Facebook hirdetési fiókhibák megoldása

A leggyakoribb Facebook hirdetési fiókhibákra nyújtunk megoldási javaslatokat ebben a bejegyzésben, így nem kell többet aggódnod!
Facebook hirdetési fiókhiba

Facebook hirdetési fiókhibák megoldása

Cikkünkben áttekintjük, hogy melyek a leggyakoribb Facebook hirdetési fiókhibák, és megoldási javaslatokat mutatunk be a problémák kiküszöbölése érdekében. Ha gondokat tapasztalsz a Meta Hirdetéskezelő használata közben, talán itt van a megoldás ebben a bejegyzésben! 🙂

1. Facebook hirdetési fiók létrehozásának problémái

Különböző hibaüzenetek léphetnek fel akkor is, amikor egy Facebook hirdetési fiókot akarsz létrehozni. Ehhez hasonló hibaüzenetek fogadhatnak:

  • Fiók letiltva;
  • Nincs jogosultságod hirdetési fiók létrehozására;
  • Elérted a hirdetési fiókok maximális számát.

Ezeket a Facebook hirdetési problémákat az okozza, hogy minden hirdető csak egy darab hirdetési fiókot hozhat létre egészen addig, amíg el nem végzi az első visszaigazolt befizetését.

Így akarja a Meta megelőzni az esetleges csalásokat és visszaéléseket. A Vállalkozáskezelőben tudod ellenőrizni, hogy hány hirdetési fiókot tudsz létrehozni. Ehhez haladj az alábbi útvonalon: Vállalkozás beállításai → A vállalkozás adatai.

Facebook hirdetési fiókhiba

A létrehozható Facebook hirdetési fiókok számába azok a fiókok is beleszámítanak, amelyeket a 60 napos költés hiányában tiltottak le.

A fentebb említett hibák abban az esetben is előfordulhatnak, ha egy vagy több hirdetési fiók állapota nem megfelelő.

Ha egyik probléma sem áll fenn nálad, akkor csak folytasd az aktív hirdetési fiókjaid használatát. A Meta a költési előzmények és a meglévő hirdetési fiókok használata alapján határozza meg, hogy hány hirdetési fiókot hozhatsz létre maximálisan.

2. Fiókhiba a Meta Hirdetéskezelőben

Talán már veled is megesett, hogy amikor belépsz a Meta Hirdetéskezelőbe, és a kampányaid mellett a Fiókhiba kiírást látod, egyből pánikolni kezdesz.

Fiókhiba Meta Hirdetéskezelő

A Facebook fiókhiba mindig valamilyen fizetési probléma miatt jelenik meg. Két okra vezethető vissza:

  • Elérted a Meta hirdetési fiók költési limitjét;
  • A Facebook valamilyen oknál fogva nem tudta megterhelni a bankkártyádat vagy a PayPal számládat.

Miután rendezed a kifizetetlen tartozásokat, illetve megemeled a költési limitet, már újra is fog indulni a Facebook hirdetési fiókod. Sajnos a Facebook gyakran nem ad figyelmeztetést ezzel kapcsolatban, hanem automatikusan fiókhibára hivatkozik.

3. Letiltott Facebook hirdetési fiók kezelése

Abban az esetben, ha sikertelen fizetés miatt tiltják le a Facebook hirdetési fiókodat, akkor a Meta szüneteltetni fogja a hirdetéseidet. A hirdetési fiókodat letiltják, amíg nem rendezed a tartozást.

Ha szeretnéd rendezni a tartozásaidat, többek között azért, hogy megoldd a második vázlatpontban említett problémát, kattints az alábbi területekre: Hirdetési fiók beállításai → Számlázás és fizetés → Fizetés most.

Letiltott Facebook hirdetési fiók

Ezután vagy megadsz egy új fizetési módot, vagy a fiókod egyik meglévő fizetési módját is választhatod. Ha el szeretnéd kerülni a jövőben a fizetési problémákat, mindig gondoskodj róla, hogy elég fedezet legyen a kártyádon. Szükség esetén beállíthatsz tartalék fizetési módot is a fiókodban.

4. Nem jelenik meg a Facebook hirdetésem

Ha nem jelenik meg a hirdetésed, akkor a hirdetési teljesítmény hibaelhárítására van szükség. Az első és legfontosabb lépés, hogy ellenőrzöd, mi található a Meta Hirdetéskezelő Teljesítés oszlopában:

  • Hiba – ilyenkor egy piros háromszög jelenik meg, és azt jelenti, hogy a hirdetés vagy a kampány problémába ütközött. Nézd meg, hogy a Teljesítési állapot menüpontban milyen problémát jelez ki a Hirdetéskezelő, itt megtudhatod a megoldás menetét is.
  • Függőben – ekkor egy zöld kör jelenik meg, mert a hirdetésed csak piszkozat, vagy ellenőrzésre vár, vagy pedig ütemezése alapján későbbi időpontban fog megjelenni. Ismét vess egy pillantást a Teljesítési állapot részre.
  • Ki – ha ez van írva a Teljesítés oszlopban, akkor a Facebook hirdetés ki van kapcsolva. Ez akkor következhet be, ha Te kapcsoltad ki, vagy egy általad létrehozott automatikus szabály kapcsolja ki, vagy ha elérkezik az időzített leállítás időpontja.
Facebook hirdetéskezelés

5. Összefoglaló

Cikkünkben áttekintettünk négy gyakori Facebook hirdetési fiókhibát, amelyek megoldása remélhetőleg ezentúl könnyebb lesz számodra:

  • Facebook hirdetési fiók létrehozásának problémái;
  • Fiókhiba a Meta Hirdetéskezelőben;
  • Sikertelen fizetés miatt letiltott hirdetési fiók kezelése;
  • Nem jelenik meg a Facebook hirdetés valamilyen okból.

Ha szeretnéd, hogy profi PPC specialisták kezeljék a vállalkozásod hirdetéseit, tekintsd meg Facebook hirdetéskezelés oldalunkat! 🙂

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

6. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Mennyibe kerülnek a Facebook hirdetések?

Olvasd el Facebook hirdetéskezelés árak témájú cikkünket!

❓ Profikra bíznád a Facebook hirdetéseidet?

Vedd fel velünk a kapcsolatot a Facebook hirdetéskezelés oldalunkon keresztül!

❓ Milyen alternatívák vannak?

Google Ads hirdetések.

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Picture of Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 350+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés