Tartalomjegyzék
ToggleSalesAutopilot – Magyar hírlevélküldő rendszer
Ha magyar nyelvű e-mail marketing és automatizációs rendszert keresel, akkor a SalesAutopilot kiváló választás lesz. Hírleveleket és landing oldalakat készíthetsz, valamint marketing automatizálásra is kiválóan alkalmas a szoftver.
1. Mi az a SalesAutopilot?
A SalesAutopilot (hivatalos oldal) egy magyar fejlesztésű marketing automatizációs és hírlevél küldő rendszer. Segítségével optimalizálhatjuk a háttérfolyamatokat a lead generálástól egészen a termékek eladásáig.
A SalesAutopilot használat révén a vállalkozók megszabadulhatnak a cégvezetés legtöbb ismétlődő folyamatától, így időt spórolhatnak és több bevételre tehetnek szert. Kifejezetten az online eladások növelésére van kitalálva.
40+ szoftverrel integrálható az automatizációs rendszer, amely Magyarországon vezető szerepet tölt be a cégautomatizálás területén.
Többek között az alábbi szoftverekkel kapcsolható össze a SalesAutopilot rendszere: WordPress, Facebook, Twitter, OptiMonk, Drupal, Joomla!, Magento, Dropbox, Shoprenter, UNAS, WooCommerce, PayPal, OTP SimplePay, Barion, Számlázz.hu, Zapier, Billingo, stb.
A teljes körű e-mail marketing mellett a SalesAutopilot képes az online eladási rendszerek, a marketing folyamatok, az ügyfélélmény és a háttérfolyamatok automatizálására és kiépítésére.
2. SalesAutopilot e-mail marketing
Lehetőség van az egyszeri e-mail küldésre, például egy hírlevél esetén. Emellett küldhetünk automata e-mail sorozatokat, vagy vásárlói viselkedés alapján (pl. e-mail megnyitás, átkattintás, termékvásárlás) is automatizálhatunk hírleveleket.
A drag-and-drop szerkesztővel hírleveleket építhetünk, amelyek egyénre szabottak és reszponzívak. A SalesAutopilot kiváló hírlevél sablonokat bocsát a rendelkezésünkre, amelyeket szerkeszthetünk szabadon.
Hozzáadhatunk számos tartalmi blokkot: címsorokat, felsorolást, bekezdést, képeket, gombokat, elválasztó vonalakat, videókat, menüpontokat, szöveget, ikonokat, HTML kódokat.
Be kell állítani egy saját aldomaint, és ehhez a SalesAutopilot SPF, DKIM és DMARC rekordokat állít be automatikusan, így nagyobb eséllyel jut célba a levelünk, és nem kerül a spam mappába.
Mérhetjük az átkattintásokat, az e-mail megnyitások arányát. A/B teszteléssel fejleszthetjük a hírleveleket, és az időzítés is beállítható minden levélhez külön. Küldhetünk automatikus e-mailt regisztrációkor, születésnap vagy névnap esetén, feliratkozáskor vagy leiratkozáskor, adatmódosításkor, stb.
3. Feliratkozók kezelése a SalesAutopilot rendszerében
Végezhető próbaküldés is, mielőtt kiküldenénk a hírleveleket a címlistának, amit importálhatunk más hírlevél küldő rendszerből is akár, de létrehozhatunk saját feliratkozói vagy vásárlói listákat. Ezekben szerepelhet a feliratkozók azonosítója, a feliratkozás dátuma, állapota, a felhasználók e-mail címe, neve, az utolsó aktivitás dátuma, a feliratkozás helye.
A hírlevél kampányok mellett a SalesAutopilot alkalmas még SMS kampányok tervezésére is, hiszen írhatunk SMS szövegeket, amelyeket a megadott listának kiküld a rendszer. Csak úgy mint az e-maileket, az SMS üzeneteket is időzíthetjük, szerkeszthetjük, archiválhatjuk, elmenthetjük sablonként.
A feliratkozók számának alakulását a SalesAutopilot grafikonon mutatja időszakokra lebontva.
Létrehozhatunk feliratkozói szegmenseket, ha szeretnénk jobban célozni a leveleinket.
4. Landing oldal készítés a SalesAutopilot segítségével
Két lehetőségünk van: vagy saját sablont hozunk létre, vagy a SalesAutopilot által kínált landing page sablonokat szerkesztjük. Van sablon minden célra, pl. feliratkozók gyűjtése, eseményre jelentkezés, értékesítési oldalak, stb.
Létre lehet hozni határidős vagy jelszóval védett landing oldalt is, de ehhez SSL tanúsítvánnyal védett saját aldomain kell.
Ahogy az látható, a landing oldalak készítése is ugyanazzal a drag-and-drop szerkesztővel működik, mint a hírlevelek létrehozása. Az egyes tartalmi blokkokat csak be kell húznunk a landing page felületére, és szabadon testre tudjuk szabin az egyes elemek kinézetét, stílusát.
5. SalesAutopilot marketing automatizáció
A marketing automatizáció során olyan útvonalakat adhatunk meg, amelyen a megfelelő módon cselekvő felhasználók végigmennek. Például, ha kitöltenek egy űrlapot, akkor egy köszönőoldalra kerülnek, ahol ha rákattintanak egy linkre, kapnak egy e-mailt, ha nem kattintanak rá, akkor többé nem kapnak hírlevelet.
A folyamathoz az alábbi eseményeket állíthatjuk be személyre szabottan:
- E-mail küldése;
- SMS küldése;
- DM levél küldése;
- Várakozás valamennyi napig;
- Eseményre meghívás.
Akár itt helyben létre tudjuk hozni a megfelelő tartalmi elemeket, például űrlapokat, SMS üzeneteket vagy e-maileket készíthetünk. Az űrlap készítés is számos sablon alapján lehetséges.
6. SalesAutopilot árak
A SalesAutopilot kipróbálható ingyenesen is, de ha zavartalanul szeretnénk használni a szolgáltatásokat, akkor valamelyik fizetős csomagot meg kell vásárolni.
SalesAutopilot kipróbáláshoz kattints ide!
Az árak attól függően változnak, hogy hány feliratkozód van, illetve milyen célból szeretnéd használni a SalesAutopilot rendszerét: e-mail marketing, automatizálás, e-commerce CRM, vagy minden egyben.
Az aktuális SalesAutopilot árakat tekintsd meg ezen az oldalon! 🙂
7. Összefoglaló
A SalesAutopilot egy magyar fejlesztésű, így magyar nyelven elérhető marketing automatizációs rendszer.
Lehetőség van hírlevelek készítésére, e-mail marketing kampányok automatizálására, landing oldalak létrehozására, és még sok másra.
Próbáld ki Te is a SalesAutopilot rendszerét, hiszen mi is ezt használjuk az E-DM kampányaink levezetéséhez.
Hibát találtál? Írj nekünk az alábbi e-mail címre: szerk@kiszervezettmarketing.hu
8. Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Egy magyar nyelvű marketing automatizációs rendszer.
Hírlevelek készítése, landing oldalak létrehozása, marketing automatizáció, e-commerce beállítások, stb.
Havonta néhány ezer forintba.