Az OTP SimplePay fizetési megoldás és a Simple ökoszisztéma előnyei

Az OTP SimplePay regisztráció egy online szerződéskötéssel kezdődik, amely után élvezhetjük a Simple ökoszisztéma szolgáltatásait.
OTP SimplePay boritokep

Az OTP SimplePay fizetési megoldás és a Simple ökoszisztéma előnyei

Az OTP Mobil Kft. egy olyan komplex fizetési rendszert hozott létre az elmúlt években az OTP SimplePay által, amely nemcsak a hagyományos bankkártyás és más típusú online fizetéseket teszi lehetővé, hanem a mindennapi életben fellépő makrofizetéseket (pl. mozijegy vásárlása) is egy kattintással megoldja számunkra. Ezáltal egy igazán egyszerű, innovatív és kényelmes szolgáltatást nyújt a felhasználóknak.

1. Mi az az OTP SimplePay?

A SimplePay személyre szabható bankkártya-elfogadási megoldásokat és azonnali online fizetési szolgáltatásokat biztosít vállalkozások számára már 2015 óta.

A szolgáltatás népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint hogy jelenleg több mint 14 ezer online áruházban használják a SimplePay rendszerét.

OTP SimplePay főoldal

Az OTP egy egész szisztémát hozott létre a Simple termékek között, aminek hála egy Simple-fiókkal összekapcsolhatjuk a SimplePay, Simple alkalmazás, és SimpleBusiness felületeket.

Ezeket a későbbiek folyamán részletesen is bemutatjuk írásunkban!

A SimplePay az OTP Bankcsoport tulajdonában áll, de a korábbi bankos fizetésnél sokkal korszerűbb és kényelmesebb.

Az OTP Mobil Kft. végzi a SimplePay rendszerének működtetését.

Az OTP SimplePay segítségével készpénzmentes fizetési megoldásokat biztosíthatunk vásárlóink számára, amire azért is van nagy szükség, mert a 21. században az emberek igénylik az innovatív online fizetési megoldásokat.

A szolgáltatás egyik nagy előnye a modern lehetőségek tárháza, amit a vásárlóknak biztosít (pl. QR-kódos, in-app és push üzenetes gyorsfizetés).

Egyszerre javíthatjuk ügyfeleink felhasználói élményét, és növelhetjük oldalunk forgalmát!

A kártyamentésnek köszönhetően úgy vásárolhatunk 14 ezer webáruházból, hogy nem kell megadni kártyaadatainkat, csak egy alkalommal, mivel az OTP SimplePay megjegyzi azt.

Ha egy biztonságos online fizetési rendszert szeretnénk weboldalunkra, azt nagyon könnyen elérhetővé tehetjük látogatóink számára az OTP SimplePay bankkártyás fizetés integrálásával és online szerződéskötéssel.

Az OTP SimplePay regisztráció után leendő vásárlóink számos fizetési lehetőség közül válogathatnak webáruházunkban, beleértve a tradicionális kártyás fizetéseket és az azonnali utalások / transzferek opcióját is.

Sőt, amennyiben összekapcsoljuk Simple-fiókunkat más alkalmazásokkal, bankkártyás adataink automatikusan elmentésre kerülnek, így sokkal kényelmesebb a fizetés internetes boltokban.

Az OTP SimplePay ügyfélszolgálat mindig a rendelkezésünkre áll, akár a fizetési rendszer integrálásában is segítséget nyújtanak, mivel az OTP partnereken keresztül nagyon könnyen csatlakoztathatjuk weboldalunkat az OTP SimplePay szolgáltatásához.

2. OTP SimplePay regisztráció és szerződéskötés

Az alábbiakban bemutatjuk, hogy miként is zajlik az OTP SimplePay bankkártyás fizetés beállítása egy weboldalon a regisztrációtól a használatig.

2.1. Az OTP SimplePay regisztráció menete

Kereskedők számára itt érhető el az OTP SimplePay regisztráció megkezdéséhez szükséges felület.

OTP SimplePay regisztráció

A folyamat az alábbi lépésekből áll:

1) Online regisztráció a fentebb megnevezett linken, melynek során megadjuk adószámunkat, valamint személyes és céges adatainkat;

2) Az e-mailen keresztül elküldött indikatív ajánlat elfogadása;

3) A szerződés adatainak rögzítése;

4) Adatellenőrzés, problémák javítása;

5) Szerződés elfogadása e-mailen keresztül;

6) Műszaki előkészítés, integrálás;

7) Szolgáltatás élesítése a weboldalon.

Regisztráció után beléphetünk a SimplePay tesztelési Sandbox felületére, valamint a szolgáltatás admin felületére is.

A Sandbox rendszerben fejlesztési céllal végezhetünk teszteket, hogy az éles rendszerben megfelelően tudjuk a tranzakciókat lefolytatni.

Bármilyen probléma esetén nyugodtan lépjünk kapcsolatba az OTP SimplePay ügyfélszolgálat munkatársaival.

2.2. Tudnivalók az online regisztráció és szerződéskötés során

A szerződéskötés elején kötelezően teljesítendő a csatlakozási díj befizetése. A kereskedő e-mailen kapja meg az OTP SimplePay regisztráció után a szerződést és a csatlakozási díjbekérőt is.

A csatlakozási díj teljesítéséről e-számlát állítanak ki az igénylő számára.

Felmerülhet a kérdés benned, hogy online fizetési szolgáltatóról van szó, akkor miért nem lehet bankkártyával online fizetni a csatlakozási díjat? Ezért:

Fontos! Díjfizetésnél azt a számlát használjuk, amire az OTP SimplePay használata során szeretnénk kapni a kifizetéseket vásárlóinktól (nem szükséges, hogy OTP Banknál vezetett számla legyen).

Egy csatlakozási díj kifizetése esetén összesen 5 különböző domain nevet tudunk bekötni a SimplePay rendszerébe. Ez egy nagyon előnyös ajánlat!

Tehát egy szerződéssel több URL címre is integrálhatjuk a fizetési rendszert, csak egy kisebb szerződésmódosítás szükséges hozzá.

A díj magában foglalja az OTP SimplePay ügyfélszolgálat költségeit is, ami segítségünkre lesz a szolgáltatás bekötése során, valamint a későbbi időszakokban is folyamatos technikai és üzleti támogatást nyújt.

Ezzel egy időben megkapjuk a hozzáférést a SimplePay tesztelési környezetéhez (Sandbox), ahol elkezdhetjük kipróbálni a szolgáltatásokat és a fejlesztést végezhetjük.

2.3. További információk

Lehetőségünk van igényelni, hogy befizetéseinket ne heti gyakorisággal utalják át, hanem akár napi rendszerességgel is (3 napos késéssel) minden munkanapon, ha azt a kockázatkezelésnél elfogadhatónak tartják.

Szerződéskötéskor ellenőrzik a kereskedővel kapcsolatban felmerülő kockázatokat:

  • a vállalkozás jogi állapota;
  • felszámolás alatt áll-e a cég;
  • milyen termékeket és szolgáltatásokat értékesít;
  • az adószám vizsgálat alatt van-e.

Ez a folyamat kb. 4-6 munkanapot vesz igénybe. Ehhez hozzá kell még számolni, hogy a csatlakozási díj befizetése után 1-3 munkanap a tesztelés elvégzése, az élesítés pedig további 1-5 munkanapba kerül.

A szerződéskötéstől a fizetési felület elindításáig nagyjából 7-10 nap fog eltelni.

A tesztelés során az alábbiakat vetik vizsgálat alá:

  • Sikeres tranzakciók menete;
  • Sikertelen tranzakciók menete;
  • Megszakított tranzakciók menete;
  • SimplePay logók és linkek megjelenítése;
  • IPN kezelés;
  • A tájékoztató szövegek elérhetősége;
  • Értesítő levelek kiküldése.

Mivel ezt egy tesztrendszeren végzik a Sandbox környezetben, ezért ennek minél inkább meg kell felelnie az általunk használni kívánt valós rendszernek.

A SimplePay bekötését követően más fizetési szolgáltatókat is beköthetünk gond nélkül. Csak akkor kell értesítenünk az OTP Mobil Kft. munkatársait, ha 1 hónapnál hosszabb időre beszüntetjük vállalkozási tevékenységünket.

Felléphet olyan körülmény is, hogy megváltozik domain nevünk. Ebben az esetben elég egy szerződésmódosítás is, viszont ha változik a bankszámlaszámunk, már szükség lesz egy új SimplePay-fiókra.

Ha American Express bankkártyákat is szeretnénk elfogadni weboldalunkon, ezen a linken érhetjük el a szükséges szerződéseket.

3. Milyen szolgáltatásokat kínál az OTP SimplePay?

A SimplePay használatával garantáltan biztonságos és minőségi online fizetési szolgáltatást nyújthatunk weboldalunk látogatóinak, egyenesen Magyarország piacvezető pénzügyi szolgáltatójától.

A Simple-fiókkal való összekapcsolásnak és az erre épülő fizetési ökoszisztémának köszönhetően egy teljesen egyedi és kényelmes fizetési módot adhatunk ügyfeleink kezébe, mivel egy kattintással tudnak fizetni az összes OTP SimplePay bankkártyás fizetést használó webshopban.

Természetesen vásárlóinknak lehetősége van az átutalásra, és a bankkártyás fizetésre.

Fontos! Csak a forintban indított, forint alapú számlán fogadott átutalásokat támogatja a rendszer instant transzfer funkciója. A forinttól eltérő devizák (USD, EUR) esetében csak az OTP SimplePay bankkártyás fizetés elérhető, az átutalás nem.

A fizetési rendszert integráló weboldal-tulajdonosok jogot kapnak az OTP SimplePay adminisztrációs felületének használatához, amelyen keresztül felügyelni tudják a tranzakciókat, részletes elemzéseket olvashatnak, jutalékszámlákat tölthetnek le, és egy kattintással visszatérítést tudnak adni a vásárlóiknak.

Nincs szükség tehát papírmunkára, dokumentumok töltögetésére, vagy hosszas várakozási időre!

A weboldalunk konverziójának növelése érdekében a fizetési felület számos nyelven elérhető, beleértve a magyart, angolt, németet, románt, lengyelt, szlovákot, stb. Alapvetően az ügyfél böngészőjének nyelvéhez igazodik a SimplePay nyelve is.

Korábban volt lehetőség a fizetőfelület testreszabására, pl. megváltoztathattuk a fizetési oldal design részét, azonban ez megszűnt, így az egységes OTP SimplePay fizetési ablak nagyobb bizalmat kelt a vásárlókban.

A mi tulajdonunkba nem kerülnek a vásárlók bankkártya adatai, azokat csak az OTP Mobil Kft. kezelheti, mint a szolgáltatás üzemeltetője.

A SimplePay fizetés tehát biztonságos, az ügyfelek kártyaadatai nincsenek veszélyben!

A kereskedő csak akkor fogadhatja ügyfelei kártyaadatait saját webáruházában, és nem a SimplePay felületén, ha rendelkezik az adatok kezeléséhez szükséges legszigorúbb nemzetközi tanúsítvánnyal (pl. PCI DSS).

3.1. Az OTP SimplePay elszámolási módjai

A kereskedők felé az elszámolás 3 különböző módon történhet:

1) Havi elszámolás: a hónap első és utolsó napja között értjük az elszámolási időszakot, és a következő hónap első munkanapján kapjuk meg a kifizetésünket egy összegben.

2) Heti elszámolás: hétfőtől vasárnapig tart az elszámolási időszak, és a jutalékkal csökkentett kifizetésünket következő hét szerdán kapjuk meg.

3) Napi elszámolás: minden nap történik elszámolás, de 3 munkanapos késedelemmel.

Amennyiben a tranzakciókat euróban vagy dollárban teljesítjük, lehetőségünk van a forint alapú elszámolásra is. Az átváltást az OTP Bank által meghatározott napi deviza vételi árfolyam szerint végzik.

A kereskedők felé nincs elvárt éves forgalmi mennyiség.

Abban az esetben, ha külföldi banknál vezetett USD vagy EUR alapú számlára szeretnénk kérni a kifizetésünket, 300 USD vagy 300 EUR az elszámolási minimum.

Ha ezt az összeget nem haladja meg az utalandó összeg, a következő elszámolási napra halasztódik a tranzakció.

Ki kell még térnünk a visszatérített bankkártyás fizetésekre is, mivel a visszatérítést ingyenesen lehet igényelni, azonban az OTP SimplePay jutalékot nincs lehetőség visszakapni.

3.2. OTP SimplePay fizetési módok

Abban az esetben, ha a kereskedő nem rendelkezik saját weboldallal, de lehetővé szeretné tenni vásárlóinak a kártyaelfogadást, akkor ajánlatos az egyedi befizetési linkek létrehozása az adminisztrációs felületen keresztül.

Ezeket a linkeket online küldik el az ügyfelek e-mail címére, ahol be tudják fizetni a kért összeget.

Fontos, hogy ellentétben a Paylike fizetéssel, az OTP Mobil Kft. által fejlesztett SimplePay csak online bankkártyás fizetéseket biztosít.

Ha szeretnénk fizikai POS terminált igényelni, akkor az OTP Bankhoz kell fordulnunk a következő e-mail címen keresztül: [email protected].

Emellett meg kell említenünk, hogy a SimplePay és a Számlázz.hu közötti együttműködés következtében a számlázási oldalon keresztül is bevezethetjük a szolgáltatást weboldalunkra.

Ezek után lehetőségünk lesz a számlák mellé díjbekérő linket küldeni vásárlóinknak, illetve közvetlenül webáruházunkba is beköthetjük a fizetési rendszert.

Összességében, az alábbi fizetési megoldásokat tehetjük elérhetővé látogatóink számára:

  • Eseti online bakkártyás fizetés;
  • Simple-fiókos fizetés;
  • Simple gyorsfizetés alkalmazással;
  • QR-kód alapú fizetési megoldások;
  • Push notification alapú fizetés;
  • Instant transzfer / azonnali átutalás;
  • Call centeres fizetés;
  • Bankkártyarögzítés;
  • SimpleBusiness fizikai bankkártyás fizetés (fizikai POS helyett);
  • Egyedi linkes fizetés (ezt külön kell igényelni).

3.3. Instant transzfer

Az instant transzfer lényege az automatikusan kezelt azonnali átutalás, amit a bankkártyás fizetések mellett alkalmazhatunk weboldalunkon.

Számos előnye van az instant transzfer használatának, mivel ezáltal bővíthetjük ügyfeleink választási lehetőségeit, és kedvezőbb árazással is dolgozhatunk, mint bankkártyás fizetések esetén.

Az azonnali fizetési megoldások használatával versenyelőnyre tehetünk szert a többi piaci szereplővel szemben.

Három új fizetési mód tartozik a szolgáltatáshoz:

1) QR-kód alapú fizetés: a mobilbanki alkalmazással beolvashatjuk a QR-kódot, amivel a transzfer átutalásának adatai automatikusan elmentődnek, így a vásárlónak csak engedélyeznie kell a fizetést.

Jelenleg OTP és Raiffeisen mobilos banki applikációval érhető el a QR-kódos instant transzfer lehetősége.

2) Deeplink alapú fizetés: a vásárló mobiltelefonról kezdeményezi a fizetést, és a deeplink megoldással egyből átirányításra kerül a mobilos banki alkalmazásba, ahol azonnal engedélyezheti az előzetesen kitöltött tranzakciós adatok szerinti transzfert.

A deeplinkes fizetést jelen pillanatban csak OTP mobilbanki applikációból tudjuk elérhetővé tenni.

A QR-kód és a deeplink alapú fizetést csak a hitelesített kereskedők számára teszik elérhetővé, biztonsági okokból.

3) Netbank alapú fizetés: az ügyfeleink utalni tudnak nekünk netbanki és mobilbanki applikációk segítségével is, miután kitöltik a tranzakciós adatokat.

A kereskedő részletes elemzéseket kap az OTP SimplePay fizetési rendszer működtetőitől a tranzakciókkal kapcsolatban.

Az instant transzfer részét képezi még az előzetes fizetésválasztó oldal, ahol a termék kosárba tétele után a vásárló választani tud az alkalmazni kívánt fizetési módok közül.

A szolgáltatásról részletes leírás itt olvasható.

4. A Simple ökoszisztéma további részei

A SimplePay mellett az összekapcsolt rendszer részét képezi még a SimpleBusiness és a Simple alkalmazás is, amit a következő szekciókban mutatunk be részletesebben.

4.1. SimpleBusiness

A SimpleBusiness segítségével lehetővé tehetjük vásárlóink számára az elektronikus bankkártyás fizetéseket fizikai POS terminál nélkül is.

Csak az okostelefonunkra és internetkapcsolatra van szükségünk a tranzakciók kifizetésének lehetővé tételéhez.

OTP SimpleBusiness

Amint rendelkezünk OTP SimplePay-fiókkal, aktiválhatjuk az elektronikus bankkártyás és instant transzfer fizetési módokat, mindezt POS terminál használata nélkül.

Vásárlóink fizetési linkekre való kattintással és QR-kódok leolvasásával tudnak nekünk fizetni.

Nincs más dolgunk, mint mobilunkon keresztül beolvastatni a QR-kódot a vásárlókkal, és ők a Simple alkalmazáson vagy mobilbanki alkalmazásukkal fognak fizetni.

A másik lehetőség, hogy fizetési linket küldünk e-mail címre vagy valamilyen üzenetküldő applikáción keresztül, és vásárlóink a SimplePay felületén tudnak majd pénzt utalni.

Kereskedőként tehát biztosíthatjuk az offline térben is, hogy üzletünkben elérhetők legyenek az elektronikus fizetési megoldások.

Lényegében olyan ez, mint az OTP SimplePay szolgáltatása, csak épp online webáruház helyett egy offline / fizikai boltban használják.

A SimpleBusiness használatának egyszeri csatlakozási díja 19.000 Ft, ezen kívül nincs semmilyen havidíj. Léteznek azonban tranzakciós díjak:

  • utalásos fizetésnél 0,99% / tranzakció;
  • bankkártyás fizetésnél 0,99% + rendszerdíj + bankközi jutalék / tranzakció.

A tranzakciók többségénél hazai bankhoz tartozó kártyát használnak, amelynek bankközi jutaléka 0,2%.

Az OTP Bank által kibocsátott kártyáknál nincs bankközi jutalék!

Az OTP SimpleBusiness használatához szükségünk lesz egy Simple-fiókra, amivel beléphetünk a mobilos alkalmazás felületére és egy online szerződéskötést követően használhatjuk is az applikációt.

A kifizetésünkből automatikusan levonják a forgalmi jutalékokat, így nincs szükség utólagos levonásokra.

4.2. Simple alkalmazás

A Simple alkalmazást szintén az OTP Mobil Kft. hozta létre, hogy megkönnyítse a mindennapos makrofizetéseket.

Simple alkalmazás

Ezzel a 2014 óta okostelefonokra elérhető alkalmazással nemcsak üzletekben vásárolhatunk és fizethetünk mobiltelefonunkkal, hanem akár a mindennapok során is használhatjuk különböző célokból:

  • ételrendelésnél;
  • koncert-, mozi- vagy színházjegy vásárlásánál;
  • csekkbefizetésnél;
  • parkolójegy és autópálya-matrica beszerzésénél;
  • készülékbiztosításnál;
  • taxis szolgáltatások kifizetésénél.

Ingyenesen letölthetjük az alkalmazást Android, iOS és Windows Phone rendszerekre is.

Fizetésnél használhatunk MasterCard, Maestro, VISA és AMEX típusú bankkártyákat, ezek adatait el is menthetjük a kényelmes vásárlói élmény érdekében.

Nagyon sokszínű fizetéseket végezhetünk el egyetlen érintéssel okostelefonunk használata közben.

Elegendő megnyitnunk telefonunkon a Simple alkalmazást, kiválasztani a kívánt szolgáltatást (pl. csekkbefizetés vagy jegyvásárlás), majd telefonunk kamerájának segítségével leolvassuk a befizetéshez szükséges QR-kódot, és készen is vagyunk.

Simple-fiók regisztrációja

Simple-fiókot itt tudunk beregisztrálni, amennyiben még nem rendelkezünk saját profillal.

5. Milyen díjai vannak az OTP SimplePaynek?

Az OTP SimplePay csatlakozási díját és a tranzakciókért fizetett díjakat az egyedi online szerződésünkben találhatjuk meg, mivel ez a Simple fizetési szolgáltatásokon átmenő, várható éves forgalmunktól függ (ezt regisztráció során előre jelezzük, pl. 5 millió Ft alatt, vagy 5-50 millió Ft között).

A szerződésben foglalt díjszabásokat lehetőség van a későbbiekben módosítani annak függvényében, ha változás történik webáruházunk forgalmában.

Ehhez szükség van legalább 0,5-1 éves együttműködésre vállalkozásunk és az OTP SimplePay szolgáltatása között, hogy ezen időszak adatait figyelembe véve tudjanak kedvezőbb díjakat megállapítani számunkra.

A szolgáltatónál használnak havi és éves sávos jutalékfizetést:

  • Havi sávos jutalék: egy adott hónapban fizetendő jutalék mértéke az előző hónap forgalma szerint kerül kiszámításra.
  • Éves sávos jutalék: 12 hónapra számítják ki a jutalék mértéket, ami az éves időszak végeztével a forgalom növekedésével folyamatosan változik.

Számolnunk kell a szolgáltatáshoz tartozó 27% ÁFA befizetésével is, ami alól a kereskedő KATA-s alanyi ÁFA-mentessége sem jelent kivételt.

Ha a Számlázz.hu rendszerén keresztül kötjük be weboldalunkra a SimplePay szolgáltatását, akkor az egyszeri csatlakozási díj 39.000 Ft. Viszont, ha csak a linkes fizetést szeretnénk lehetővé tenni, akkor 1.000 Ft a díj mértéke.

A SimplePay havidíj nélküli szolgáltatás, azonban bankkártyás fizetéseknél a kereskedői díj 1,59%, az instant transzfer díja pedig 1,39%.

OTP SimplePay bankkártyás fizetés esetén felléphetnek még rendszerdíjak és bankközi jutalékok, ha nem összevont árazásról beszélünk.

6. Az OTP SimplePay rendszerének integrálása weboldalakra

Annak érdekében, hogy használni tudjuk weboldalunkon az OTP SimplePay rendszerét, először is eleget kell tennünk néhány feltételnek:

  • SimplePay logó elhelyezése a weboldal láblécében, vagy a fizetési oldalon;
  • A logóba ágyazzunk a fizetési tájékoztatóra mutató linket;
  • A vásárlóknak lehetőséget kell adnunk, hogy elfogadhassák az adattovábbítási nyilatkozatot, mivel kártyaadataikat a SimplePay szolgáltatója fogja kezelni.

Egyedi fejlesztéssel való bekötés esetén a kereskedő maga viszi véghez a SimplePay fizetési rendszerének az integrálását.

Bár a szolgáltató nem végzi el helyettünk a honlapunkra való bekötést, de biztosít technikai segítséget: műszaki dokumentáció, OTP SimplePay ügyfélszolgálat, tesztfiókhoz való hozzáférés.

Ha WooCommerce alapú weboldalra szeretnénk bekötni az SimplePay szolgáltatásait, mi ezt a bővítményt ajánljuk és használjuk is egyben.

A Kiszervezett Marketing ügyfelei számára 50%-os kupont tudunk adni a linken szereplő OTP SimplePay WooCommerce bővítményre! Ha szeretnétek élni a kedvezménnyel, keressetek minket bátran!

Amennyiben weboldalunkon még a korábbi, OTP Bank által működtetett kártyaelfogadás működik, két opciónk van a SimplePay integrálására:

  • Hagyjuk a régi rendszert, és új OTP SimplePay-fiókot regisztrálunk, a szolgáltatás saját API kapcsolatát felhasználva;
  • Megváltoztatunk pár adatot a jelenlegi OTP Bank API kapcsolatunkban, így a tranzakciókat automatikusan továbbítani tudjuk a SimplePay szolgáltatásába.

A kereskedőknek mindenképp az első lehetőséget ajánlják, mivel a SimplePay API kapcsolata sokkal korszerűbb és ideálisabb a jövőben várható frissítések miatt is.

Az OTP Mobil Kft. technikai partnerei lehetővé teszik a SimplePay egyszerű integrációját.

Amennyiben a linken lévő listában megtaláljuk webáruházunk üzemeltetőjét, nagyon könnyű dolgunk lesz, mivel szerződéskötés után egyből aktiválódik a szolgáltatás.

Az OTP SimplePay ügyfélszolgálat IT támogatását itt tudjuk elérni, ha segítségre van szükségünk technikai oldalról, illetve új webáruházat szeretnénk tesztelni.

7. Összefoglaló

Az OTP SimplePay egy innovatív és kényelmes online fizetési szolgáltatás, ami a Simple fizetési ökoszisztéma részét képezi a SimpleBusiness és a Simple alkalmazás mellett, egy közös Simple-fiókkal összekötve.

Weboldalunk látogatói el tudják menteni kártyaadataikat, így egyetlen kattintással tudnak fizetni azon boltok ezreiben, ahol a SimplePay rendszere működik.

A szolgáltatás használatának megkezdése regisztrációt és online szerződéskötést követően válik elérhetővé, amely során megállapításra kerül a csatlakozási díj és a tranzakciós díjak is.

Az OTP SimplePay fizetési szolgáltatás egyik legnagyobb előnye az instant transzfer funkció, ami QR-kód, deeplink és netbank általi azonnali utalást tesz lehetővé ügyfeleink számára.

Honlap készítésében és fizetési rendszer bekötésében segítséget nyújtunk mindenkinek! Ha hasznosnak találtad cikkünket, kérlek oszd meg ismerőseiddel is!

Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: [email protected]

8. Gyakran ismételt kérdések és válaszok

❓ Mi az az OTP SimplePay?

A Simple ökoszisztéma része, amellyel azonnali online fizetési megoldásokat és bankkártyás fizetést tehetsz elérhetővé az oldaladon. Ha saját weboldalon használnád, mi segítünk benne!

❓ Milyen egyéb online fizetési rendszerek vannak?

Az OTP SimplePayen kívül beszélhetünk még a PayPal, Paylike, Stripe, PayU és a Barion fizetési rendszerekről. Ha többet szeretnél megtudni ezekről, kattints ide!

❓ Hol tudok Simple-fiókot regisztrálni?

A Simple-fiók létrehozására itt van lehetőség.

Dávid Ádám

Dávid Ádám

Szia, Dávid Ádám vagyok a Kiszervezett Marketing Ügynökség alapítója. Több mint 120+ weboldalt építettünk már sikeresen az ügyfeleink számára. Az így szerzett tapasztalataimat blog formájában szeretném megosztani veled. Sok sikert számodra a megvalósításban!

Hozzászólások