Tartalomjegyzék
ToggleMailerLite hírlevél küldés és weboldal készítés (2024)
Ha egy e-mail marketing szoftvert vagy marketing automatizációs szolgáltatást keresel, akkor a MailerLite használatát ajánljuk a figyelmedbe. Ingyenesen is használható, készíthetsz vele hírleveleket, landing oldalakat, feliratkozói űrlapokat, felugró ablakokat, de még akár egész weboldalakat is. Tekintsd meg a MailerLite funkcióit!
1. Mi az a MailerLite?
A MailerLite egy akár ingyenesen is használható marketing automatizációs és e-mail marketing rendszer, amellyel gyerekjáték lesz elérni a feliratkozóidat és a potenciális ügyfeleket. Ide kattintva elérheted a hivatalos oldalát.
Továbbá a MailerLite lehetőséget biztosít arra, hogy a közönségünknek tetsző weboldalakat, landing oldalakat és feliratkozási űrlapokat készítsünk.
Közel 1,5 millió ember használja már a MailerLite szolgáltatásait világszerte. Ennek egyik oka, hogy a MailerLite ügyfélszolgálat 24/7-ben elérhető és 5 percen belül választ adnak minden kérdésedre chaten keresztül.
Emellett könnyű integrálni is más szolgáltatásokkal, legyen szó akár WordPress, akár WooCommerce, vagy Shopify weboldalakról, esetleg Stripe fizetésről. Tekintsd meg az összes MailerLite integrációt a linkre kattintva! 🙂
2. MailerLite hírlevél készítés
Reszponzív e-mail marketing kampányokat készíthetünk háromféle szerkesztő felhasználása révén:
- Drag-and-drop szerkesztő;
- HTML szerkesztő;
- Rich-text szerkesztő.
A drag-and-drop hírlevél szerkesztő előre elkészített design blokkokból építi fel a hírleveleket, nekünk csak be kell húzni a bal oldali szerkesztősávból a kívánt elemeket. Természetesen használhatunk MailerLite hírlevél sablonokat is, amelyeket személyre tudunk szabni a saját igényeinknek megfelelően, de akár a semmiből is felépíthetünk egy hírlevél kampányt.
Forrás: MailerLite
Termékeket is beilleszthetünk az e-mailekbe, mivel a MailerLite integrálható a különböző webshop CMS rendszerekkel is. Olyan interaktív elemeket is használhatunk, amelyek kattintásra ösztönzik a címzetteket, például legördülő listákat, kinyitható galériákat, és még több mint 70 eltérő hírlevél blokkot.
Minden hírlevél blokkot dinamikusan más célközönségnek címezhetünk. Emellett lesz egy mesterséges intelligencia asszisztens is, ami segít tartalmat készíteni a hírlevelekhez. A képek szerkesztésére pedig egy beépített szerkesztő szolgál.
A rich-text szerkesztő nem blokkokból építi fel az e-maileket, hanem beilleszthető elemekből, mint a Microsoft Word. Ezek lehetnek linkek, képek, szövegek, táblázatok, gombok, idézetek, videók, stb.
Forrás: MailerLite
Ha videókat akarsz hozzáadni a hírlevél tartalmához, egyszerűen beilleszted a videó URL címét, és a MailerLite szerkesztője intézi a többit. Visszaszámlálót is felvehetünk, amelyek a limitált ideig érvényes akcióinkra hívják fel a figyelmet. Vagy akár a közösségi média oldalaink linkjét is hozzáadhatjuk, de személyre szabott mezőket is beállíthatunk, pl. a címzettek neve vagy lakhelye is megjelenik a szövegben.
Viszont ha teljesen az alapoktól akarsz felépíteni egy hírlevél kampányt, akkor a MailerLite HTML szerkesztője lesz a segítségedre. Ez már egy kis programozói tudást is igényel.
Forrás: MailerLite
A MailerLite hírlevél készítés megkönnyítésére szolgál még az imént említett mesterséges intelligencia tartalomgenerátor, az ingyenes fénykép- és ikontár, és az előre elkészített gyönyörű hírlevél sablonok.
Forrás: MailerLite
3. MailerLite e-mail marketing funkciók
Könnyen bevételt tudunk szerezni a hírlevelekből, ha összekötjük egy e-kereskedelmi platformmal a MailerLite szoftverét, pl. Shopify vagy WooCommerce webshop motorokkal. Ennek eredményeként termékeket tudunk elhelyezni az e-mailekben a feliratkozóink vásárlási szokásainak megfelelően.
A Stripe integrációnak köszönhetően 135+ valutában tudnak neked fizetni az ügyfelek, és egyenesen a hírlevelekből adhatsz el termékeket. Az automatizált MailerLite e-mail marketing kampányok segítenek abban, hogy az ügyfeleket visszatérő vásárlókká alakíthasd. Használhatsz visszaszámlálásokat az akciókhoz, kuponokat, vagy akár kérdőíves felmérést is indíthatsz, amelyből kiderül, hogy milyen termékek iránt érdeklődnek.
Forrás: MailerLite
Az e-mail kampányok sikerességét nyomon tudjuk követni, mivel a MailerLite jelentéseket küld az érkezett rendelések számáról, a teljes bevételről, a konverziós arányról, valamint az eladott termékek tételes listájáról.
Az ügyfeleknek célzott e-maileket küldhetsz a vásárlásaik alapján, valamint köszöntheted az első vásárlások alkalmával az embereket, a többször visszatérőket pedig jutalmakkal bíztathatod újabb pénzköltésre.
Emellett azokkal is felveheted a kapcsolatot e-mailben automatikusan, akik kosárelhagyás miatt nem vásárolnak terméket nálad. Vannak külön olyan funkciók is, amelyek fizetős szolgáltatás keretében küldik a hírleveleket a feliratkozóknak. Tehát elő kell fizetniük a prémium hírleveleidre.
Az automatikus feliratkozó-kezelés révén a MailerLite kezeli a hírlevelek küldését és a leiratkozók kivételét a címzettlistáról. Az A/B tesztelés pedig abban segít, hogy megvizsgáld a legjobban működő e-mail marketing megoldásokat és hírlevél típusokat.
Beállíthatjuk, hogy milyen események hatására küldjön automatikus hírlevelet a MailerLite:
- Amikor feliratkoznak egy szolgáltatásra vagy eseményre;
- Űrlapok kitöltése után;
- Ha rákattintanak egy linkre;
- Amikor születésnapjuk, évfordulójuk van.
Könnyedén szegmentálhatod is a címzettek listáját, és e-mail automatizációs csatornákat alakíthatsz ki. Például: feliratkozás → másnap 8:00-ig vár a MailerLite → üdvözlő e-mail → 2 nap szünet → termékajánló hírlevél → 2 nap szünet → további termékek ajánlása → ha érdeklődik, akkor bekerül az érdeklődők csoportjába; ha nem mutat érdeklődést, akkor egy újabb e-mailt küldünk neki, amelyben megpróbáljuk becsalogatni a termékek galériába rendezett portfóliójával.
Forrás: MailerLite
4. MailerLite űrlapok és landing oldalak készítése
A feliratkozók gyűjtésére a MailerLite számos feliratkozást biztosító űrlap és pop-up opciót biztosít. Ezeket teljes mértékben személyre tudjuk szabni egyedi betűtípusokkal, elrendezésekkel, CTA gombokkal, képekkel, tartalmi elemekkel, stb.
Forrás: MailerLite
Itt jön képbe a MailerLite azon funkciója, hogy landing oldalakat is létrehozhatunk vele. A feliratkozói űrlapokat pedig könnyedén beilleszthetjük, így hatékony lesz a lead-generálás.
Az űrlapok egytől egyig GDPR-kompatibilisek, tehát megfelelnek az adatvédelmi előírásoknak az Európai Unión belül. A MailerLite ingyenes drag-and-drop szerkesztője nagyszerűen alkalmas profi landing oldalak készítésére.
Forrás: MailerLite
A landing oldalak hostingját a MailerLite végzi, ingyenes domaint adnak minden oldalhoz. De lehetőség van egy saját domain becsatlakoztatására is néhány egyszerű lépéssel. És ami a legjobb, hogy a landing oldal készítéshez is számos ingyenes sablon érhető el, amelyeket személyre tudunk szabni.
Ha ez mind nem lenne elég, akkor a MailerLite nemcsak landing oldalak, hanem egész weboldalak, blogok és webshopok elkészítésére is alkalmas. Erre szolgál az ingyenes weboldal készítő drag-and-drop szerkesztő.
Forrás: MailerLite
Ingyenesen egy weboldalt építhetünk és üzemeltethetünk, azonban ha szeretnénk többet is, akkor ehhez az egyik fizetős csomagra lesz szükségünk. Vannak weboldal sablonok is, amelyeket ingyenesen használhatunk, így sokkal könnyebb a weboldal készítés folyamata.
5. MailerLite árak
A MailerLite legnagyobb előnye, hogy ingyenesen is használható, az alábbi korlátokkal:
- Maximum 1000 feliratkozó;
- 24/7 e-mail és chat ügyfélszolgálat az első 30 napban;
- Drag-and-drop szerkesztő, e-mail készítők;
- Egy weboldal üzemeltetése;
- Maximum 10 landing oldal;
- Feliratkozási űrlapok és pop-upok.
A fizetős verziókhoz már számos egyéb funkció is társul, mint a Facebook integráció, a mesterséges intelligencia asszisztens, a termékeladásra fókuszáló e-mailek, az automatikus újraküldési kampányok, végtelen mennyiségű weboldal és blog létrehozása, stb.
A MailerLite árak attól függően változnak, hogy hány feliratkozóval rendelkezel, valamint hogy éves vagy havi bontásban akarod fizetni a szolgáltatás használatát.
Az aktuális árakért látogasd meg a MailerLite oldalát! 🙂
6. Összefoglaló
A MailerLite egy nagyszerű hírlevél küldő és marketing automatizációs rendszer, amelyet akár ingyenesen is használhat bárki.
Rendelkezik drag-and-drop hírlevél készítő, landing oldal építő, weboldal készítő, feliratkozási űrlap és pop-up szolgáltatásokkal.
Emellett érdemes megemlíteni a rendkívül jól működő MailerLite automatizációt, amely a hírleveleket a célcsoportok meghatározott szegmenseinek küldi el a legjobb időpontokban. Próbáld ki Te is, mert most 30 napig ingyenesen élvezheted a prémium funkciókat is, bankkártya-adatok megadása nélkül! 🙂
Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu
7. Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Egy e-mail marketing automatizációs szolgáltatás, amely akár ingyenesen is használható.
Például a Klaviyo, MailChimp vagy a Webgalamb (magyarul is elérhető).
Ingyenesen is használható, de a fejlettebb funkciókért fizetni kell, havi 9-18 dollár környékén már elérhető.