Maximalizáljuk a bevételed Facebook hirdetések segítségével!

Potenciális ügyfelek elérése célzott hirdetési stratégiával.

Úgy érezem, hogy...

Fizetek, de nem látok eredményt

Folyamatosan heti több tízezer vagy százezer forintot költök Facebook hirdetésekre, mégsem lett több bevételem, nem szereztem új ügyfeleket. Szükségem van egy profi Facebook hirdetéskezelő csapatra!

Nem tudom, hogy megtérülnek-e a hirdetéseim

Zavaró, hogy nincs tiszta képem arról, hogy a Facebook hirdetésekre költött összeg valóban megtérült-e. A hirdetéseim mögötti adatok nehezen értelmezhetőek. Az információhiány miatt bizonytalannak érzem magam, ami ellehetetleníti a hatékony döntéshozást.

Nincs megfelelő Facebook hirdetési stratégiám

A jelenlegi „stratégiánk” nem hozza a várt eredményeket. Mondhatni nincs is Facebook hirdetési stratégiánk, így nem tudjuk hatékonyan működtetni a Facebook kampányainkat.

Nincs időm ezzel foglalkozni

Az egész napom rámenne a Facebook hirdetések beállítására, de nincs sem elég időm, sem energiám, mert a vállalkozásom más fontos területeire szeretnék koncentrálni. Az időhiány miatt úgy érezem, mintha lemaradnék. Ezért szeretném kiszervezni a Facebook hirdetéskezelést.

Elégedetlen vagyok a jelenlegi hirdetéskezelő cégemmel

Nem megfelelő a kommunikáció a jelenlegi marketingesemmel. Az átláthatóság hiánya, késedelmes válaszok jellemzik a „közös munkát”!

Nem értek a Facebook hirdetéskezeléshez, de szükségem van rá

A Facebook hirdetések kezelése specifikus szaktudást igényel, és kihívást jelent számomra, hogy nem rendelkezem ilyen ismeretekkel. Nem vagyok egy technikai zseni.

A hirdetési büdzséd ne legyen ablakon kidobott pénz

A webanalitikai adatok alapján folyamatosan optimalizáljuk a Facebook kampányaidat, hogy az elköltött összeg valóban eredményeket hozzon. Követjük a teljesítményt és azonnal reagálunk a változásokra, így visszanyerheted a hitedet a Facebook hirdetésekben.

Átlátható analitika és riport a heti jelentésekben

Biztosítjuk, hogy minden adat érthető legyen számodra. A heti jelentéseink segítségével könnyen követheted a Facebook kampányok teljesítményét. Segítünk tiszta képet kialakítani arról, hogy az elköltött összeg pontosan milyen bevételt generált.

A vállalkozásodra szabott stratégiát dolgozunk ki

Elemezzük a piaci trendeket, a versenytársakat, és a célközönséged, hogy olyan tervet készítsünk, amely garantálja a Facebook hirdetéseid hatékonyságát, így a befektetésed a lehető legközelebb lesz a várt eredményekhez.

Teljes körű Facebook hirdetéskezelés

A Facebook hirdetések kezelését átvesszük, hogy ne kelljen a napjaidat a beállításokkal és az optimalizálással tölteni. A tapasztalt csapatunk hatékonyan menedzseli a Facebook kampányokat, így Te nyugodtan koncentrálhatsz vállalkozásod más területeire.

Átlátható kommunikáció és kiváló együttműködés

Nálunk az átláthatóság és a gyors válaszadás alapvető fontosságú. Rendszeres konzultációkon keresztül tartjuk a kapcsolatot, és minden kérdésre azonnal válaszolunk. Biztosítjuk, hogy mindig tisztában legyél a Facebook kampányok állapotával és a tervezett lépéseinkkel.

Nem kell hozzá értened, de velünk fejlődni fogsz

Nincs szükség rá, hogy mindent egyedül megérts. Mi itt vagyunk, hogy személyre szabott tanácsokkal és támogatással segítsünk. A közös munka során egyre több információt és tudást fogsz „felszedni”, ami által sokkal jobban átlátod majd a hirdetési piacot.

Általunk készített kampányok eredményei

A hirdetési eredmények rengeteg tényezőtől függnek. Igyekszünk az eredményekhez a piac jellemzőit is ismertetni, ami nagyobb betekintést nyújt a várható Facebook hirdetési eredményekbe. Az ismertetett adatokból a saját vállalkozásodra tudsz következtetni, hogy milyen eredményeket tudunk számodra elérni.

B2B lead generálás - nagy versenyben

A piac jellemzője:

Egy túlzsúfolt piacon nyújt az ügyfelünk szolgáltatást. A kereslet nagy, viszont a szolgáltatást nyújtók száma is rengeteg. Ezért a leadenkénti költség alacsony, viszont a beszerződők száma is, mivel több helyről kérnek be ajánlatot.

A cégről:

Nagyon jól pozícionált és kiváló folyamatai vannak. Jó a megítélése a piacon.

A Facebook kampányról:

Egy B2B vállalkozás számára hoztunk leadeket. A kontaktok tartalmazták a név, email cím és telefonszám adatokat, illetve egy további releváns kérdést, amellyel az ügyfél minősítheti a leadeket, hogy mennyire tartoznak a megfelelő célcsoportba. 

Facebook hirdetés eredmények:

3.955 Ft leadenkénti költség B2B piacon

B2C lead generálás - nagyon szűk szegmens

A piac jellemzője:

Nagyon szűk piacról van szó. Ez egy rétegszolgáltatás, szinte versenytárs sincs ezen a piacon.

A cégről:

Attól, hogy nincs versenytársa, egy cég még nem lesz ismert. Viszont lehetőség nyílik arra, hogy megszerezze elsőként az egész piacot.

A Facebook kampányról:

Egy B2C vállalkozás számára hoztunk leadeket. A kontaktok tartalmazták a név, email cím és telefonszám adatokat, illetve kettő további releváns kérdést, amellyel az ügyfél minősítheti a leadeket, hogy mennyire tartoznak a megfelelő célcsoportba. 

Facebook hirdetés eredmények:

273 Ft leadenkénti költség B2C piacon

B2C lead generálás - átlagos versenyben

A piac jellemzője:

Nagy piacról van szó. A verseny átlagos.

A landing oldal:

Átlagon aluli volt. Nagyon egyszerűen felépített, csak az adatok megadására volt lehetőség. Semmilyen további információ nem volt feltüntetve. Nem fogadták meg a tanácsainkat.

A Facebook kampányról:

Egy B2C vállalkozás számára hoztunk leadeket. A kontaktok tartalmazták a név, email cím és telefonszám adatokat, illetve egy foglalható naptár időpontot egy személyes találkozóra.

Facebook hirdetés eredmények:

1.167 Ft leadenkénti költség B2C piacon

Webshop értékesítés - átlagos versenyben

Egy „átlagos” hirdetési eredményt hozunk példának, amelyre a webshopok többsége képes. Direkt nem fotóztuk ki a több 10x-es, akár 100x-os ROAS-al rendelkező értékesítési kampányokat, hiszen ilyen megtérülésre a webáruházak kevesebb mint 1%-a képes szerintünk. Így nem szeretnénk a többség számára félrevezető eredményekkel biztatni a lehetséges ügyfeleinket.

A piac jellemzője:

Egy átlagos versenyről van szó. A terméknek szezonalitása van.

A webshopról:

Egy jónak mondható designnal és átlagos termékekkel rendelkező webshopról van szó. Az áraik is átlagosak.

A Facebook kampányról:

Értékesítés volt a cél, a szezon végén kerestek meg. Egy tesztnek vetettük alá, ami ahhoz képest egész jól sikerült. Az eredmények azért alakultak „csak” így, mivel a szezon végére elkezdtek romlani az eredmények. A Facebook kampányt szezon végeztével leállítottuk és a következőkben már a szezon elejétől fogjuk a hirdetéseket futtatni.

Facebook hirdetés eredmények:

380.998 Ft hirdetési költségből 3.315.157 Ft
bruttó bevétel, 8,7 x-es ROAS mellett

Facebook hirdetéskezelés Csomagjaink

marketing osztály

189.900 Ft +ÁFA / hó -tól

Ideális választás azoknak a közép- és nagyvállalatoknak, amelyek arra vágynak, hogy teljes körű támogatást kapjanak a Facebook és Instagram hirdetések készítése, valamint a tartalomkezelés terén. Ez a csomag megfelelő azoknak, akik szeretnének egy olyan hirdetéskezelő partnerre támaszkodni, aki segít megőrizni és növelni a márka jelenlétét a közösségi médiában. Mindezt hatékonyan és irányítottan egy kidolgozott marketingstratégia mentén.

Marketing Specialista

109.490 Ft +ÁFA / hó -tól

Ez a csomag tökéletes választás azoknak a kisebb vállalkozásoknak, amelyek szeretnék, hogy hirdetéseik profi módon jelenjenek meg a Facebook és Instagram platformjain. Azoknak ajánljuk, akik érzik, hogy szükségük van egy szakértői csapatra, akik hatékonyan kezelik és optimalizálják a Facebook és Instagram hirdetéseket, miközben segítik növelni az online jelenlétüket és az értékesítési volument.

Marketing Koordinátor

98.900 Ft +ÁFA / hó -tól

Ez a csomag kifejezetten azoknak a kezdő vállalkozásoknak és egyéni vállalkozóknak ajánlott, akik egy egyszerűbb, de hatékony megoldást keresnek a Facebook hirdetéseik kezelésére. Azoknak, akiknek nincs meg a megfelelő erőforrásuk vagy tudásuk a teljes körű hirdetéskezeléshez, és akik egy megbízható csapatot keresnek a Facebookon való hatékony megjelenéshez.

Kinek ajánljuk és kinek nem?

Neked ajánljuk a Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunk, ha:

Nem rendelkezel a Facebook hirdetések kezeléséhez szükséges specifikus szaktudással, azonban szeretnéd ezt a területet hatékonyan kihasználni.

Nincs elegendő időd a Facebook hirdetések naprakészen tartására, és inkább szeretnéd az energiádat más kulcsfontosságú területekre összpontosítani.

Elégedetlen vagy a jelenlegi Facebook hirdetési eredményeiddel, és keresed a hatékonyabb stratégiákat és jobb optimalizációt.

Nem rendelkezel még kidolgozott hirdetési stratégiával, és a vállalkozásodhoz igazított egyedi tervezést szeretnél.

Nincs mélyreható ismereted a Facebook hirdetések analitikájáról és kezeléséről, de szívesen tanulnál a szakértőinktől a közös munka során.

Kiemelten fontosnak tartod a személyre szabott tanácsadást, átlátható kommunikációt és a hirdetéskezelővel való szoros együttműködést.

Neked NEM ajánljuk a Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunk, ha:

Ha magas szinten érted a Facebook hirdetések kezelését és optimalizálását, a mi szolgáltatásunk túlzott lehet és nem hoz hozzáadott értéket számodra.

Ha a teljes ellenőrzést részesíted előnyben és nem kívánod kiszervezni és rábízni egy szakértőre a Facebook hirdetéseidet, szolgáltatásunk nem felel meg az elképzeléseidnek.

Ha nem értékeled a szoros együttműködést, az átlátható kommunikációt és a személyre szabott tanácsokat, akkor nem ajánljuk a szolgáltatásunk.

Nem rendelkezel megfelelő költségvetéssel a Facebook hirdetések hatékony kezeléséhez – legalább 100.000 Ft / hó – , és nem kívánsz befektetni a digitális marketingbe.

Nem tekinted a digitális marketinget prioritásnak vállalkozásod növekedése szempontjából, és nem értékeled annak hosszú távú előnyeit.

Gyakori kérdések

Együttműködés előtt felmerülhető kérdések:

A magyar piacra havi 100.000 Ft hirdetési költséggel érdemes kalkuálnod. Ezt az összeget a Facebook számára fizeted majd ki. Ezen felül van még a mi Facebook hirdetéskezelés díjunk, amire árajánlatot egyedi ajánlatkérés után tudunk adni számodra.

A külföldi piacra pedig havi 200.000 Ft hirdetési költséggel érdemes számolni. Minden országban más és más a kattintási költség. Egy német piacra hirdetni sokkal költségesebb, mint például egy magyar piacra. Ezen felül van még a mi Facebook hirdetéskezelés díjunk, amire árajánlatot egyedi ajánlatkérés után tudunk adni számodra.

Ebben az esetben nem javaslom saját magunk vagy más Facebook hirdetéskezelő ügynökség megbízását sem, mivel még a vállalkozásod nem áll készen arra, hogy kiszervezd a hirdetéskezelést.

Inkább azt javaslom, hogy vásárolj valamilyen Facebook hirdetéssel kapcsolatos képzést, ahol el tudod sajátítani a Facebook hirdetések alapjait és idővel meg tudod majd csinálni magadnak is. Kezdetnek például olvasd el a Facebook hirdetéskezelés alapok című írásunkat!

Szeretjük a WordPress és WooCommerce kombinációt. Ebben nagy tapasztalattal is rendelkezünk és szükség esetén segíteni is tudunk. Nem gond, ha a webshop Shoprenter, Unas vagy Shopify. Természetesen ezektől eltérő weboldal/webshop motor is jó lehet, ha azt megfelelően fel lehet készíteni a hirdetésekre.

Az hirdetéskezelési folyamat elején mindenképpen szükség van az együttműködésedre. A vállalkozásoddal kapcsolatos alapvető információkat kell majd megadnod számunkra. Ne aggódj, a marketinggel kapcsolatos részeket ránk bízhatod.

Nincs! Sok ügynökségnél minimum 3 hónapos együttműködést kell kötni. Nálunk nincs ilyen kötelezettség.

Sajnos nem vállalunk jutalék alapú együttműködést. Hogy miért? Mert egy vállalkozás eredményessége rengeteg tényezőn múlik, és a marketing nem old meg mindent!

Együttműködés közben felmerülhető kérdések:

Minden héten emailben értesítünk az előző heti költéssel és bevétel/lead számokkal kapcsolatban. Ez az, amit szeretünk, de egyedi kéréseket is tudunk teljesíteni. Például egyik ügyfelünk kérte, hogy mivel a vezetői meetingje pénteken van, ezért csütörtökönként küldjük számára a heti eredményeket.

Figyelembe fogjuk venni a vállalkozásod egyedi szükségleteit és céljait. Ennek megfelelően fogjuk javasolni a Facebook hirdetési stratégiát és költségkeretet.

Nincs garancia. A Facebook hirdetés készítés egy remek lehetőség, hogy a megfelelő célcsoporthoz eljuttassuk a termékünk vagy szolgáltatásunk hírét. Azonban nem a hirdetésen múlik, hogy vásárolnak-e vagy sem! 1001 tényező van, ami ezt befolyásolja. Természetesen, ha nem eredményes a kampány, akkor mindig visszajelzünk, hogy min kellene változtatni annak érdekében, hogy eredményeket érjünk el.

A Facebook kampányok gyorsan észrevehető hatást gyakorolnak. Egy-két hét alatt már lehet látni, hogy pozitív vagy negatív ez a hatás. Az optimalizáció és finomhangolás folyamatosan történik a maximális hatékonyság és a legjobb eredmény elérése érdekében.

"A Facebook hirdetéseid folyamatos menedzselése garantálja a lehető legtöbb bevételt!"

Dávid Ádám
Az Év Marketing Nagykövete 2023

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés