban, így növelheted forgalmad is. De még akár kuponokat is csinálhatunk, rajtunk áll hogyan csalogatjuk be a klienseket! 🙂

Az kuncsaftok értékelései és véleményei szintén fontosak a marketing miatt, így ezeket célszerű elhelyezni a weboldalunkon is.

4.5. Bankkártyás fizetés és előlegkérés

Az időpontfoglalás befejezéséhez beállíthatjuk, hogy foglalási díjat kelljen befizetnie az ügyfeleinknek, amit egy megadott időpontig kell elutalniuk, és a teljes összeg egy megadott százaléka lehet.

A fennmaradó összeget pedig a szolgáltatás igénybe vételét követően fizetik majd ki személyesen vagy bankkártyával.

Online fizetési rendszereket integrálhatunk a Salonic felületére: PayPal, OTP SimplePay, myPOS és Salonic Payment.

Az előlegkérés egyik előnye, hogy így sokkal kevesebb eséllyel felejtik el az ügyfelek a lefoglalt időpontot és több értéket tulajdonítanak a szolgáltatásainknak.

Az online bankkártyás fizetésnek köszönhetően akár webshopként is működhet az üzletünk, vagy online ajándékutalványokat is értékesíthetünk. A számlázást a Billingo és Számlázz.hu integrációja teszi lehetővé.

Automatikus számlázás

Az automatikus számlázást hozzáköthetjük a NAV rendszeréhez is, hogy az adatszolgáltatás és dokumentáció is gond nélkül áramolhasson.

4.7. Pénzügyi statisztikák a Salonic felületén

Mindig láthatjuk az aktuális pénzügyi jelentéseket a vállalkozásunkról napokra, hetekre vagy hónapokra lebontva. Például: időpontok száma, online foglalások, foglaltság aránya, ügyfelek lemorzsolódása, árbevétel, átlagos forgalom, kiküldött SMS-ek száma.

Salonic pénzügyi statisztikák

Megismerhetjük célcsoportunkat, hogy jobban tudjunk tervezni a vállalkozásunk jövőjét illetően.

A hírlevelek megnyitásainak számát és leiratkozási arányát is láthatjuk, valamint az egyes üzleteink teljesítményét, ha több helyszínt állítottunk be. Például: hány darab időpontot foglaltak vagy mondtak le az elmúlt héten az adott helyszínen.

A munkatársainkhoz külön jutalékszámítást állíthatunk be minden sikeres időpont után. Emellett minden nap végén kapunk pénzügyi jelentéseket e-mailben.

A bevételeket és kiadásokat a Kassza funkcióban nagyon jól átláthatjuk, de még a raktárkészletünket is figyelemmel kísérhetjük termékértékesítés esetén.

5. Mennyibe kerül a Salonic?

Amennyiben megelégszünk 1 darab naptárral és havi 50 foglalható időponttal, akkor a Salonic ingyenes verziója is elég lesz a számunkra. Ehhez társul még az egyedi bejelentkezési felület, manuális visszaigazolás és az automata időpontemlékeztetők beállítása is.

Viszont ha szeretnénk kibővített funkciókat, akkor valamelyik fizetős csomagot ajánlatos választanunk a Salonictól. Az első hónap minden esetben teljesen ingyenes.

Salonic árazása

Ezekhez már tartozik bankkártyás előlegfizetés, feketelista, hírlevél, számlázás, kuponok, jutalékszámítás és még rengeteg hasznosnál hasznosabb beállítás.

Az aktuális árakról kérlek tájékozódj a Salonic hivatalos oldalán.

6. Összefoglaló

A Salonic egy magyar fejlesztésű digitális naptár és online időpontfoglalási rendszer, amelyet összeköthetünk weboldalunkkal és közösségi média felületeinkkel is.

Ügyfeleink bármikor foglalhatnak időpontot az általunk beállított nyitvatartási időszakokra, előleget fizethetnek, mi pedig könnyedén rendszerezhetjük napi és heti teendőinket a Salonic segítségével.

Sőt, még vállalkozásunk teljesítményét és pénzügyi jelentéseit is nyomon követhetjük az idő folyamán.

Ha tetszik a Salonic és szeretnéd megkönnyíteni a saját életed, próbáld ki Te is! Szerintünk mindenképp csak szeretni lehet ezt az alkalmazást. 🙂

Kérlek nyomj rá a Megosztás gombra, ha értékesnek találtad cikkünk tartalmát.

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

A weboldal készítő csapat egy tagját ábárzol

Dávid Ádám

Szia, Dávid Ádám vagyok a Kiszervezett Marketing Ügynökség alapítója. Több mint 120+ weboldalt építettünk már sikeresen az ügyfeleink számára. Az így szerzett tapasztalataimat blog formájában szeretném megosztani veled. Sok sikert számodra a megvalósításban!

Hogyan legyen
vevőszerző weboldalam?

Ingyenes
E-book Letöltése!

Heti 1 db marketing cikk ami hozzásegít a vállalkozásod fejlődéséhez!

Kérem a heti cikket!

Send this to a friend