Tartalomjegyzék
ToggleTrustindex ügyfélvélemények és értékelések gyűjtése
Egy sikeres webáruház működésének alapfeltétele, hogy elégedett ügyfeleink legyenek. Ahhoz, hogy minél több új vásárlóra tegyünk szert, a szolgáltatásainkról szóló nagyszerű értékeléseket és véleményeket jól látható helyen kell megjelenítenünk. Ebben nyújt segítséget a Trustindex, amely egyedi megjelenésű ügyfélértékeléseket ad hozzá honlapodhoz widgetek formájában.
1. Mi az a Trustindex?
A Trustindex (hivatalos oldal) egy magyar fejlesztésű professzionális értékeléskezelő szoftver. Egy hiánypótló szolgáltatásról beszélünk, hiszen a vásárlói értékelések egyszerű és esztétikus megjelenítését teszi lehetővé kezdőbarát módon.
A legtöbb értékeléskezelő program egyáltalán nem felhasználóbarát, nehéz őket integrálni egy weboldalra. A Trustindex viszont ennek pont az ellenkezőjét biztosítja!
Ezt bizonyítja az is, hogy már több mint 30 ezer weboldalon alkalmazzák a szoftver nyújtotta lehetőségeket.
Ha megjelenítjük az ügyfeleink értékeléseit az oldalunkon, akkor növelhetjük a belénk vetett bizalmat, ezzel együtt pedig az eladásainkat és bevételünket is.
A cég saját statisztikái alapján, a Trustindex alkalmazása 17,7%-kal meg tudja növelni a partnereik eladásait, és havi 17 millió widgetet jelenítenek meg több ezer weboldalon.
Kik használják a Trustindex értékeléseit? Népszerű nemzetközi és hazai cégek: HairPalace, Defcon Airsoft, Diamond Nails, Beneva Black, és a mi weboldalunkon is találkozhattok vele a Kiszervezett Marketingnél.
Ugye, milyen jól mutat, amikor 5 csillagos minősítésed van minden értékelőplatformot összevetve? 🙂 Ezt figyelembe veszik az ügyfeleid, a versenytársaid és minden látogatód!
A több tucatnyi elégedett ügyfél és a személyes beszámolóik mind arról tanúskodnak, hogy érdemes üzletelni az adott vállalkozással.
Ezt vegyük figyelembe más szolgáltatások igénybevétele előtt is: a vásárlói értékelésekből nagyon sok hasznos információt leszűrhetünk, vagy megspórolhatunk egy nagy adag fejfájást a jövőben, ha csak megbízható kereskedőktől és szolgáltatóktól vásárolunk.
2. Gyűjts értékeléseket 66 platformról
Új Trustindex profil létrehozásához menj a jobb felső sarokban látható Domain menüpontra, és válaszd a Hozzáadás opciót.
Itt megadjuk cégünk domain nevét, elérhetőségeit, adatait, majd becsatlakoztatjuk azokat a platformokat, ahol értékelhettek minket korábban ügyfeleink.
Rendkívül széles azon lehetőségek tárháza, amelyekkel személyre tudjuk szabni a vásárlói értékelések megjelenését a webhelyünkön.
Összesen 66 helyről szerezhetünk ügyfélvéleményeket, 35 különböző widget típust felhasználva, 16 előre megtervezett stílussal.
Új forrást az értékelések számára a Platform csatlakoztatása menüpont alatt tudunk hozzáadni.
Olyan oldalakról importálhatunk minősítéseket, mint a Google, Facebook, Trustpilot, Tripadvisor, Airbnb vagy Trustratings. Néhány példa látható az alábbi képen is a hozzáadható platformokról.
Fontos! Ahhoz, hogy hozzá tudj adni Google értékeléseket, rendelkezned kell Google Cégem (Google My Business) fiókkal!
Amennyiben webshopot üzemeltetünk, vagy termékeinket több helyen is árusítjuk, különösen hasznos lehet, hogy olyan oldalakról is importálhatunk értékeléseket, mint:
Hiszen mi a legfontosabb online vásárlás során? Természetesen a megbízhatóság, amit mi sem tudna jobban igazolni, mint az elégedett ügyfelek véleményei. 🙂
3. Új Trustindex widget hozzáadása
Ha tudni szeretnéd, mi az a widget és milyen WordPress widgetek vannak, kattints a linkre!
Amennyiben új widgetet akarunk hozzáadni, akkor menjünk a Widget konfigurátor ➝ Weboldal widgetek ➝ Új hozzáadása opciókra.
Itt egyébként megtekinthetjük azt is, hogy a korábban beállított Trustindex widgeteink hány megtekintést kaptak az elmúlt időszakban, és hány alkalommal kattintottak rájuk a látogatóink.
3.1. Trustindex widget elrendezés kiválasztása
Elsőként 35 widget elrendezés közül választhatunk, hogy minél egyedibbé tegyük vásárlói értékeléseink megjelenését.
Azt is beállíthatjuk, hogy mely forrásokból szeretnénk megjeleníteni az értékeléseket. Például csak Facebookról, csak Google-ről, vagy más összekapcsolt oldalról, esetleg minden elérhető forrásból.
Vannak olyan widgetek, amelyeken középre igazított az értékelés szövege, vagy a véleményeket író vásárlók profilképe máshol/másképp jelenik meg.
Úgynevezett Trustindex jelvényt is hozzáadhatunk a sablonokhoz, amely külön kiemeli, hogy X számú értékelés alapján 5.0 csillagos minősítésed van.
Egyes widgetek oldalra mozgó diasorok formájában jelennek meg, míg mások lista-, rács-, vagy igazított rácsnézetben, de vannak gombként használható vagy a weboldal oldalsáv részeiben alkalmazható értékelési widget elrendezések is.
Még beúszó értékelések és HTML jelvényként megjelenő minősítések is rendelkezésünkre állnak!
Tényleg csak rajtunk áll, hogy milyen formában akarjuk látogatóink elé tárni az ügyfeleink véleményét cégünkről.
3.2. Trustindex widget stílus beállítása
Miután kiválasztottunk egy elrendezést, widget stílust kell hozzárendelnünk a 16 opció közül.
Itt főképp az alábbi dolgokban van változás:
- Widget mérete;
- Szegély és keret vastagsága, színe;
- Árnyékolás mennyisége;
- Minimalista megjelenés használata;
- Háttér színe (világos, sötét, kontrasztos, egyéb színek);
- Kép használata háttérként.
3.3. Trustindex widget mentése
Amint ezzel is megvagyunk, és elkészült a widgetünk kinézete, megtekinthetjük előnézet módban akár azt is, hogy miként fog kinézni mobilos nézetben, tehát reszponzív tartalomról beszélhetünk-e.
Emellett még beállíthatjuk a widget nyelvét, betűtípusát, a megjelenítendő vélemények nyelvét, de még azt is szűrhetjük, hogy hány csillagos értékeléseket szeretnénk hozzáadni a widgethez.
Természetesen az soha nem baj, ha van néhány 3 vagy 4 csillagos értékelésed is, mivel az tovább erősíti a branded hitelességét.
Továbbá az értékeléseket kattinthatóvá is tehetjük, de ezt nem ajánlatos abban az esetben választanunk, ha kosár oldal vagy landing page részeként jelenítjük meg a Trustindex widgetet, mert akkor a vásárlók át lesznek irányítva az oldalról.
Ha megvagyunk mindennel, kattintsunk rá a Ment és kód kérése gombra. Itt kapunk majd egy kódot, amit be kell másolnunk a weboldalunk HTML kódjába.
WooCommerce webáruházak vagy WordPress weboldalak számára külön kód van. Viszont ha például egy Shoprenter áruházad van, akkor HTML modulként kell beillesztened.
4. Képes vásárlói értékelések készítése
A Widget konfigurátor ➝ Képek útvonalat követve készíthetünk menő és modern ügyfélértékeléseket képek segítségével.
Itt ismét választanunk kell elrendezést és stílust a widgethez. Rengeteg opciónk van az elérhető képek és megjelenítési beállítások terén.
5. E-mail aláírások készítése a Trustindex használatával
Erről eddig nem esett szó, de a Trustindex képes e-mail aláírások létrehozására is. Minden jól menő vállalkozás használ üzleti e-mailek esetén egyedi aláírásokat az ügyfeleivel folytatott levelezés során, így ez egy nagyon hasznos funkció.
A Widget konfigurátor ➝ E-mail aláírások menüpont alatt tudjuk személyre szabni az aláírás kinézetét, elrendezését, a megjelenítendő tartalmi elemeket.
Hogy értsd, milyen lehetőségeid vannak, bemutatom a saját e-mail aláírásom kinézetét:
Megjeleníthetjük elérhetőségeinket és Trustindex értékeléseinket is az e-mail aláíráson belül, hogy ezzel még inkább elnyerjük ügyfeleink bizalmát és növeljük márkanevünk értékét.
A Trustindex egy kódot bocsát a rendelkezésünkre, amivel be tudjuk illeszteni az általunk használt e-mail küldő szoftverbe a létrehozott aláírásunkat.
6. Trustindex véleményösszesítő oldal
A Trustindex létrehoz egy értékelésösszesítő oldalt a vállalkozásod számára, amelyet megtekinthetnek a potenciális ügyfeleid is.
Tekintsd meg a Kiszervezett Marketing Kft. Trustindex oldalát ezen a linken!
Ha esetleg korábban volt szerencséd velünk dolgozni, akár itt is értékelheted az általunk nyújtott szolgáltatásokat! 🙂
Az összes vélemény ellenőrizhető a vállalkozásunkról, értékelésekkel, csillagos minősítésekkel együtt. A Trustindex hitelesíti az értékeléseket, ezzel bizonyítva, hogy tényleg valósak.
7. Értékelések gyűjtése és rendszerezése
Hiába kínálsz nagyszerű szolgáltatásokat, a legtöbb ügyfél általában nem fog véleményt hagyni az oldaladon. Ezért van szükség értékelésgyűjtő e-mail kampányokra!
Olyan ez, mint amikor rendelsz valamit egy online shopból, és utána e-mailen keresnek fel, hogy értékeld a szolgáltatásaikat, mennyire voltál elégedett a termékkel.
Ezt a Vélemények kezelése ➝ Gyűjt opció alatt találod. Itt tudsz e-mail címeket hozzáadni és új kampányt létrehozni.
Egy ehhez hasonló levelet tudsz küldeni a vásárlóidnak a sikeres üzletkötés után, így nagyobb eséllyel gyűjthetsz magas számú értékelést.
Azonban nem elég, ha összegyűjtesz mondjuk 100 értékelést, és káosz lesz az egész eredménye. Címkékkel tudod rendszerezni az ügyfelek véleményét!
Például: ha különböző termékeket árulsz vagy szolgáltatásokat nyújtasz (weboldal készítés vs. online hirdetéskezelés), akkor beállíthatod, hogy az egyes szolgáltatásokhoz kapcsolódó oldalakon csak az adott címkével megjelölt vélemények jelenjenek meg.
8. Mennyibe kerül a Trustindex?
A Trustindex pontos árairól tájékozódj a hivatalos weboldalukon!
A csomagokat 1 éves előfizetéssel tudjuk megvásárolni, és attól függően, hogy csak 1 weboldalon, vagy maximum 5 webhelyen, esetleg végtelen számú domainen akarjuk használni a vásárlói értékelések megjelenését, különböző árkategóriákról beszélhetünk.
A vásárlást követő 30 napon belül 100%-os pénzvisszafizetési garanciát biztosítanak!
Sőt, 7 napig ingyenes próbaidőszakon vehetünk részt, még a bankkártyánk adatait sem kell megadnunk.
A Kiszervezett Marketing Kft. minden ügyfelének ingyenesen biztosítja a Trustindex szolgáltatásait. Lépj velünk kapcsolatba, ha érdekel az ajánlat, és szeretnél egy új weboldalt! 🙂
9. Összefoglaló
A Trustindex egy értékeléskezelő rendszer, amely 66 platformról gyűjti össze a weboldalunk vásárlóinak véleményeit, csillagos minősítéseit.
Erre azért van szükség, mert így növelhetjük ügyfeleink bizalmát a vállalkozásunkkal kapcsolatban, és biztosíthatjuk őket szolgáltatásaink magas minőségéről.
Rengeteg eltérő widget elrendezés és stílus közül válogathatunk, de akár e-mail aláírást is készíthetünk a Trustindex használatával.
Az értékelések gyűjtésének ösztönzésére e-mail kampányt lehet indítani, a véleményeket pedig címkézve rendszerezhetjük.
Szerinted is rendkívül hasznos ez a hazai fejlesztésű alkalmazás? 🙂 Oszd meg másokkal is, hogy létezik ilyen!
Ha kedvet kaptál a Trustindex alkalmazásához, vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk bekötni a weboldaladra!
Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu
10. Gyakran ismételt kérdések és válaszok
A Trustindex lehetőséget ad számodra, hogy 66 különböző helyről gyűjts ügyfélvéleményeket és csillagos értékeléseket, amiket megjeleníthetsz a weboldaladon is. Webáruház készítés során kifejezetten hasznos!
Igen, a Trustindex widgetek reszponzívak, tehát igazodnak az eltérő képernyőméretekhez.
A program hivatalos oldalán vásárolhatod meg, itt tanácsos tájékozódni az aktuális árakról. A Kiszervezett Marketing ügyfeleinek ingyenesen biztosítjuk!