MiniCRM használata: Magyar nyelvű CRM rendszer

A MiniCRM használata előnyös lehet, ha projektmenedzsment, ügyfélszolgálat vagy értékesítés céljából keresünk magyar szoftvert.
MiniCRM használata

MiniCRM használata: Magyar nyelvű CRM rendszer

A MiniCRM egy magyar fejlesztésű CRM rendszer, amely 14 napig ingyenesen kipróbálható. Vannak értékesítési, projektmenedzsment, számlázó és ügyfélszolgálati funkciói is. Könnyen kezelhető, hasznos e-mail sablonokkal érkezik, és lehetővé teszi a hatékony ügyfélkezelést. Így garantáltan nem lesznek elveszített ügyfelek! 🙂

1. Mi az a MiniCRM?

A MiniCRM (hivatalos oldal) egy magyar fejlesztők által létrehozott, magyar nyelvű CRM rendszer, amely a kis- és középvállalkozások igényeire van szabva. Legfontosabb előnyei közé tartozik, hogy könnyen testreszabható, telefonos applikáción keresztül is elérhető, és integrálható más szoftverekkel is.

MiniCRM

Ingyenesen kipróbálhatod egyfajta tesztrendszer formájában 14 napig, mindenféle kötelezettség és kártyaadtok megadása nélkül. Azonban ha szükséged van a teljes MiniCRM szolgáltatásra, akkor árajánlatot kell kérned a cégtől.

Weboldal készítés

2. Miért hasznos a MiniCRM használata?

Egy ehhez hasonló magyar nyelvű CRM rendszer használata időt szabadít fel, segít elkerülni a káoszt a munkafolyamatokban, és sok teendőt automatizál az értékesítési folyamaton belül, így megnöveli a céged bevételét is.

A MiniCRM egyik hasznos tulajdonsága, hogy minden fontos információt tartalmaz egy helyen az összes ügyfélről. Ugyebár a CRM jelentése az angol Customer Relationship Management kifejezésből ered, és ügyfélkapcsolat-kezelést jelent.

Emellett a MiniCRM használata segít az elfelejtett feladatok elkerülésében, mivel automatikus emlékeztetőket küld a kollégáknak az ajánlatok kiküldésével és az utánkövetéssel kapcsolatban. Nincs több ügyfélvesztés az emberi mulasztások miatt! 🙂

Utánkövetés

Forrás: MiniCRM

Az elvégzett és folyamatban lévő feladatokat is nyomon tudjuk követni az automatikusan frissülő riportoknak köszönhetően. Így nem kell a munkatársakkal folyamatosan telefonon vagy e-mailen keresztül beszélgetni, mert ez rengeteg időt elvesz – elég csak a MiniCRM rendszerét használni.

A kezdőlapon kapunk egy teendőlistát, ami az éppen aktuális napra vonatkozik. Ezek fel vannak osztva lejárt, elnapolt és lezárt teendőkre, és még ezen belül is osztályozhatjuk őket fontossági sorrend vagy projekt megnevezés alapján.

MiniCRM használata

Az egyes teendőket részletesen testre tudjuk szabni:

  • E-maileket és emlékeztetőket küldhetünk a munkatársaknak a teendőkkel kapcsolatban;
  • Felelősöket állíthatunk be a projektekhez;
  • Esedékességi dátumot adhatunk meg;
  • Megadhatjuk a teendők prioritását, típusát, leírását;
  • Megbeszéléseket szervezhetünk az érintettekkel, és még sok mást beállíthatunk.

3. MiniCRM értékesítési funkciók

Értékes adatokkal szolgáló riportokat kapunk az új potenciális ügyfelekről, akiket több kategóriába sorol a MiniCRM:

  • Vevő;
  • Érdeklődő;
  • Beragadt érdeklődő;
  • Lezárt vesztett.
MiniCRM értékesítés funkciók

Az ügyfelekről bármikor azonnal képbe kerülhetünk, akár hónapokra visszamenőleg is láthatjuk, hogy miről beszéltünk vele telefonon, miért nem fogadta el az árajánlatunkat, így sokkal könnyebb és átláthatóbb a B2B értékesítés folyamata.

Kapunk továbbá értékesítési előrejelzést, kampány jelentést, felhasználói aktivitás riportot (igényfelmérés, utánkövetés, ügyfélmegtartás). A MiniCRM automatizált e-maileket is készít a számunkra, amelyeket olyankor küld ki, amikor valaki kitölt egy űrlapot, vagy a munkatársainknak küldhetünk emlékeztetőket/értesítéseket (pl. ajánlat utánkövetés esetén: hívd fel, derítsd ki milyen kérdései vannak az ajánlattal kapcsolatban). De készíthetünk mi is saját e-mail, SMS és teendő sablonokat.

MiniCRM sablonok

Űrlapokat tervezhetünk tetszőleges mezők hozzáadásával, akár kapcsolatfelvételi űrlapokat is. Ezeket a munkatársaink is használhatják egységesen az igényfelmérések során, beírva a megfelelő helyekre az ügyfelek nevét, cégnevét, elérhetőségeit.

Időpontfoglalásra is lehetőségünk van, amit részletesen beállíthatunk dátumok, teendők, felelősök tekintetében, valamint megerősítő e-mailt is küldhetünk sikeres foglalást követően.

Időpontfoglalás

Továbbá komplett e-mail marketing menedzsmentet kapunk, amelynek hála e-mail aláírást, SMS küldést, megnyitási statisztikákat, és a teendőtípusok testreszabását érhetjük el.

4. MiniCRM projektmenedzsment funkciók

A projektmenedzsment funkciók szempontjából a MiniCRM a Trello szoftveréhez hasonlóan biztosít egy jól átlátható táblát, ahol a projekteket tudjuk megtervezni (pl. részfeladatok, határidők, erőforrások, projekt elindítása).

Kis testreszabható bejegyzések formájában tudjuk felépíteni az egészet az alapoktól. Minden teendőhöz részfeladatokat adhatunk meg, amelyek teljesítését ellenőrizni tudjuk.

MiniCRM projektmenedzsment

A projektmenedzsment feladatokat az alábbi kategóriákba sorolja a MiniCRM:

  • Ötletek;
  • Aktuális feladatok;
  • Folyamatban;
  • Átnézésre vár;
  • Függőben;
  • Kész;
  • Elutasítva.
Projektmenedzsment

Forrás: MiniCRM

Projektenként meghatározhatjuk a státuszt, a határidőket, a részfolyamatok számát. Az esedékes és lejárt teendőkről mindig figyelmeztet a MiniCRM projektmenedzsment szoftver.

Könnyen átláthatjuk azt is, hogy melyik kollégánknak milyen feladatai vannak hátra, így nyomon tudjuk kísérni a munkavégzésüket. A projekteket a várható árbevétel és a határidők alapján rendezi sorba a MiniCRM.

5. MiniCRM ügyfélszolgálati funkciók

Ügyfélszolgálat szempontjából azokat a hibajegyeket és hiba bejelentéseket tudjuk kezelni, amelyeket az oldalunkra érkező felhasználók tesznek. Válaszolhatunk a bejelentésekre, sablon e-maileket küldhetünk, felelősöket rendelhetünk a hibajegyek feldolgozásához, prioritást adhatunk meg, ügyfél-elégedettséget is értékelhetünk.

MiniCRM ügyfélszolgálat

Az egyes projektek változásait pedig folyamatosan nyomon tudjuk követni az előzményeken keresztül. Itt is van lehetőség sablon e-mailek küldésére, amelyekben például egy 1-5 közötti skálán kérhetünk véleményt az ügyfelek elégedettségével kapcsolatban.

Ügyfélelégedettség

A MiniCRM használata tehát több szempontból is előnyös és hasznos, több folyamatot kezelhetünk egyetlen felületen. Továbbá ott vannak még a számlázási funkciók, amelyek szintén elérhetők a MiniCRM segítségével. Itt olyan e-mail sablonokat kapunk, mint a befizetett számla értesítő az ügyfélnek, az e-számla kiállításáról szóló értesítés, vagy teendőket adhatunk meg a munkatársaknak, ha lejár egy díjbekérő fizetési határideje, stb.

MiniCRM számlázás

Forrás: MiniCRM

Ha vannak havi rendszerességgel kiállított számláid, akkor azokat automatikusan megteszi helyetted a MiniCRM, így napokat tudsz spórolni ezzel a funkcióval.

6. Összefoglaló

A MiniCRM egy magyar fejlesztésű CRM rendszer, amely 2 hétig ingyenesen kipróbálható.

Rendelkezik projektmenedzsment, értékesítési, ügyfélszolgálati és számlázó funkciókkal, valamint e-mail sablonokat és automatikus értesítéseket/emlékeztetőket küldhetünk a munkatársainknak, ügyfeleinknek.

Tegyél egy próbát Te is a MiniCRM rendszerével! 🙂

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu

7. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Mi az a MiniCRM?

Egy magyar nyelvű CRM rendszer.

❓ Milyen MiniCRM alternatívák vannak?

Például: Trello, ClickUp.

❓ Mennyibe kerül a MiniCRM használata?

14 napig ingyenes, utána egyéni árajánlatot kell kérni a cégtől.

Oszd meg! Küldd el! Nyomtasd ki!

Facebook
LinkedIn
Email
Nyomtatás
Picture of Dávid Ádám

Dávid Ádám

Dávid Ádám vagyok, a Kiszervezett Marketing Kft. alapítója, az online marketing megszállottja.

150+ szöveges ötcsillagos ügyfélvéleményünkkel előrevetítjük, hogy milyen egy igazán profin megtervezett, ügyfélközpontú marketing ügynökséggel dolgozni.

A Kiszervezett Marketing 13x-os Marketing Diamond Awards-díjas ügynökség. Ezt a díjat a Magyar Marketing Szövetség ítélte oda számunkra, ami bizonyítja, hogy szakmailag kimagasló szolgáltatásokat nyújtunk az online marketing területén.

Büszkék vagyunk arra, hogy 2023-ban a Kiszervezett Marketing Kft. lett Az Év Marketing Nagykövete!

A Kiszervezett Marketing az a marketing ügynökség, amely nem olyan, mint a suszter és a cipője.

Ezt alátámasztja a 350+ szakmai blogcikkünk is, amelynek köszönhetően több mint 160.000 látogatónk van éves szinten a saját weboldalukon a Google Keresőből, fizetett hirdetések nélkül. Mindezt alig 1,5 év alatt értük el.

A megtervezett médiamegjelenésekkel folyamatosan ott vagyunk nagy hírportálok hasábjain a területünk szakértőjeként. Párat kiemelve: penzcentrum.hu, hirado.hu, hrportal.hu, origo.hu, blikk.hu.

Azért lehetünk Google Partnerek, mert rendelkezünk a Google által elismert szakértővel. Az ügyfeleink hirdetési kampányai kivétel nélkül minden esetben elérik a minimum 70%-os optimalizáltságot.

Tartottam már szakmai előadást több egyetemen online marketing témában, többek között: BME, BGE, ELTE, MATE, Óbudai Egyetem. Emellett a Magyar Marketing Fesztivál rendszeres előadójaként mutatom be a siker kulcsát a digitális térben.

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

HOVÁ KÜLDHETJÜK AZ INGYENES E-BOOKUNKAT?

Ajánlatkérés

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Készítettünk egy 5 részből álló videós útmutatót, hogy könnyen tudd telepíteni!

PLUSZ: Kuponkód az emailben, amivel -10% az első 3 hónapból!

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Ajánlatkérés

Hogyan legyen vevőszerző weboldalam?

Töltsd le az e-bookot, és a megvalósítás menete is kristálytiszta lesz előtted.

Ajánlatkérés