UNAS webshop készítés. A bérelhető webáruházak előnyei

Az UNAS webshop készítés azért előnyös, mert egy bérelhető webáruház motort kapunk, amivel havi pár ezer forintért saját boltot nyithatunk.
UNAS webshop borítókép

Az UNAS webshop készítés és a bérelhető webáruházak előnyei

Amikor el szeretnéd indítani az online vállalkozásod egy webáruház formájában, az mindig több százezer forint ráfordításba kerül. Erre a problémára nyújt megoldást az UNAS webshop készítés, amely akár havi pár ezer forint fejében egy bérelhető webáruházat ad a kezünkbe. Hogy ez mennyire hasznos és milyen mértékben tudjuk átalakítani, kiderül a cikkünk tartalmából.

1. Miért különleges egy UNAS webshop?

Az UNAS (hivatalos oldal) egy bérelhető webáruház motor, amely Magyarországon rendkívül népszerű az e-kereskedelemmel foglalkozó vállalkozók körében. Nagyjából minden ötödik webáruház UNAS rendszerrel működik az országban.

UNAS webshop

A bérelhető webshopok azért előnyösek, mert nem szükséges több százezer forintot kifizetni egy új webáruházért a fejlesztőnek, hanem lényegesebben olcsóbban tudsz bérelni egyet havidíjért cserébe.

Kezdő vállalkozók számára ideális, hiszen alacsony befektetéssel vághatnak bele az online értékesítésbe, és megtapasztalhatják az online profitszerzés lehetőségeit.

Sőt, még külső üzleti partnerekkel is köthetsz együttműködési szerződéseket az UNAS kapcsolati hálójának köszönhetően, legyen szó akár logisztikai cégről, CRM rendszerekről, számlázásról, online fizetési rendszerekről, vagy marketing szoftverekről.

Webshop készítés

2. Az UNAS webshop készítés előnyei

Az előfizetési díj fejében hozzájuthatsz minden olyan szolgáltatáshoz, amely egy UNAS webshop sikeres működését lehetővé teszi, a rendszerfrissítések is folyamatosak.

A viszonylag kedvező havidíj egyben magában foglalja a fejlesztéseket, ügyfélszolgálatot és a technikai támogatást is, így mindig bővülni fognak a webshopod szolgáltatásai, új megoldásokat használhatsz.

Alkalmazhatsz különböző konverziónövelő megoldásokat, mint például pontgyűjtés, kuponrendszer. Emellett az UNAS bérelhető webáruházait teljesen személyre tudod szabni a megjelenés terén is, egyedi arculatot kölcsönözve a cégednek.

UNAS webshop egyedi kinézete

A webes biztonsággal sem lesz gondod, és az UNAS webshop elérhetőségével sem: 99,9%-os rendelkezésre állást biztosítanak.

Az értékesítést pedig összekötheted a Facebook, Instagram és a Google Shopping boltjaival is, hogy minél több helyen tudd hirdetni a termékeidet.

Több mint 8700 webáruház működik az UNAS rendszerében, 59 millió megrendelést kezeltek és 1413 milliárd Ft forgalmat bonyolítottak le. Azért ezek elég szép adatok. 🙂

Ha meggyőztek a fenti információk, akkor pár kattintással létre tudod hozni saját UNAS webshop üzleted. 21 napig ingyen kipróbálhatod minden funkcióját, szóval ez egy tökéletes alkalom a tesztelésre.

UNAS webshop készítés példa

A sablon elrendezéseknek hála 2 perc alatt létre tudtunk hozni egy bútor áruházat, hogy bemutassuk, hogyan néz ki egy UNAS webshop a gyakorlatban.

3. Az UNAS webshop rendszer kezelése

Az UNAS webshop adminisztrációs menürendszere könnyen kezelhető, mivel felhasználói visszajelzések alapján alakították ki. Emellett bármikor, bármelyik országból elérheted, hogy folyamatosan fejleszteni tudd az online boltodat.

Az alkalmazott módosítások nyomon követhetők a napló fájlok segítségével. Az adminisztrációs felület kiemelten biztonságos, SSL tanúsítvány által védett abban az esetben is, ha a Te webshopod nem rendelkezik vele.

UNAS adminisztrációs felület

Az sem okoz gondot, ha több munkatárssal vagy fejlesztővel szeretnél együtt dolgozni: korlátlan számú webshop szerkesztői jogkörrel rendelkező felhasználót hozhatsz létre.

Magas szintű a támogatás is, mivel minden funkcióhoz részletes segédanyag tartozik, az UNAS ügyfélszolgálata pedig elérhető chaten, e-mailen és telefonon keresztül is.

Automatikus figyelmeztetéseket küldenek számunkra, ha valamilyen jogi dokumentum hiányzik vagy rosszul van kitöltve, vagy valamilyen technikai probléma nehezíteni az UNAS webshop törvényes működését.

Figyelmeztetések

További segítséget nyújt az UNAS webáruházat üzemeltető vállalkozók számára létrehozott Facebook csoport, ahol minden újítást, fejlesztést, problémát és kérdést meg lehet beszélni.

Ha több tízezres forgalomra számítasz napi szinten, egyedi erőforrásokat tudnak a rendelkezésedre bocsátani. Az UNAS webshop tehát egyaránt megfelelő a kezdő vállalkozásoknak, és a nagyvállalatoknak is.

4. Milyen funkciókkal rendelkezik egy UNAS webshop?

A továbbiakban áttekintjük, hogy mely funkciókra tarthatsz igényt a termékekkel, vásárlókkal, megrendelésekkel, marketinggel, megjelenéssel és egyéb opciókkal kapcsolatban.

4.1. Termékekkel kapcsolatos funkciók

A termékek feltöltése, rögzítése és módosítása pofonegyszerű, sőt még listázhatod is őket különböző paraméterek alapján, hogy egyszerre több terméket is módosíthass.

Lehetőség van továbbá a meglévő termék adatbázisunkat importálni XLS, XLSX, XML, CSV és TXT fájlok formájában, hogy ne kelljen mindet egyenként megadnunk. Ugyanez vonatkozik a termékkategóriákra is.

A következő termékadatokat állíthatjuk be:

  • Részletes termékleírások, ahová képes és videók is beszúrhatók;
  • Rögzíthetsz normál és akciós árat, ahol megadhatod a bruttó vagy a nettó árat is, a rendszer automatikusan számolja ki az ÁFA költségeit;
  • Szabadon beállíthatod az árformátumot, pl. nettó, bruttó vagy nettó+ÁFA formában legyenek kiírva az árak;
  • A termék mennyiségi egysége, valamint a minimálisan és maximálisan rendelhető termékmennyiség;
  • A szállítás miatt fontos adat az árucikk tömege és méretei;
  • Három tetszőleges termékadatot is hozzáadhatsz, például a gyártó neve, szállítási idő.
UNAS webshop termékek

A termékképek vízjelezése is automatikusan beállítható, így a logód is látszódni fog a képeken. Szabadon beállíthatod a termékkategóriák számát, valamint speciális csoportosításokat is alkalmazhatsz:

  • Akciós termékek;
  • Újdonságok;
  • Raktáron lévő termékek;
  • Felnőtteknek szánt termékek.

Egyazon termékhez számtalan verzió kapcsolható, pl. színek, méretek, funkciók szerint. Kapcsolódó termékeket is beállíthatunk, kiegészítőkként vagy hasonló ajánlatokként, így növelve a kosárértéket.

Részletesen beállíthatod a termékkereső működését az UNAS webshopodban. Az ügyfélvélemények gyűjtését pedig végezhetjük fórumokon, továbbá a Facebook Comments funkció is elérhető.

Külön beépített raktárkészlet kezelő modul is használható, hogy mindig tisztában legyünk a termékkészletünk jelenlegi állapotával, elérhetőségével. A szállítási lehetőségek, díjak és várakozási idő hossza termékenként megadható adatok.

A vásárlók döntésének megkönnyítésére termék összehasonlítás is végezhető, sőt még termékcsomagokat is összeállíthatsz kedvezőbb árakkal.

4.2. Vásárlókkal kapcsolatos funkciók

A felhasználók egy UNAS webshop felületén vásárolhatnak regisztráció nélkül is, de akár e-mail címmel vagy felhasználónévvel történő regisztráció is lehetséges természetesen.

Beállíthatjuk, hogy milyen esetekben küldjön a rendszer automatikus e-maileket az ügyfeleknek:

  • Regisztráció, adatmódosítás, új jelszó kérése;
  • Belépés engedélyezése más eszközökön, fiók törlése;
  • Megrendelés leadása, a rendelés státuszának nyomon követése;
  • Fizetési módok változása;
  • Sikeres, sikertelen és függőben lévő fizetések;
  • Hírlevélre való feliratkozás, leiratkozás, opt-in megerősítés.
UNAS hírlevelek beállítása

A termékeknél kapcsolatfelvételi űrlapokon keresztül tudnak érdeklődni a vásárlók a részletekről és az elérhetőségről. Emellett a látogatók a termékeinket a kedvenceikhez adhatják, így nagyobb az esélye a későbbi termékrendelésnek.

A kosárba helyezett termékek elmenthetők, hogy a vásárlást folytatni tudja a potenciális ügyfél. A korábbi megrendelések alapján pedig a gyorsrendelés funkciója is elérhető.

Vásárlói csoportokat is kialakíthatunk (pl. viszonteladók), amelyekhez egyedi lehetőségeket és ajánlatokat rendelhetsz:

  • Kedvezmények a rendelési végösszegből;
  • Kedvezmények az egyes termékek árából;
  • Mennyiségi kedvezmény;
  • Minimum rendelési összeg;
  • ÁFA mentes vásárlási lehetőség;
  • Akciós árak be- és kikapcsolása;
  • Raktárkészlet kijelzése;
  • Pontgyűjtő és kuponrendszer;
  • Egyedi árformátumok.

Értesítéseket nemcsak e-mailen keresztül küldhetünk az ügyfeleknek, hanem akár SMS-ben is. Lehetőség van továbbá a Facebook- és Google-fiókok használatára regisztráció során.

Adminisztrátorként láthatjuk a felhasználók által elhagyott kosarak tartalmát, emlékeztető leveleket küldhetünk nekik.

4.3. Megrendelésekkel kapcsolatos funkciók

Az intelligens kosaras vásárlási rendszer automatikusan kiszámítja a rendelések összegét, a szállítási díjakkal és egyéb költségekkel együtt.

Megrendelések követése

A vásárlási folyamat megtervezése során az értékesítési tölcsér részét képezik:

  • Folyamatjelző, amely végigkísér a rendelés lépésein;
  • Nem szükséges külön oldalon regisztrálni, egy űrlap kitöltésével is leadható a rendelés;
  • Szabadon választható szállítási és fizetési módok;
  • Kuponok és egyéb kedvezmények;
  • Hiteligénylés elindításának lehetősége;
  • Külső online tárcák felhasználása, pl. Barion.

A szállítási költségeket számos szempontnak megfelelően definiálhatod. Függhetnek a végösszegtől, a termékek tömegétől, mennyiségétől, de akár fix szállítási költség is megadható.

A megrendelések státuszának kijelzésével folyamatosan értesítheted az ügyfeleidet a legfrissebb fejleményekről a rendelésének stádiumát illetően.

Elérhető a futárszolgálatok igénybe vétele, a csomagpontra vagy csomagautomatára történő szállítás lehetősége. De ha megszabadulnál ettől a sok tehertől, a kiszervezett logisztika is egy opció. 🙂

Ha pedig dropshipping webáruházat üzemeltetnél, akkor felvételi helyeket adhatsz meg, ahonnét a futárszolgálatok kiviszik a terméket a megrendelőnek.

A vásárlók profiljában láthatjuk a korábbi megrendeléseinek jegyzékét is. Emellett a külföldi értékesítés sem okoz gondot egy UNAS webshop esetében, mert országonként különböző ÁFA kulcsok adhatók meg.

4.4. Marketinggel kapcsolatos funkciók

Az UNAS webáruház készítés során lehetőségünk van a keresőoptimalizálásra a részletes SEO funkcióknak köszönhetően. Ilyenek például a meta leírás és a főcímek megadása.

Webshop tárhely

A bővített SEO beállítások körébe tartozik a keresőbarát URL generálása és a kanonikus címkék létrehozása (ez különösen fontos a duplikálás elkerülése végett).

Rengeteg kedvezményrendszert biztosíthatunk a vásárlók figyelmének felkeltése és a fogyasztói lojalitás kialakítása érdekében:

  • Sávos, végösszegtől függő kedvezmény: a rendelés nagyságától függően adunk százalékos engedményt;
  • Mennyiség szerinti kedvezmény: a termékek darabszámától függően jár alacsonyabb ár;
  • Összes vásárlás összegétől függő kedvezmény: például a hűségkártyák és pontgyűjtő rendszerek működnek hasonlóképpen – minél többet vásárol nálunk hosszú időn át, annál nagyobb kedvezményekre számíthat a fogyasztó;
  • Közvetlen törzsvásárlói kedvezmény: a vásárlói csoportok kialakításánál állíthatjuk be a törzsvásárlói kategóriát, így alapból a kedvezményes árakat láthatják az UNAS webshop felületén.

További marketing funkciók a pontgyűjtő rendszer, kuponrendszer, a kereszt- és felülértékesítés (kiegészítők ajánlása), intelligens ajánlat (amely a vásárló egérmozgásának megfelelő időpontban jelenik meg felugró ablakként, pl. amikor ki akarna lépni).

Az ajándéktermék felajánlása és a hírlevelek küldése szintén igénybe vehető. E-mailben értesíthetjük a látogatókat árcsökkenésről, készletbővülésről, mennyiségfüggő akciókról.

4.5. Egyéb UNAS webshop funkciók

Az oldaltípusok eltérő stílusok szerint épülhetnek fel. A terméklista oldal például bemutathatja az árucikkeket egymás alatt vagy oszlopos sorokban.

Szabadon módosíthatók a fejléc elemei oldalanként, bannereket vagy logókat helyezhetünk el, felugró ablakokat állíthatunk be. A menüpontok szintén egyénre szabhatók.

Vásárlásra ösztönözhet a TOP termékek kategóriája, vagy a főoldali termékajánló elhelyezése. Külön widgetként jeleníthető meg az utoljára megtekintett termékek listája is.

Minden UNAS webshop reszponzív megjelenéssel rendelkezik, kitűnően használhatók mobil eszközökön és kis képernyőkön egyaránt.

UNAS webshop készítés kinézetek

Beállítható egy alap nyelv és pénznem, azonban ezeket később bővítheted fordítás vagy a termékek ára mellett egyéb pénznemek kijelzése által.

A vevőknek lehetőségük van kinyilvánítani véleményüket szavazás vagy tematikus fórum segítségével. Emellett használhatsz naptár modult is az UNAS webáruházban, és híreket is publikálhatsz.

A landing oldalak, űrlapok, blogcikkek szintén megvalósíthatók. Beállíthatsz munkaszüneti napokat, nyitvatartási időt.

Jogi dokumentumok összeállítására segítséget nyújtanak külső szakértők bevonásával, legyen szó akár ÁSZF, akár GDPR dokumentumról.

5. UNAS webshop domain, tárhely és SSL vásárlása

A szolgáltató minden ügyfél számára több csomagot ajánl a domain nevek regisztrációja, a webtárhely vásárlása és az SSL tanúsítványok aktiválása terén.

UNAS webshop árak

Nem kell tehát külsős cégekkel egyezkedned, mindent egy helyen megvalósíthatsz, ami egy UNAS webshop készítéséhez és elindításához szükséges.

További információ: Webshop készítés árak.

6. UNAS webshop árak

Eltérő ajánlatok közül választhatunk, hiszen a webáruház bérlés során figyelembe veszik azt, hogy milyen részletes funkciókra van szükségünk és hány terméket akarunk értékesíteni.

UNAS webshop árak

A 2024 januárjában érvényben lévő árak szerint egy alap funkciókkal rendelkező webshop, 1000 termék kezelésére alkalmas kapacitással, havi 4090 Ft díj kifizetése esetén már működtethető.

Az aktuális webáruház bérlés árairól és a csomagok pontos tartalmáról tájékozódj az UNAS hivatalos oldalán! 🙂

7. Összefoglaló

Az UNAS egy bérelhető webshop motor, amely pár ezer forint havidíj kifizetéséért cserében egy gazdagon felszerelt webáruházat bocsát a rendelkezésünkre.

Nincs szükségünk tehát webfejlesztő bevonására, mivel mi magunk is személyre tudjuk szabni az UNAS webshop funkcióit, kinézetét, működését. Persze ha nem szeretnél ezzel bajlódni, akkor a webáruház készítésben tudunk mi is segíteni a Kiszervezett Marketingnél. 🙂

Rengeteg dolgot állíthatunk be UNAS webshop készítés során a termékekkel, vásárlókkal, marketinggel, megrendelésekkel, pénznemekkel, hírlevelekkel, SEO-val és egyéb opciókkal kapcsolatban.

Ha kedvet kaptál a kipróbálásához, most 21 napig ingyen megteheted! Írd meg kommentben, hogy mennyire tetszik számodra a bérelhető webáruház ötlete.

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

8. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Hogyan működik egy UNAS webshop?

Az UNAS egy bérelhető webáruház motor, vagyis havidíjért cserébe tudsz működtetni saját online boltot. Nincs szükség több százezer forint kiadására egy webfejlesztőnek.

❓ Érdekelne a webshop készítés, hol érdeklődjek?

Ajánljuk figyelmedbe a weboldal készítésről szóló oldalunk elolvasását, vagy a kapcsolatfelvételi űrlap kitöltését, és pár óra múlva már a részleteket beszélhetjük át.

❓ Milyen funkciói vannak egy UNAS webáruháznak?

Rengeteg apró részletet tudsz személyre szabottan beállítani a megrendelésekkel, termékekkel, vásárlókkal, marketing folyamatokkal és a webshop kinézetével kapcsolatban.

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 350+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés