Az oldal megtekintéséhez kattints a képre.
Az oldal megtekintéséhez kattints a képre.
Az oldal megtekintéséhez kattints a képre.
Az oldal megtekintéséhez kattints a képre.
Egy túlzsúfolt piacon nyújt az ügyfelünk szolgáltatást. A kereslet nagy, viszont a szolgáltatást nyújtók száma is rengeteg. Ezért a leadenkénti költség alacsony, viszont a beszerződők száma is, mivel több helyről kérnek be ajánlatot.
Nagyon jól pozícionált és kiváló folyamatai vannak. Jó a megítélése a piacon.
Egy B2B vállalkozás számára hoztunk leadeket. A kontaktok tartalmazták a név, email cím és telefonszám adatokat, illetve egy további releváns kérdést, amellyel az ügyfél minősítheti a leadeket, hogy mennyire tartoznak a megfelelő célcsoportba.
3.955 Ft leadenkénti költség B2B piacon
Nagyon szűk piacról van szó. Ez egy rétegszolgáltatás, szinte versenytárs sincs ezen a piacon.
Attól, hogy nincs versenytársa, egy cég még nem lesz ismert. Viszont lehetőség nyílik arra, hogy megszerezze elsőként az egész piacot.
Egy B2C vállalkozás számára hoztunk leadeket. A kontaktok tartalmazták a név, email cím és telefonszám adatokat, illetve kettő további releváns kérdést, amellyel az ügyfél minősítheti a leadeket, hogy mennyire tartoznak a megfelelő célcsoportba.
273 Ft leadenkénti költség B2C piacon
Nagy piacról van szó. A verseny átlagos.
Átlagon aluli volt. Nagyon egyszerűen felépített, csak az adatok megadására volt lehetőség. Semmilyen további információ nem volt feltüntetve. Nem fogadták meg a tanácsainkat.
Egy B2C vállalkozás számára hoztunk leadeket. A kontaktok tartalmazták a név, email cím és telefonszám adatokat, illetve egy foglalható naptár időpontot egy személyes találkozóra.
1.167 Ft leadenkénti költség B2C piacon
Egy „átlagos” hirdetési eredményt hozunk példának, amelyre a webshopok többsége képes. Direkt nem fotóztuk ki a több 10x-es, akár 100x-os ROAS-al rendelkező értékesítési kampányokat, hiszen ilyen megtérülésre a webáruházak kevesebb mint 1%-a képes szerintünk. Így nem szeretnénk a többség számára félrevezető eredményekkel biztatni a lehetséges ügyfeleinket.
Egy átlagos versenyről van szó. A terméknek szezonalitása van.
Egy jónak mondható designnal és átlagos termékekkel rendelkező webshopról van szó. Az áraik is átlagosak.
Értékesítés volt a cél, a szezon végén kerestek meg. Egy tesztnek vetettük alá, ami ahhoz képest egész jól sikerült. Az eredmények azért alakultak „csak” így, mivel a szezon végére elkezdtek romlani az eredmények. A Facebook kampányt szezon végeztével leállítottuk és a következőkben már a szezon elejétől fogjuk a hirdetéseket futtatni.
380.998 Ft hirdetési költségből 3.315.157 Ft
bruttó bevétel, 8,7 x-es ROAS mellett
2024 Kiszervezett Marketing Kft.
© Minden jog fenntartva!
Weboldalunkon olyan megoldásokat használunk, amelyekkel személyre szabottabb élményt tudunk nyújtani és amivel testreszabott hirdetést tudunk megjeleníteni Neked. Ehhez kérlek engedélyezd a cookie-k és más követőmegoldások használatát. Ezt a későbbiekben is módosíthatod a láblécben található "Cookie tájékoztató" -ban.
Jó böngészést kívánunk!
Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.